Pop-up scherm pubvideo's

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Pop-up scherm pubvideo's




par Adrien (voormalig nico239) » 07/12/19, 00:13

Ik vertel mezelf al weken dat ik het moet opschrijven.

Het pubscherm dat op bijna elke pagina van de verschijnt forum is ONAANVOERBAAR Beeld op een computer en ronduit verlammend op een telefoon.

Ik begrijp dat het lonend kan zijn, maar wat is het saai voor de gebruiker Beeld

Op de computer moet je je tijd besteden aan het sluiten ...

Als je aan de telefoon de pech hebt om naar de onderkant van de pagina te gaan, verschijnt het opnieuw en is het bijna onmogelijk om het te verwijderen, het kruis reageert niet meer.

Hoe dan ook, als we tevreden zouden kunnen zijn met het scherm onderaan de pagina en NIET met de pop-up, zou het veel beter zijn.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Pop-up screen pub




par Christophe » 07/12/19, 02:11

Stp screenshot? de advertentie is geolocated Ik kan niet alles analyseren ... en omdat jij de 1er bent om erover te praten, moet ik begrijpen waar het vandaan komt ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Pop-up screen pub




par Adrien (voormalig nico239) » 07/12/19, 10:29

Christophe schreef:Stp screenshot? de advertentie is geolocated Ik kan niet alles analyseren ... en omdat jij de 1er bent om erover te praten, moet ik begrijpen waar het vandaan komt ...


welkom

Hier is het

2019-12-07_102139.jpg
2019-12-07_102139.jpg (57.47 KIO) Toegang tot 3133-tijden


En elke keer moet ik op het kruis klikken (VAAK 2 TIJDEN) om dit scherm te sluiten.

En bijna elke keer als u op een NIEUWE rebelse pagina navigeert

En als u de pech hebt om naar de onderkant van de pagina te gaan en daarom het grote scherm van de onderkant van de pagina weer te geven en dan gaat u omhoog in uw pagina, dan verschijnt het pop-upscherm in dit geval, maar het is onmogelijk om het te verwijderen zelfs door op het kruis te klikken.

En als het je overkomt aan de telefoon, ben je dood.
Je zegt tegen jezelf: ik wacht tot ik thuis ben op de computer om dat allemaal te zien.
Anders moet u de pagina sluiten.
Keer terug naar uw e-mailmelding
Klik op de link
Keer terug naar de pagina
En IN HET BIJZONDER zorg ervoor dat je nooit naar de onderkant van de pagina gaat, want als je een klein stukje van het scherm onderaan grijpt, is het de kat, het pop-upscherm verschijnt weer en je bent RE dood : Mrgreen:

Eens, 2 als u klaar bent, raadpleegt u de forum met je mobiele telefoon.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Pop-up screen pub




par Christophe » 07/12/19, 12:47

Oké, het is al geen advertentie, maar een selectie van 'milieuvriendelijke' video's ... soms is er een advertentievideo die (elke 1/100 vertoning van wat ik heb opgemerkt) ter compensatie en financier deze dienst.

De meeste video's zijn ronduit interessant omdat ze goed passen bij de thema's van de forum en duren over het algemeen minder dan 3 minuten.

Ik ga kijken hoe ik de slide-in-functie kan verwijderen (een pop-up neemt meestal het hele scherm in het midden in)

ps: deze video's zijn al meer dan 1 maanden beschikbaar en ik vroeg me af wanneer iemand zou reageren : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Pop-up screen pub




par Christophe » 07/12/19, 13:23

Ik vind het goed, kun je op al je configs bevestigen?

ps: ik had het getest op mijn telefoon en tablet en ik had nooit de afsluitende bug (maar het ene systeem is het andere niet) omdat als ik het had gehad ik vanaf het begin als nu had geconfigureerd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Pop-up screen pub




par Adrien (voormalig nico239) » 07/12/19, 14:29

Christophe schreef:Oké, het is al geen advertentie, maar een selectie van 'milieuvriendelijke' video's ... soms is er een advertentievideo die (elke 1/100 vertoning van wat ik heb opgemerkt) ter compensatie en financier deze dienst.

De meeste video's zijn ronduit interessant omdat ze goed passen bij de thema's van de forum en duren over het algemeen minder dan 3 minuten.

Ik ga kijken hoe ik de slide-in-functie kan verwijderen (een pop-up neemt meestal het hele scherm in het midden in)


Ok of ac voor de "instap" -functie, steeds vaker op de sites waardoor je ze niet meer kunt bezoeken : Mrgreen:

Nou eigenlijk voor de vertraagde reactie is het gewoon, zoals gewoonlijk, dat ik elke keer vergeet Beeld en dan op een dag .... Ik denk erover na. Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Pop-up screen pub




par Adrien (voormalig nico239) » 07/12/19, 14:31

Christophe schreef:Ik vind het goed, kun je op al je configs bevestigen?

ps: ik had het getest op mijn telefoon en tablet en ik had nooit de afsluitende bug (maar het ene systeem is het andere niet) omdat als ik het had gehad ik vanaf het begin als nu had geconfigureerd ...


Al op de pc die naar beneden gaat, vangen we niet het kleine scherm wanneer we omhoog gaan ...

Op Android heb ik helemaal niets.

Ik heb niet zoveel gevraagd : Mrgreen:

U kunt het scherm onderaan de pagina verlaten.

Alleen dat de dia niet verschijnt en dat deze niet wordt geactiveerd door het voettekstscherm te bekijken
Dernière édition par Adrien (voormalig nico239) de 07 / 12 / 19, 14: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Pop-up scherm pubvideo's




par Christophe » 07/12/19, 14:33

En op je telefoon? Logischerwijs is er geen automatische grip meer ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: Pop-up scherm pubvideo's




par Adrien (voormalig nico239) » 07/12/19, 14:34

Christophe schreef:En op je telefoon? Logischerwijs is er geen automatische grip meer ...


Ik antwoordde net hierboven.

U kunt het voettekstscherm resetten, wat niet hinderlijk is.

Maar verwijder de dia erin
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Pop-up scherm pubvideo's




par Christophe » 07/12/19, 14:39

Wel, je zou het moeten hebben ... Zeker de laadtijd?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten