Het eco-burger Zwitserse zakmes - Etyc.org

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
etyc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/05/09, 14:13
Plaats: Parijs

Het eco-burger Zwitserse zakmes - Etyc.org




par etyc » 22/05/09, 14:19

Beeld

Etyc.org is open, collaboratief, dat wil zeggen dat iedereen – burgers, activisten, verenigingen, professionals in de landbouw, de industrie of het bedrijfsleven, experts… – kan deelnemen. Elke bijdrage is welkom: van een simpele opmerking in een forum aan de ontwikkeling van een blog (of meer!), zolang het maar verband houdt met duurzame ontwikkeling en ethische kwesties.

Onze site http://www.etyc.org

Blogs zijn gratis en de eigenaren zijn verantwoordelijk voor hun inhoud. De rest van Etyc.org wordt gemodereerd. Bronnen en informatie in The Gazette worden altijd geverifieerd.

"La Tribu des Ecocitoyens", bedoeld om uw persoonlijke initiatieven, goede eco-burgerpraktijken, militante verenigingen en gevallen van goed ondernemingsbestuur onder de aandacht te brengen. Een sociaal netwerk dat is ontworpen om u en de uitwisseling te informeren.

"De stam van eco-burgers" biedt persoonlijke pagina's, forums, een videogedeelte… Maar bovenal biedt het u al onze tools: geolocatie, CO2-emissiecalculator, Earth Challenge-praktijkfiches, kaart van de containers met kleding die door de Emmaüs Relay worden gebruikt. Maar ook de winkel waar je alle biologische solidariteitsproducten kon vinden.

Doe mee op: http://ecocitoyen.etyc.org/

Het sociale netwerk van eco-burgers is een dienst die wordt aangeboden door Etyc.org - het gratis blogplatform voor COXNUMX-compensatie dat zich toelegt op duurzame ontwikkeling.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 22/05/09, 14:22

Beeld + al gezien.

Schaam je je niet? Spam is al vervuiling... :?
0 x
etyc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/05/09, 14:13
Plaats: Parijs




par etyc » 22/05/09, 15:02

Ik verspreid alleen informatie. Ik denk niet dat een informatieve post als spam wordt beschouwd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 22/05/09, 16:59

Welnu, in dit geval kan alle reclame als informatief worden beschouwd, toch?

Het maakt niet uit... we zien de dingen niet op dezelfde manier...
0 x
etyc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/05/09, 14:13
Plaats: Parijs




par etyc » 22/05/09, 17:42

we zijn in de categorie: "Russische advertenties en presentatie van websites"

Ik denk dat mijn post heel toepasselijk is.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten