Ecologisch juweel in gratis prijs

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bijouxenbois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/05/08, 15:20

Ecologisch juweel in gratis prijs




par bijouxenbois » 04/04/09, 14:41

Hallo iedereen,

Ik nam het concept over, gelanceerd door sommige restauranthouders, dat erin bestaat de klant de prijs van het biljet te laten bepalen en ik pas het toe op een deel van mijn site voor het verkopen van ecologische sieraden.

Voor nu zijn er alleen de getroffen ringen, maar als het een succes is, zal ik het principe uitbreiden tot de hele site.

Sommigen zeggen dat het ingewikkeld is om de prijs van een object in te stellen, en ze hebben gelijk, daarom heb ik in de beschrijving van elke ring het tijdstip van vervaardiging van deze aangegeven.

Wetende dat ik bijvoorbeeld 2 uur nodig heb om een ​​ring te maken, kun je de startprijs instellen op het equivalent van twee uur van je werk en vervolgens een variabel bedrag toevoegen, voor de schoonheid en het unieke van het stuk .

Natuurlijk moet er een minimumprijs worden overschreden om te kunnen bestellen.

De voordelen van dit concept voor de klant zijn:

Of je nu rijk of arm bent, je kunt jezelf trakteren op een ecologische ring op maat.

Als je je vriend belt, weet alleen jij hoeveel je ervoor hebt betaald.

We horen vaak terecht zeggen dat alles wat ecologisch of organisch is, duurder is dan het niet-ecologische equivalent. met bijouxenbois het is niet langer waar.

Je zegt waarschijnlijk tegen jezelf dat een houten ring niet erg sterk mag zijn, en je hebt het mis, ik draag al 6 maanden een perenboom, elke dag werk ik ermee (niet op kantoor) en schud ik de hand "vingerbrekers" bijna elke dag en het is nog steeds niet kapot.

Op het zuiden bijouxenboisje hebt niet langer het excuus om te zeggen dat het te duur is.

Op uw bevel.

Yvan
0 x
www.bijouxenbois.fr de eerste ecologische sieraden webwinkel
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/04/09, 17:33

Interessant initiatief ... : Wink:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/04/09, 17:51

zouden het geen milieuvriendelijke sieraden zijn om hard goudafval te recyclen? : Oops: : Roll:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/04/09, 18:30

Pfffff .... : Lol: Het was echt slecht die! :P
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
bijouxenbois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/05/08, 15:20




par bijouxenbois » 04/04/09, 19:44

bedankt houthakker.

misschien zal ik je ooit als klant hebben.

Prettige avond

Yvan
0 x
www.bijouxenbois.fr de eerste ecologische sieraden webwinkel
bio huwelijk
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 22/05/09, 13:23




par bio huwelijk » 24/05/09, 21:31

We zijn momenteel bezig met het opzetten van een professionele directory van aanbieders van de biologische sector in verband met de organisatie van de bruiloft, met uw toestemming wil ik uw site opnemen in de categorie "Allianties en andere sieraden" ...

Wanneer we de menselijke en omgevingscondities voor de winning van goud en diamanten realiseren, willen we dat er iets anders de ring om de vinger passeert.

Hout is een heel mooi materiaal en het idee om de prijs aan vrije keuze over te laten, is een zeer positieve manier om de waarde van je werk te realiseren.
0 x
bijouxenbois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/05/08, 15:20




par bijouxenbois » 27/05/09, 13:26

Hallo biologische bruiloft,

Natuurlijk accepteer ik het graag in je map.

Ik ben niet te heet om allianties aan te gaan, ik vind het een te grote verantwoordelijkheid en ik wil geen risico lopen op een verbroken alliantie.

Ik had gepersonaliseerde gesuikerde amandelen gemaakt voor een bruiloft, ik zal het opnieuw doen en ze op de site zetten.

Nogmaals bedankt voor je voorstel

Yvan
0 x
www.bijouxenbois.fr de eerste ecologische sieraden webwinkel

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 161-gasten