DECID'ENERGIES, voor gecontroleerd energieverbruik

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
ecrochet
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/06/07, 17:29

DECID'ENERGIES, voor gecontroleerd energieverbruik




par ecrochet » 04/06/07, 17:42

decid 'ENERGIES brengt grote spelers in de sector samen op 28 juni in Bordeaux (operators, energieleveranciers, gemeenschappen, bedrijven, enz.) voor de derde editie van Aquitaine. De mogelijkheid om duurzame ontwikkeling te bespreken, om de openstelling van de markt voor particulieren op 1 juli en de renovatie van individuele of collectieve, openbare en industriële gebouwen te bespreken.


DETAILS:

UITDAGINGEN VAN DE ENERGIE WERELD IN 2007:
Anticipeer op, reageer op en informeer over de uitdagingen van morgen met stakeholders: politieke leiders, energie-experts, de Energy Regulatory Commission (CRE), het Renewable Energy Syndicate, de heer Pierre RADANNE, erevoorzitter van ADEME (Frans Agentschap voor milieu en energiebeheer) Energy). ...

De toekomstige organisatie van de energiemarkt beter begrijpen met de volledige openstelling voor concurrentie van de gas- en elektriciteitsmarkten voor particulieren op 1 juli.


Gratis toegang met voorafgaande registratie vóór 21 juni op de DECID'ENERGIES-website of op 05 56 00 89 50
Programma van debatten, sprekers en registraties op
www.decid-energies.com
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/06/07, 00:40

MMMM ...
Er gebeurt eens iets in Bordeaux, het moet midden in de week zijn, 2 dagen voor mijn vakantie.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 06/06/07, 12:07

Is het een reclamebeurs met als doel:
- liberalisering van de energiemarkten,
- de openstelling van energiemarkten voor vrije concurrentie,
- lof over nieuwe bouwmaterialen.

Of is het gewoon een eerlijke discussie?

Ik neig naar het eerste geval, met de standpunten van de workshops gepresenteerd op uw site ...
Dus we proberen ons te laten begrijpen (of liever: denken) dat de liberalisering van energiemarkten het enige haalbare pad is voor onze energietoekomst ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 06/06/07, 12:42

ThierrySan schreef:Is het een reclamebeurs met als doel:
- liberalisering van de energiemarkten,
- de openstelling van energiemarkten voor vrije concurrentie,
- lof over nieuwe bouwmaterialen.

Of is het gewoon een eerlijke discussie?

Ik neig naar het eerste geval, met de standpunten van de workshops gepresenteerd op uw site ...
Dus we proberen ons te laten begrijpen (of liever: denken) dat de liberalisering van energiemarkten het enige haalbare pad is voor onze energietoekomst ...


Het is grappig, ik had een beetje dezelfde gedachte, maar als er openbare debatten zijn en degenen die "nucleairisatie" in kringen voorkomen, tussenbeide komen, zou het toch sommige geesten kunnen openen, toch?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 06/06/07, 23:56

Het kan interessant zijn om aanwezig te zijn om alleen de onmiddellijke en toekomstige energiestrategieën van Frankrijk te kennen ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 07/06/07, 00:33

ThierrySan schreef:Het kan interessant zijn om aanwezig te zijn om alleen de onmiddellijke en toekomstige energiestrategieën van Frankrijk te kennen ...


Ik zou daar graag heen willen, maar zoals gezegd ben ik een beetje "qué-blo".
Aan de andere kant ben ik er niet zeker van dat deze demonstratie niet meer regionaal is dan nationaal, om dan te spreken over energiestrategieën van Frankrijk ...

Het zou u niet vertellen ThierrySan om een ​​kijkje te gaan nemen en ons een rapport over Econology te geven : Cheesy:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 08/06/07, 23:18

Ben stel je voor dat het me genoeg zou interesseren om eens een kijkje te gaan nemen !!
Het probleem is dat ik binnen een paar dagen en voor een periode van 6 maanden begin te werken ... dan zal het moeilijk zijn om daar een oogje op te houden! : Mrgreen:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/06/07, 23:36

Zijn deze datums en tijden speciaal berekend om toeschouwers en sprekers te filteren?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 08/06/07, 23:51

Er moet dat zijn ... Misschien voor mensen die in de sector zijn om deel te nemen of vooral voor studenten ... Hoewel deze laatste in examenperiode of aan het einde zijn! : Wink:
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 08/06/07, 23:53

We moeten ook toegeven dat het wordt uitgevoerd door ambtenaren ... Dus het weekend is het weekend !! En 's avonds niet te laat eindigen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten