Bezoek mijn blogs....

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Natuur Miss
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/04/07, 14:37
Plaats: Nivelles (België)

Bezoek mijn blogs....




par Natuur Miss » 07/05/07, 16:21

Bonjour à tous,

Ik wil je graag kennis laten maken met mijn blogs, de eerste gaat over de opwarming van de aarde in het algemeen....
http://un-defis-pour-la-terre.skynetblogs.be

En de tweede is een blog voor alle Belgen die moreel, actief of financieel een nieuwe non-profitorganisatie in Nijvel willen steunen:
http://Environment-Green-Club.skynetblogs.be

Als u een donatie wilt doen, stuur mij dan een e-mail, dan stuur ik u het rekeningnummer.
Ik sta ook tot uw beschikking voor elke vraag, informatie, idee of afspraak... Aarzel niet!!

Alvast bedankt voor uw steun...
0 x
Mijn twee favoriete woorden als het gaat om de opwarming van de aarde zijn: ACTIE & REACTIE! Ga verder!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/05/07, 16:30

Als ik mezelf een kritiek mag permitteren: in jouw plaats zou ik deze 2 blogs samenvoegen... het geeft je meer inhoud en "pub" voor de vereniging... toch?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten