SPAM zie mijn blog over mijn vakantiewoning in het zuiden

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
jeanmarcdu30
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 21/03/09, 10:00
Plaats: saint ambroix 30

SPAM zie mijn blog over mijn vakantiewoning in het zuiden

par jeanmarcdu30 » 21/03/09, 10:14

Dit is wat u nodig heeft om een ​​idee te krijgen van onze 2 vakantieappartementen in de Gard in Saint-Ambroix.
Ze zijn nieuw, autonoom, voorzien van airconditioning, ingericht en hebben een overdekt terras.
Gelegen op 150 meter van de Cèze, waar u kunt genieten van een bevoorrechte zwemomgeving.
In de omgeving zijn veel activiteiten mogelijk: zwemmen, kajakken, canyoning, klimmen, speleologie, avonturenpark, mountainbiken, wandelen, quad & bugui, etc...
Er zijn veel plaatsen om te bezoeken: grotten, bamboebossen, historische en prehistorische vindplaatsen, wijnkelders, kloof van Cèze en Ardèche, watervallen van Sautadet, Pont du Gard, de arena's van Nîmes, enz.!

om onze prijzen te raadplegen en foto's te zien, ga naar mijn blog
het is de omweg waard ausoleildugard.*******
0 x
voor elke geïnteresseerde persoon bezit ik 2 vakantiewoning in het zuiden tegen een redelijke prijs
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten