Onthullingen van een voormalige RG, je zult het leuk vinden!

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Onthullingen van een voormalige RG, je zult het leuk vinden!




par DrBombay » 09/03/24, 09:14

Een geïnformeerd man is er twee waard : Wink:
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 7004
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2926

Re: Je zult het leuk vinden!




par gegyx » 09/03/24, 14:05

: Cheesy:

Samenzweerder!
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28751
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5550

Re: Je zult het leuk vinden!




par Obamot » 09/03/24, 15:09

8 minuten. intro die 35 minuten duurt om uit te komen bij het *Grote debat” dat begint met roeien…. Pfff…

Sorry dat ik het niet vol kon houden...Mijn teksten zijn korter ( : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy: ) Als ik tijd heb, zal ik deze allemaal eens bekijken “nepnieuws” (eh Gegyx?) arme Bérégovoy, een nep-zelfmoord met 2 kogels, goedkope misdaad, heb ik gelijk?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79459
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Je zult het leuk vinden!




par Christophe » 09/03/24, 22:56

gegyx schreef:: Cheesy:

Samenzweerder!


En fascistisch!

Kado:

IMG_1449.jpeg
IMG_1449.jpeg (83.19 KIO) Toegang tot 658-tijden
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16258
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5282

Re: Je zult het leuk vinden!




par Remundo » 10/03/24, 00:13

Goede samenvatting.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Je zult het leuk vinden!




par DrBombay » 10/03/24, 08:03

Christophe schreef:
IMG_1449.jpeg

Als je in Frankrijk voor vrede bent, ben je pro-Russisch.
Omdat we voor vrede vóór de invasie zijn, is er niets om over te klagen.
Voor vrede zijn na invasie, bloedbaden, vernietiging, nog niets om over te klagen, zolang de agressor zich terugtrekt, zijn schade herstelt en alle doden weer tot leven wekt dat hij veroorzaakte : Mrgreen:
Vrede in de huidige staat zou dat in feite al zijn, maar moreel gezien is het zeer beschamend voor mensen die hebben geleden, hebben geïnvesteerd in de verdediging en een aantal morele waarden hebben: geef de beloning niet aan de expansionistische misdadiger.
Het aanvaarden van vrede in de huidige staat is impliciet pro-Russisch zijn, want dat is wat hij wil, en hij zal dus de overwinning hebben behaald.
Het zal bereid zijn zichzelf opnieuw op te blazen om elders een nieuw separatisme uit te lokken, en nog steeds een militaire interventie en een invasie met echte dode mensen binnenin te rechtvaardigen.
Het aanvaarden van vrede in de huidige staat is immoreel.


Als je in Frankrijk voor de waarheid bent, ben je een samenzweerder.
Mediatisch gezien (systeem van belangen) is dat zo, maar diep van binnen is het vals. Als je voor de waarheid bent, ben je voor de waarheid, ongeacht de laster.

Als je in Frankrijk van je land houdt, ben je een fascist.
Het hangt dus allemaal af van hoe u van uw land houdt. Niet accepteren dat we voor de gek worden gehouden door externe of interne actoren: de EU, de VS, het kapitalisme, de financiën, het islamisme en nu moeten we Rusland toevoegen, is niet fascistisch zijn.
Het heeft overlevingsinstincten en moraal.
Trouwens, als de geest van deze liefde voor Frankrijk ‘Frankreich über alles’ is, of het verlangen om geïnspireerd te worden door Poetin, Kim, Bachar omdat ze spieren hebben of een grote lul en dat is goed (in feite geen grenzen en geen menselijke moraal), het stinkt een beetje.
Tenzij je blind of amoreel bent. : Mrgreen:

Er schuilt inconsistentie in het “houden van je land” en het zonder onderscheid voor vrede zijn, terwijl de verraderlijke indringer heeft gewonnen (gedood, vernietigd, binnengevallen, tot slaaf gemaakt en +/- bevroren is in deze posities, omdat hij anders nog steeds vooruit zou gaan)
Als je van je land houdt, probeer je terug te winnen wat is gedood, vernietigd, binnengevallen, tot slaaf gemaakt en als je voor vrede zonder onderscheid bent, laat je de zegevierende misdadiger achter met zijn trofeeën van dood, vernietiging, territoria en slavernij, dus je houdt van je land maar met een zeer variabele geometrie, in de kleine kont-modus, als een collaborateur wanneer iemand druk op je uitoefent.

Tenzij het liefhebben van je land een luxe is die alleen voorbehouden is aan de Fransen of aan landen waar mensen min of meer vrij zijn? Dat zou immoreel zijn, ter wille van de gelijkheid van degenen die zijn gedood, binnengevallen en tot slaaf gemaakt.
Zou deze “Goede samenvatting” niet een beetje samenhang missen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Je zult het leuk vinden!




par DrBombay » 10/03/24, 08:37

Obamot schreef:8 minuten. intro die 35 minuten duurt om uit te komen bij het *Grote debat” dat begint met roeien…. Pfff…

Sorry dat ik het niet vol kon houden...Mijn teksten zijn korter ( : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy: ) Als ik tijd heb, zal ik deze allemaal eens bekijken “nepnieuws” (eh Gegyx?) arme Bérégovoy, een nep-zelfmoord met 2 kogels, goedkope misdaad, heb ik gelijk?

Het is waar dat het lang duurt voor weinig informatie en waarover we graag meer details zouden willen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Je zult het leuk vinden!




par DrBombay » 10/03/24, 20:07

Je zult het leuk vinden
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 7004
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2926

Re: Je zult het leuk vinden!




par gegyx » 10/03/24, 20:50

Als je ontevreden bent, ga dan naar Rusland. :D
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28751
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5550

Re: Je zult het leuk vinden!




par Obamot » 11/03/24, 01:16

DrBombay schreef:
DrBombay schreef:Je zult het leuk vinden
Je zult het leuk vinden! [bis]

Het gaat er niet zozeer om of we het leuk vinden of niet. Maar als je het vanuit die hoek benadert, laten we ervoor gaan, ik hou helemaal niet van dit conflict. Ik had Rusland duidelijk nog dichter bij Europa zien komen door middel van economische uitwisselingen. En als dat helaas niet is gebeurd, zal daar wel een reden voor zijn.

Je moet ze nog steeds objectief bekijken!
3 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 89-gasten