Geet Brussel

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Orvalito
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 01/04/04, 04:02




par Orvalito » 01/04/04, 04:13

Hallo allemaal,
ben erg benieuwd om te weten of, door dit forum, Ik zal contact kunnen leggen met afficionados van Pentone rond of in Brussel.
Bedankt en een goede reis ...
Fred Col
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 01/04/04, 08:45

Ik raad u aan de vraag te stellen aan de PMC-werkgroep ...
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 01/04/04, 11:42

Orvalito schreef:Hallo allemaal,
ben erg benieuwd om te weten of, door dit forum, Ik zal contact kunnen leggen met afficionados van Pentone rond of in Brussel.
Bedankt en een goede reis ...
Fred Col

Hallo,
Als je informatie hebt, ben ik ook geïnteresseerd, ik ben op Forest :D
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Philflam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 09/03/04, 11:56




par Philflam » 12/04/04, 09:20

Ook ik ben erg geïnteresseerd ... in Waterloo. Hier is mijn e-mail >>> philflam@hotmail.com

Waar ben je in je onderzoeken / experimenten?

Heeft iemand van u ooit geprobeerd om het proces op uw auto aan te passen?
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 15/04/04, 07:32

Philflam schreef:Ook ik ben erg geïnteresseerd ... in Waterloo. Hier is mijn e-mail >>> philflam@hotmail.com

Waar ben je in je onderzoeken / experimenten?

Heeft iemand van u ooit geprobeerd om het proces op uw auto aan te passen?

:P
Hallo,
Ik nog niet, maar ik geloof dat onze vriend econology een project in uitvoering heeft op een ZX ..
Ik verwacht wat hij zal zeggen: rolleyes:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Philflam
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 09/03/04, 11:56




par Philflam » 18/04/04, 18:19

Eh ja ik kijk er ook naar uit!

Kunnen we weten waar het project zich bevindt? : Rolleyes:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 18/04/04, 21:48

Nou, ik wilde niet te veel zeggen voordat ik naar de bank ging, maar zoals je erop staat ...
maar hey onze resultaten zijn niet top top.

We draaien rond 5 L GO + 1 L water per 100, of het verbruik (zonder water natuurlijk) van HDI's van hetzelfde gewicht / vermogen.
(in plaats van 6.5 L per 100 in 100% origineel ... doe de reductieberekening, het is niet geweldig)
Niets is dus bemoedigend, maar om te zien of de winst bijvoorbeeld hetzelfde is op HDI.

Het belet niet dat men doorgaat met de tests om op zijn best alle parameters die het systeem binnenkomen te beheersen.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 19/04/04, 09:13

econology schreef:Nou, ik wilde niet te veel zeggen voordat ik naar de bank ging, maar zoals je erop staat ...
maar hey onze resultaten zijn niet top top.

We draaien rond 5 L GO + 1 L water per 100, of het verbruik (zonder water natuurlijk) van HDI's van hetzelfde gewicht / vermogen.
(in plaats van 6.5 L per 100 in 100% origineel ... doe de reductieberekening, het is niet geweldig)
Niets is dus bemoedigend, maar om te zien of de winst bijvoorbeeld hetzelfde is op HDI.

Het belet niet dat men doorgaat met de tests om op zijn best alle parameters die het systeem binnenkomen te beheersen.

:P
Hallo,
Kun je wat meer uitleggen of verwacht je meer overtuigende resultaten te bieden als snack voor onze ongeduldige nieuwsgierigheid?
B)
Heb je al een geet gebouwd waar we kunnen zien wat er binnen gebeurt? (klein venster in pirex of andere ...)
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 19/04/04, 20:09

Bibiphoque schreef:
econology schreef:Nou, ik wilde niet te veel zeggen voordat ik naar de bank ging, maar zoals je erop staat ...
maar ach, onze resultaten zijn niet top.

We draaien rond 5 L GO + 1 L water per 100, of het verbruik (zonder water natuurlijk) van HDI's van hetzelfde gewicht / vermogen.
(in plaats van 6.5 L per 100 in 100% origineel ... doe de reductieberekening, het is niet geweldig)
Niets is dus bemoedigend, maar om te zien of de winst bijvoorbeeld hetzelfde is op HDI.

Het belet niet dat men doorgaat met de tests om op zijn best alle parameters die het systeem binnenkomen te beheersen.

:P
Hallo,
Kun je wat meer uitleggen of verwacht je meer overtuigende resultaten te bieden als snack voor onze ongeduldige nieuwsgierigheid?
B)
Heb je al een geet gebouwd waar we kunnen zien wat er binnen gebeurt? (klein venster in pirex of andere ...)
A+

Er valt niets speciaals uit te leggen: het is gewoon montage 22 aangepast op een Turbo-dieselauto .... de grootste problemen zijn om alles onder de motorkap te houden ....

Voor de transparante reactor helaas niet, maar ik stel het idee in mijn rapport voor ... maar niets zegt dat de reactie licht uitzendt in het zichtbare ...
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 21/04/04, 16:23

: Huh:
Hallo allemaal,
Bij een van de laatste realisaties waarvan foto's zijn gepubliceerd, lijkt het duidelijk dat het buitenste shirt van roestvrij staal is gemaakt !!, of is het een envelop die de reactor opnieuw omringt om te veel verlies van verwarmen ?? : he :: he: ik vraag me af ...
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten