de natuur

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Manjato230
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 11/11/23, 12:57

de natuur




par Manjato230 » 13/11/23, 12:20

Bonjour!
Vooral het behoud van de natuur is voor mij van groot belang. Thuis investeer ik in ecologie om een ​​omgeving te creëren die de natuur om ons heen respecteert. Het is een verbintenis die mij in staat stelt bij te dragen aan de lokale biodiversiteit en een harmonieus evenwicht tot stand te brengen met de wereld om mij heen.
Ik zou graag uw mening willen hebben over dit product tegen termieten. Heeft iemand het eerder gebruikt? Hoe wordt het gebruikt en wat zijn de aanbevelingen voor het gebruik ervan? Met wie kan ik contact opnemen voor advies hierover?
Bedankt!
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9868
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2684

Re: Natuur




par sicetaitsimple » 13/11/23, 12:40

Wat mogelijke termieten betreft, ben ik er niet zeker van dat "bijdragen aan de lokale biodiversiteit" echt een goed idee is. En ook proberen aan jezelf te "sleutelen". Er zijn bekwame professionals die een nauwkeurige diagnose kunnen stellen en passende en effectieve behandelingen kunnen implementeren . Dat is slechts mijn mening.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14998
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4378

Re: Natuur




par GuyGadeboisTheBack » 13/11/23, 12:47

Geen indicatie van de samenstelling van het product. Deze site is meer dan schaduwrijk, het lijkt op dropshipping.
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten