Pantone galva mogelijk of niet?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne

Pantone galva mogelijk of niet?




par mic42 » 16/01/08, 13:04

Hallo allemaal, Ik zou graag wat advies willen. Ik heb mijn Pantone reactor gemaakt in gegalvaniseerd staal. Het is nog niet helemaal af, maar gisteren kwam ik een onderwerp tegen dat het gebruik van gegalvaniseerd staal afraadde. al mijn verloopelleboogverbindingen, grote uitlaatbuis en de reactorbuis zijn gemaakt van gegalvaniseerd staal. Bestaat er risico op een reactie als het galvanische materiaal te veel opwarmt. Ik weet dat als je het las, er een wit schuim ontstaat, en ik Ik ben bang dat dit schuim tijdens het gebruik ontstaat en door de motor wordt aangezogen. Als iemand mij kan helpen, bedankt.
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 16/01/08, 18:12

hello,

als ik het me goed herinner, is de hete galva = giftige rook

absoluut vermijden!
0 x
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17




par willoz » 16/01/08, 18:19

Ik heb het ook gebouwd voordat ik dit las. Uit voorzorg heb ik bij de eerste tests aandacht besteed aan de emanatie. Nu het een tijdje is opgewarmd, denk ik niet dat er een probleem is. niet gedaan in een kamer dat is alles.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 16/01/08, 18:24

Superform schreef:hello,

als ik het me goed herinner, is de hete galva = giftige rook

absoluut vermijden!


waar baseer je dit op?
Ik deed het vaak, ik voelde niets, ik had een beetje apneu : Cheesy: Dit zorgt voor mooie witte veren, en een gele verbranding! : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
mic42
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 17/12/07, 13:23
Plaats: St Etienne




par mic42 » 16/01/08, 18:59

ok bedankt voor je antwoorden, tot later
0 x
Ik ben het zat om te dure benzine te betalen en ik droom er altijd van om met water te rijden, dus hier ga ik

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten