Wanneer het IMF ellende produceert

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)

Wanneer het IMF ellende produceert




par karakole » 28/10/08, 09:35

In dezelfde geest - vandaag hebben we het over het IMF en zijn president zijn actueel...

Ontdek hoe het IMF ellende produceert. Een uitstekend verslag van de BBC, becommentarieerd in het Frans.

Dus meneer DSK, uw mening over dit rapport???

http://www.youtube.com/watch?v=JpEs7EY74iQ

Een must-see!!
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 28/10/08, 09:42

Exacte en zelfde opmerking! https://www.econologie.com/forums/fmi-et-fam ... t6319.html

Het aantal weergaven van "uw" video zegt veel over de interesse van internetgebruikers in het probleem... fundamenteel echter!

Elke video van Sarko en zijn meid verdient miljoenen...

Laten we dus niet huilen: de mensen krijgen alleen wat ze verdienen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 28/10/08, 10:10

Christophe.

Allereerst is het niet "Mijn video" en ik huil niet.

Ik ben net zo geïnteresseerd in wat er op Econologie.com (interessant) wordt gezegd als wat er in dit videoverslag wordt gezegd.

Het injecteren van water in de keel van degenen die dorst hebben is net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan het injecteren van water in warmtemotoren.

Iedereen heeft zijn eigen gevoeligheid, iedereen heeft zijn eigen ideeën of meningen, die respecteer ik.

Ik begrijp uw gedachtegang en de vergelijking met de president en zijn poef en het volk niet....!
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.

Linux is het tegenovergestelde ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 28/10/08, 10:25

Ik heb me slecht uitgedrukt, nog niet genoeg koffie en vertel het me alsjeblieft niet :) Dit heeft niets tegen je... het is simpelweg een betreurenswaardige observatie: kijkend naar de videoteller (240 views in meer dan 6 maanden!!) kunnen we gemakkelijk afleiden dat mensen niet geïnteresseerd zijn in de echte problemen van onze samenleving, maar meer geïnteresseerd zijn , bijvoorbeeld in de kontzaken van Sarko

Het is serieus...maar zo is het...zodat deze mensen later niet komen zeuren over hun "consumptiekracht...eh koopkracht, sorry"...omdat ze zich versluieren en de fundamentele problemen onder ogen zien en aanbid het nutteloze, we kunnen niet klagen over de degradatie van de samenleving!
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 28/10/08, 11:17

HELPEN

Sarko zal een toespraak houden over de werkgelegenheid

De vorige keer ging het over koopkracht
Totaal... heeft meer koopkracht :schok:



Ciao
0 x
PIF PAF POUM
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 28/10/08, 11:43

In 2009 verhongeren een miljard mensen
http://www.lesoir.be/actualite/monde/pl ... 4997.shtml
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten