Pantone engine: wetenschappelijke verklaring vertaald !!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

Pantone engine: wetenschappelijke verklaring vertaald !!




par bob_isat » 13/07/06, 17:57

dat is alles!: Ik ben eindelijk klaar met het vertalen van deze geweldige publicatie over de elektrificatie van waterdamp.
dit omvat het verklaren van de productie van geladen waterdamp, een productie die afhangt van de pH van het gebruikte water:

Ik leg het u daarom voor:

http://bobisat.ifrance.com/depollution/ ... SATION.pdf


en hier is het origineel:

http://www.esdjournal.com/techpapr/prevens/steam.pdf


het is zwaar !

volgende stap: het vertalen van de Amerikaanse patenten die het verband leggen tussen geëlektrificeerde stoominjectie en vermindering van het verbruik.

met alles dat ik een vakantie verdiend heb, hoop ik in ieder geval dat er reacties komen!...

nog steeds de volgende stap, het begrijpen van de rol van materialen bij elektrificatie door stroming (de "optische bandkloof" zou bepalend zijn volgens een publicatie van dezelfde auteur...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 13/07/06, 18:35

Zeer interessant, ik ben dit aan het downloaden en lezen, het zal ongetwijfeld de omvangrijke documentatie aanvullen die ik al heb over het onderwerp water, en misschien bevestigen wat ik denk over het fenomeen dat zich in de reactor afspeelt, en de gevolgen ervan... : Cheesy:


Jij ook fijne feestdagen en tot snel! :D

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/07/06, 20:37

Bedankt Bob_isat

Dit verklaart bepaalde dingen die we in de experimenten zien en het zal ons in staat stellen vooruit te komen...

Dit bevestigt de plotselinge inzinking aan het uiteinde van de staaf in de expansiekamer en dat er druppeltjes moeten zijn!
De basische en zure watertest die we dieper zullen moeten proberen...

Andre
Dernière édition par Andre de 14 / 07 / 06, 05: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 13/07/06, 21:14

welkom

Hartelijk dank BOB.

uw werk biedt ons verklaringen voor veel van onze bevindingen : Lol:

Nu hoeven we alleen maar weer aan het werk te gaan om te ontdekken wat er ontbreekt en om oplossingen te vinden voor de nieuwe vragen die door uw antwoorden zijn ontstaan. :onheil:

nogmaals bedankt

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 13/07/06, 22:01

hello,
Bravo voor dit document, het is interessant;
Ik heb het gelezen, er worden gebieden behandeld die ik niet beheers, maar aan de andere kant ben ik op bepaalde punten sceptisch, hier zijn ze:

er wordt gezegd dat de resonantiefrequentie van beldissociatie dicht bij de Planck-frequentie ligt: ​​dit slaat nergens op, de resonantiefrequentie is mechanisch (trilling van materie) en die van Planck is elektromagnetisch en kan niet worden vergeleken met een mechanische trilling... iemand kan bevestigen...

En bovendien wordt er gezegd dat de frequentie zich gedraagt ​​als een laser die verschillende frequenties scant, dit is niet mogelijk een laserstraal is monochromatisch coherent licht, er is daarom maar één frequentie die wordt geleverd door het aantal energieniveaus waarover het elektron springt. plakt niet.

Ik heb dus twijfels over de verklaring van sonoluminescentie...

Wat de bijdrage van chemische dissossiatie in H3O betreft, ik geloof daar niet echt in, om de volgende reden: ik denk terug aan de energiebalansbenadering van C Martz, die goed is in de benadering, ook al is de balans verkeerd in de eindigen met de elementen waarmee hij rekening heeft gehouden (alleen het dissossieren van water), en hoewel deze beoordeling wordt uitgevoerd met de elementen uit de uitleg, werkt het ook niet.
En ik betwijfel of het feit dat de damp zuur is iets zal veranderen; maar deze kleine zuurgraad bevordert volgens mij een soort katalytische reactie met de brandstof.
Er wordt gezegd dat droge stoom geen elektriciteit produceert. In dit geval reduceert het passeren van de stoom uit de bubbler naar de Pantone-reactor de elektriciteitsproductie tot nul omdat de stoom hierdoor oververhit raakt... Ook hier is het vreemd, maar aan de kant van de resultaten met de reactoren die de stoom oververhitten klopt er iets niet...
of zo raken de werkende reactoren niet zo erg oververhit...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/07/06, 06:14

Hallo, bob_isat
Na het lezen van uw gegevens.
Ik heb zojuist een slokje witte azijn aan het water in het Panton carburateursysteem toegevoegd, terwijl ik net een 60 km heb gereden
Ik kan geen commentaar geven, maar de stoomuitlaattemperatuur uit de reactor blijft steeds kouder, onder de 100 graden Celsius. zelfs als u wilder rijdt)
Of de azijn reinigt het mondstuk gedeeltelijk en er stroomt meer water doorheen (ik sluit deze hypothese uit omdat ik vaak een kleine naald door het mondstuk steek) of er is iets anders, hiervoor zijn meer tests nodig.

Ik zou het ook proberen met baking soda (kleine koe)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/07/06, 20:56

Andre schreef:Ik zou het ook proberen met baking soda (kleine koe)


Hoi André, Bob en de anderen

Door in het potje te plassen werkt het ook : Lol:

Een grondige lezing van het rapport, zo vriendelijk verstrekt door Bob, naast technische overwegingen. Ik zie dat er 2 manieren zijn om onderzoek te doen:

1) laat het ontwerpbureau ‘onveranderlijke’ wetten toepassen en competente mensen sturen om de onzin in te halen en te laten werken :frons:

2) laat het werken en laat de “denkers” uitleggen waarom het werkt : Cheesy:

Voordeel van de eerste methode is dat het niet het risico inhoudt dat de slaap wordt voorkomen, we raken het dogma niet aan : Lol:

ongemak; Het is duur en we gaan heel langzaam vooruit. :onheil:

Voordeel van de tweede methode: je kunt een vakgebied radicaal veranderen zonder miljarden te investeren :P

nadeel; we schudden wetten op die zijn uitgevaardigd door wetenschappers die (doorgaans na hun dood) bijna zijn getrotseerd en dit roept gewetensvragen op. Overigens worden we uit de zakenwereld weggejaagd omdat we technische managers op idioten laten lijken. :onheil:

@+
PS: de heer Lavoisier, een pragmatische onderzoeker, moet zich omdraaien in zijn graf : Cheesy:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 20/07/06, 17:33

Hallo allemaal,
blij dat je het leuk vond. Ik hoop dat uw tests de invloed van de pH op de vermindering van de consumptie zullen bevestigen (bevestigen?).

Om overtuigd te raken van de productie van geëlektrificeerde stoom door de reactor en om de mate van elektrificatie te meten, heb ik een studie gevonden die een meetsysteem voorstelt:


Beeld


we hebben een sonde (metalen cilinder met een diameter van 2 mm, verbonden met aarde via een grote weerstand (100 mega-ohm).
De elektrische deeltjes die de sonde omringen, worden aangetrokken door de massa, waardoor een potentiaalverschil ontstaat dat meetbaar is met een voltmeter.
Hoe hoger de spanning wordt gemeten, hoe meer het gas wordt geëlektrificeerd.

Ik hoop dat iemand het kan implementeren en zo de test kan "transformeren". Ik heb geen pantone om uit te proberen.

Voor het overige probeert de publicatie in kwestie de verschillen in corrosie op turbinebladen in een elektriciteitscentrale te begrijpen. In het ene geval wordt de stoom geproduceerd door een thermische centrale en in het andere geval door een kerncentrale.
Dankzij bovengenoemd meetsysteem blijkt uit het onderzoek dat de mate van corrosie een functie is van de elektrische lading van de waterdamp.

De conclusie van het onderzoek is goud waard:
de verschillen in lading van de 2 waterdampen kunnen alleen verklaard worden door de verschillen in pH tussen de 2... : Cheesy:

hier is de originele publicatie:

http://www.google.fr/url?sa=U&start=1&q ... df&e=15206

Ik geef toe dat ik ronduit optimistisch ben...A+
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/07/06, 19:13

Dag
Interessant is dat we het potentiaalverschil op de weerstand van meten
100meg
Ik denk erover om een ​​bougie van de buitenste elektrode te strippen en het gefilterde deel bij de centrale elektrode te houden, om deze test uit te voeren
Ik heb deze kaarsen al klaar die ik gebruik voor de ionisatie van de reactor, er is gewoon een T nodig, gefilterd met 3/8 pijp, op de uitlaatleiding van de reactor..en een goede FLUKE
Ik ben al heel lang op zoek naar een manier om te weten of de staaf nat is, of tegelijkertijd om te weten of de reactor operationeel is.

Toen ik een bundel koperen buizen met een binnendiameter van 1,6 mm gebruikte als uitlaat van de reactor, merkte ik aanzienlijke oxidatie op in de leidingen, zodanig dat na 500 km bepaalde buizen verstopt raakten, en ik merkte ook een grotere verhoging op van het uitlaatkanaal (ik heb erover gesproken dit voorjaar, zie de foto's in het album waar weinig mensen naar kijken)
U vertelde ons zojuist dat er een verband bestaat tussen oxidatie en elektrificatie, hoewel ik geloofde dat dit vooral te wijten was aan de temperatuurstijging. (hoewel ik nog niet heb begrepen waarom een ​​klein reactoruitlaatkanaal heter blijft dan een groot, die uiteraard beide thermisch geïsoleerd zijn)
Ik heb dit onderzoek vooral gedaan met het oog op de snelheid van de stoom in de leiding, maar soms leren we iets anders en zijn de resultaten compleet anders dan we ons voorstellen.

Als deze manier om de elektrificatie te meten nauwkeurig is, zal het een
goede gids voor de zoektocht naar verbetering van de reactor, als het in ieder geval de elektrificatiefactor van de stoom is die de belangrijkste bepalende factor is voor het goede rendement van de reactor, vertellen verschillende indicaties mij dat dit de sleutel is tot doping met water ..
nog een observatie: een water/alcoholmengsel en minder effectief dan water
alleen, omdat de alcohol niet goed elektriseert, of omdat hij te snel verdampt in vergelijking met water?

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 21/07/06, 13:05

Waarom is alcohol minder goed?

Volgens de theorie van de kwantumelektrodynamica kan elke vloeistof worden geëlektrificeerd door stroming (de stroming creëert lagedrukzones waar bellen worden geboren).

in het geval van pantone hebben we zowel een hoge temperatuur als een lage druk: alle omstandigheden die nodig zijn zodat we een maximum aan bellen in de vloeibare fase van de damp hebben!


Volgens de patenten die op internet te vinden zijn, wordt er gezegd dat het de damp van OH-ionen is die de verbranding ‘versnelt’.
dit soort ionen wordt alleen geproduceerd door dissociatie van water:

2H20=OH- + H3O+


bij alcohol is er geen reden om het te produceren, dit kan de reden zijn waarom alcohol minder goed werkt...

Wat de spanningsmeting betreft, ik (wij?) zit er met ongeduld op te wachten...

Ik weet niet of de kaars zal werken, ik ben bang dat de centrale elektrode niet voldoende in de gasstroom zal "baden".

misschien zou een spijker de oplossing zijn?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten