Eerste voertuigen met biobrandstof?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 04/11/05, 20:35

Hoorde deze dag op Frankrijk info:

Vanaf 2006 zal Ford in Frankrijk op de markt brengen voor lokale overheden, gericht op biobrandstoffen. Het zou ethanol zijn ...

oh goed? hebben we recht op biobrandstoffen in Frankrijk ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
versay
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 21/10/05, 13:50
Plaats: Parijs, Frankrijk




par versay » 07/11/05, 09:51

Ik hoorde over deze ausis
Goed auto-initiatief, maar deze auto's zullen ze in Frankrijk laten rollen?
Ik denk het wel, omdat ik denk dat TIPP is vervangen door een belasting op alle voertuigen, olie en biobrandstoffen. Bevestig je dat?
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 07/11/05, 10:18

Naar mijn mening heeft de Fransman niet het recht om met deze auto voor tenminste 2007 op biobrandstof te rijden ... en nogmaals, als het iets anders is, wint rechts de verkiezingen ...

De huidige staat wil de belangen van TOTAL zeker niet schaden!
Kijk maar naar de "oude" gevallen om te begrijpen hoe de olietankers en de staat met elkaar verbonden zijn ....

Deze auto is voor administraties ... zoals de staat misschien zegt, kijk hoe wij voor u zorgen voor schoon rijden! zie je, ecologie is ons werkpaard !!!! We zijn voor biobrandstof, het is de brandstof van morgen ... Bla bla bla ... bla blabla ... maar bovenal neem je een beetje vaseline ...

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Avatar de l'utilisateur
versay
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 21/10/05, 13:50
Plaats: Parijs, Frankrijk




par versay » 07/11/05, 10:21

SixK schreef:Naar mijn mening heeft de Fransman niet het recht om met deze auto voor tenminste 2007 op biobrandstof te rijden ... en nogmaals, als het iets anders is, wint rechts de verkiezingen ...

De huidige staat wil de belangen van TOTAL zeker niet schaden!
Kijk maar naar de "oude" gevallen om te begrijpen hoe de olietankers en de staat met elkaar verbonden zijn ....

Deze auto is voor administraties ... zoals de staat misschien zegt, kijk hoe wij voor u zorgen voor schoon rijden! zie je, ecologie is ons werkpaard !!!! We zijn voor biobrandstof, het is de brandstof van morgen ... Bla bla bla ... bla blabla ... maar bovenal neem je een beetje vaseline ...

SixK

De belangen van Total en de staatsbegroting zijn uiteraard essentieel
Maar Frankrijk wil in 6 2008% van de biobrandstoffen maken; om dit te doen, moet je auto's laten circuleren, toch?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 07/11/05, 15:26

Om deze doelstellingen te bereiken, vertrouwen ze voornamelijk op diester-mengsels aan de pomp: belast zoals aardolie en gecontroleerd door aardoliebedrijven.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 07/11/05, 15:28

Christine schreef:Om deze doelstellingen te vernietigen,

voor atteindre deze doelstellingen .... onthullen slip, sorry.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/11/05, 15:28

Exact Christine!

Evenzo zit er al bijna 10% van ETBE in de benzine van bepaalde bedrijven en dit in alle transparantie naar de bestuurder toe.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 07/11/05, 15:53

SixK schreef:maar bovenal neem je een beetje vaseline ....

SixK

welkom
Heb je niet gezien dat ze het 2 of 3 jaar lang vergeten zijn? : boos:
Span de billen gewoon op het juiste moment aan en daar zullen ze slecht zijn !!! :D
goed stop ik anders zeg ik weer wat onzin.
@+
zac
PS: zodat auto's minder snel verbranden, laten yaka ze in het water draaien !!! :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten