Quick quiz om mijn geheugen - Duurzame Ontwikkeling

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
jumesyn83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/08/11, 11:59

Quick quiz om mijn geheugen - Duurzame Ontwikkeling




par jumesyn83 » 11/08/11, 10:57

Hallo,

Ik roep je op om een ​​vragenlijst te beantwoorden die ik heb uitgevoerd voor mijn proefschrift over het thema duurzame ontwikkeling. Het idee is om te proberen te begrijpen hoe de Franse consumenten de rol van bedrijven zien op het gebied van milieubescherming.

De vragen zijn redelijk eenvoudig en het beantwoorden van de quiz duurt slechts 3 minuten.

Hier is de link om de vragenlijst te beantwoorden:

https://spreadsheets.google.com/spreads ... c6MQ#gid=0

Heel erg bedankt voor je hulp !
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 11/08/11, 11:10

Welke studies doe je? Welke cursus? Is dat de school? Vreemd genoeg is er niets van dit effect op de intro van uw enquête ...

Sorry dat ik het zo moet opvatten, maar de "valse studenten" die in feite particuliere marketingstudies zijn die tegen hoge prijzen worden doorverkocht, pulsen op het net ... en op dit forum, dus we zijn op onze hoede ...
0 x
jumesyn83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 10/08/11, 11:59




par jumesyn83 » 11/08/11, 11:20

Christophe schreef:Welke studies doe je? Welke cursus? Is dat de school? Vreemd genoeg is er niets van dit effect op de intro van uw enquête ...

Sorry dat ik het zo moet opvatten, maar de "valse studenten" die in feite particuliere marketingstudies zijn die tegen hoge prijzen worden doorverkocht, pulsen op het net ... en op dit forum, dus we zijn op onze hoede ...


Ik ben een student business school (Sup de Co Reims) in de mastercyclus, marketingbranche. Mijn afstudeerscriptie is bedoeld om erachter te komen of bedrijven duurzame ontwikkeling integreren simpelweg om hun imago en resultaten te verbeteren, of dat ze dat doen uit echte zorg voor het milieu en de samenleving.

Sorry dat ik dit niet heb beschreven in mijn eerste bericht, ik wist niet dat er soms marktonderzoekers waren die zich voordeden als studenten, vooral op dit gebied forum. : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : sicetaitsimple en 181 gasten