Verzoekschriften: doe net zoals de Belgen (vliegtuigadvertenties, 4 * 4 ...)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
tristan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 04/04/07, 13:14
Plaats: Maine et Loire

Verzoekschriften: doe net zoals de Belgen (vliegtuigadvertenties, 4 * 4 ...)




par tristan » 30/06/07, 02:28

welkom
Ik vroeg me af waarom wij, de Fransen, deze ballen een beetje laat op de ecologie, we zullen niet kopiëren naar de Belgen en hun petitie anti-pubs voor vliegreizen en vervuilende voertuigen ...
het probleem is dat ik niet weet hoe ik het moet doen, en dat het op 15-jarige leeftijd heet is om gehoord te worden, vooral in mijn eentje ...
merci
++
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/06/07, 17:36

Hallo Tristan en welkom.

1) Je hebt gelijk: volg altijd het Belgische voorbeeld, tenminste als ze gelijk hebben : Cheesy:

2) je hebt gelijk dat je een gevecht wilt leiden, maar op 15 moet je het op jouw schaal doen:

- herenig vrienden, verenig ze indien nodig
- documenteer jezelf, kies je acties, leer niet de eerste ezel te geloven die in een stal geeuwt.
- niets verhindert u om geleidelijk een database met e-mail op te bouwen, bijvoorbeeld leden van de Nationale Vergadering, op de site daarvan of op de sites van partijen, regionale raden, enz ... (die u niet op een site verspreidt, u verzendt deze alleen naar betrouwbare mensen)
- wees altijd beleefd in uw berichten (de eerste hoffelijkheid is de spelling, de geschiedenis is ernstig) en wees representatief, zelfs als uw vereniging slechts 5 of 6 personen heeft
- als je kunt spelen met de voorpagina, of beter dreamweaver, maak dan een prachtige site: 100 mega hosting en een domeinnaam in
.net, het kost niet veel. Profiteer van de feestdagen om te leren hoe deze tool te gebruiken!

iets hels: stuur als je ouder bent geen manifest, petitie, etc. naar al deze gekozen functionarissen, maar vraag ze om advies over hoe het te doen: het is het einde van de manipulatie!

Veel succes en zeg tegen jezelf dat als ervaring niets vervangt, niets ervaring kan vervangen! De menselijke ervaring die je er uit haalt zal onvervangbaar zijn, zelfs als je faalt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
tristan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 04/04/07, 13:14
Plaats: Maine et Loire




par tristan » 30/06/07, 17:43

welkom
heel erg bedankt, ik zal een beetje kijken ^^
voor de site, ja, ik ken mezelf in html (met het kladblok ^^) en een vriend van mijn zus heeft een site gratis gemaakt zonder reclame of iets in .com, maar mijn zus kan er niet bij ... .
encore merci
++
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/06/07, 18:01

voor de gratis .com-site weet ik dat het mogelijk is, maar er zijn veel taakbeperkingen en de host heeft het recht om je site te verwijderen als deze niet langer aan zijn criteria voldoet

behoud uw onafhankelijkheid: 1 jaar start 1giga op ovh.com en een domeinnaam in .org of. netto is 12 euro.

(vooral dat je dingen moet schrijven die niet iedereen leuk zullen vinden)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flothekid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 07/07/07, 00:40




par Flothekid » 07/07/07, 18:41

Ik begreep het systeem niet dat de Belgen met de pubs hadden opgezet !!

Kunt u uitleggen?
0 x
tristan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 04/04/07, 13:14
Plaats: Maine et Loire




par tristan » 07/07/07, 23:05

0 x
Avatar de l'utilisateur
Flothekid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 07/07/07, 00:40




par Flothekid » 08/07/07, 16:52

Dankjewel!! :D
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 144 gasten