Artikelen één voor één

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
jonsmit
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/10/05, 14:26
Plaats: Parisenne regio




par jonsmit » 25/10/05, 20:49

hallo, heb je de gemagnetiseerde as geprobeerd, conisch en versmald aan de uiteinden, ideaal voor een venturi-effect (d=ongeveer 12 mm - totaal L= 280 mm), gevonden in lazer-printercartridges. het zit in een buis die van aluminium lijkt te zijn gemaakt (d=14mm-int/15mm ext - L nuttig= 255mm - L totaal= 265mm). het geheel zou misschien een superreactor zijn die gemakkelijk op te warmen is. laat het me weten. een+
0 x
alle olie het water in de wind in de zon te Ptits zoiseaux is beter als het is allemaal goed
Shagya
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 27/10/05, 23:56




par Shagya » 01/11/05, 19:06

Wahou André, ik ben bang dat je op een dag Quebec niet meer kunt verlaten? Nationale schat, verboden om het grondgebied te verlaten...
Eén ding is zeker, en het is niet ik die het zegt, maar de astrofysici, het doel is niet om te bewijzen waarom het werkt, maar om te bewijzen dat dit of dat niet werkt, dus het onderzoeksgebied wordt verkleind!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/11/05, 05:12

Bonsoir
antwoord op shagaya
Ik ben het helemaal met je eens, het was een schok dat ik niet langer probeer te bewijzen dat het werkt, maar ik probeer het beter te laten werken, te verbeteren, wat me losmaakt, is dat het er soms op aankomt 50 % besparing en ik op mijn best Het lukt me niet om boven de 30% uit te komen en vaak is het rond de 20% of minder.
De goede kant die me dwingt om te kijken, ook al hebben de anderen gelogen over de cijfers, het geeft meer consistente doelstellingen..
Andre
0 x
Shagya
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 27/10/05, 23:56




par Shagya » 02/11/05, 09:47

André, het lijkt mij dat de 50% op tractoren ploegt, dus hoog motortoerental (goed voor een tractor) en vooral constant en veel warmte die vrijkomt bovendien is het stookolie, blijkbaar is het efficiënter op de laatste, maar de andere experimenten zouden dichter bij uw bevindingen liggen, dat wil zeggen 25 tot 30%.
Natuurlijk schrijf ik zonder de ervaring zelfs maar geprobeerd te hebben, maar gezien de lezingen van de montages is het in feite en er is geen reden om aan de woorden van anderen te twijfelen.
Ik kan niet wachten tot ik wat tijd vind om de montage te doen, met jullie hulp natuurlijk.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 68 gasten