Een site die er mooi uitziet

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Een site die er mooi uitziet




par Bibiphoque » 08/11/05, 09:36

Hallo,
Alstublieft :
http://activart.com/notre-monde/biocarb ... -choix.php

Qu'en pensez-vous?
@+ :P
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 08/11/05, 09:44

De inhoud is goed, maar de site is een beetje verwarrend qua vorm ... Jammer dat er geen samenvatting staat in .pdf ... Ik zal het op de site hebben toegevoegd ...
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/11/05, 10:54

econology schreef:De inhoud is goed, maar de site is een beetje verwarrend qua vorm ... Jammer dat er geen samenvatting staat in .pdf ... Ik zal het op de site hebben toegevoegd ...

Hallo Christophe,
Misschien kunt u contact opnemen met de auteur?
Ik lees het vaak over "futura wetenschappen" en het lijkt me dat iemand interessant en open staat voor dialoog (zijn bijnaam is JC_M, die me aan je deed denken !! lol :P :D B))
++
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 08/11/05, 11:41

Hij had al contact met me opgenomen en wilde geen pdf maken ...
0 x
JCM
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/11/05, 20:43
Plaats: Poitevin Marsh




par JCM » 10/11/05, 21:10

Hallo,

econology schreef: De inhoud is goed, maar de site is een beetje verwarrend qua vorm ... Jammer dat er geen samenvatting staat in .pdf ... Ik zal het op de site hebben toegevoegd ...


Bedankt voor de inhoud!

Voor de vorm is het misschien de presentatie die onaangenaam zou kunnen zijn?

Deze presentatie is een spel, ik ben me er terdege van bewust dat het "niet serieus" is en dit is precies wat mij interesseert, in onze samenleving waar verpakking vaak meer inhoudt dan inhoud.

Dus nee, ik zal geen site voor "pak / stropdas" hebben, of je het leuk vindt!

Ik dacht aan een hoek van de tafel waarop we daar op het platteland krabbelen ...

En dat gaf het grafische charter van het biobrandstoffenbestand, met het tafelkleed dat steeds meer scheurt op een landschap van lucht en takken van bomen.

Denk maar dat een kleine doodle van Picasso op een stuk papieren tafelkleed meer nullen oplevert dan een goed salaris ... !!!

(Ik heb niets van Picasso, maar de fosfaat-Parkinson-relatie kan, als het waar is, ook kosten hebben!).

En geen synthese in .pdf: een synthese zou een herschrijving zijn, en mijn bestand is een saga, een reis met uitweidingen, maar ook veel links.

Sommige stukken tekst zijn herwerkt, de 150 links bij de start zijn ongeveer 200 geworden en dit gaat verder: ik wil het niet bevriezen of verkleinen.

En vooral, scheid het niet van al deze links (meer dan 2000 documenten die zijn gelezen en geanalyseerd om er 200 te bewaren) die allemaal enig licht werpen op een manier die mij tot het essentiële nuttig lijkt.

Dit bestand is gemaakt voor degenen die de tijd willen nemen om het te lezen, diagonaal, kruiselings, gedeeltelijk, willekeurig ...

Het interesseert sommigen en stoort anderen, het is heel goed dus en ik zal het niet in een Adobe-kist gieten !!!

En het is des te verontrustender, want naast de kritiek zijn er voorstellen: als we willen dat bepaalde dingen veranderen, moeten we het moeilijk maken voor degenen die willen dat ze niet veranderen!

Goedenavond iedereen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten