De wereld van de darm en de luie moestuin

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

De wereld van de darm en de luie moestuin




par phil53 » 25/11/16, 15:12

Om Didier's draad niet te overladen terwijl het alleen een verre relatie heeft, uiteindelijk niet zozeer op het niveau van redeneren vanuit mijn oogpunt.
Hier adviseer ik diegenen die geïnteresseerd zijn in het functioneren van onze darm en onze voeding om te lezen

"De discrete charme van de darm"
De relatie met Didier's filosofie is dat als we de organismen voeden dat
leef in ons en we zullen er ook van profiteren.
Net als Didier die ons adviseert om de organismen van de aarde te voeden die ons prachtige groenten bieden, moedigt de auteur ons aan om de bacteriën die we in onze organen opvangen te voeden om te profiteren van een betere gezondheid.
Parallel, behalve dat het een boek is dat ik adviseer.
Goed geschreven, grappig en niet pedant, deze jonge dokter weet haar kennis op een prettige en begrijpelijke manier over te brengen.
Ik heb veel dingen geleerd, niemand was perfect, ik vond een plek waar het zichzelf een beetje tegenspreekt.
Een geschenkidee voor dit einde van het jaar.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: De wereld van de darm en de luie moestuin




par Did67 » 25/11/16, 15:51

phil53 schreef:Om Didier's draad niet te overladen terwijl het alleen een verre relatie heeft, uiteindelijk niet zozeer op het niveau van redeneren vanuit mijn oogpunt.
Hier adviseer ik diegenen die geïnteresseerd zijn in het functioneren van onze darm en onze voeding om te lezen

"De discrete charme van de darm"
De relatie met Didier's filosofie is dat als we de organismen voeden dat
leef in ons en we zullen er ook van profiteren.
Net als Didier die ons adviseert om de organismen van de aarde te voeden die ons prachtige groenten bieden, moedigt de auteur ons aan om de bacteriën die we in onze organen opvangen te voeden om te profiteren van een betere gezondheid.
Parallel, behalve dat het een boek is dat ik adviseer.
Goed geschreven, grappig en niet pedant, deze jonge dokter weet haar kennis op een prettige en begrijpelijke manier over te brengen.
Ik heb veel dingen geleerd, niemand was perfect, ik vond een plek waar het zichzelf een beetje tegenspreekt.
Een geschenkidee voor dit einde van het jaar.


Ik las willekeurig een deel, op een avond (iemand had het aan mijn vrouw uitgeleend) ...

Ja, leuk ... Sommige passages "lichter", inderdaad ..

En een heilige bestseller!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De wereld van de darm en de luie moestuin




par Janic » 25/11/16, 18:00

eh ja! onze darm (in feite het hele spijsverteringssysteem) bepaalt evenzeer het welzijn van het lichaam als dat van onze staat van "ziel".
Obamot zoals sommige anderen geprobeerd hebben lezers van deze site over dit onderwerp te onderwijzen.
Het is duidelijk dat we niet alles en nog wat in kwantiteit en vooral in kwaliteit (meer dan Did! Bio) en voedingsmiddelen echt kunnen aanpassen aan onze fysiologie en dus aan het optimaal functioneren van onze organen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 137 gasten