Watt Watchers helpt u uw verbruik te verminderen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
pca
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 29/10/10, 15:53
Plaats: Brussel

Watt Watchers helpt u uw verbruik te verminderen




par pca » 14/11/10, 21:54

Watt-Watchers.com is de meest economische manier om continu uw energieverbruik te monitoren. Talrijke onderzoeken hebben aangetoond dat dergelijke feedback u aanmoedigt om uw verbruik met 5 tot 15% te verminderen. Red de planeet!

Hier is hoe het werkt:
    1. Ga met uw gsm (of iTouch) voor uw meters staan, en gebruik onze tools om ons uw metingen te sturen.
    2. Configureer het dagboek van uw mobiele telefoon zodat het u eraan herinnert regelmatig metingen uit te voeren.
    3. Gebruik onze app op Facebook om te zien hoe uw verbruik vordert en om suggesties voor besparingen te vinden.

Registreer op http://www.Watt-Watchers.com !
Beeld
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/11/10, 00:37

De Belgische SPAMers hebben fantasie in de VS:
Watt Watchers kost je niet meer dan € 0.10 per maand.

et het is helemaal niet duur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/11/10, 08:44

Niet slecht voor het opbouwen van een prospectiedossier door veel dingen over mensen te weten. :onheil:

SPAM! Modoooooooooooooo !!!!!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
pca
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 29/10/10, 15:53
Plaats: Brussel




par pca » 15/11/10, 10:34

elephant schreef:Niet slecht voor het opbouwen van een prospectiedossier door veel dingen over mensen te weten.


Deze suggestie is ongegrond en bedroeft ons gezien ons nobele doel om de opwarming van de aarde op onze schaal te bestrijden.

Juist omdat we geen persoonlijke informatie verkopen, kunnen we om een ​​deel van de bedrijfskosten vragen. Raadpleeg ons privacybeleid over dit onderwerp. We zijn in Europa, niet in de VS!
Dernière édition par pca de 15 / 11 / 10, 12: 06, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096




par Christophe » 15/11/10, 10:40

Het is slecht voor je, hier houden we niet van geitengezicht ...

: Cheesy:

Dus als ik het goed begrijp heb je in ieder geval: gsm-nummer, verbruik, EAN-nummermeter en naam van de klant via zijn facebookpagina ...

En dan wilt u dat wij geloven dat hierachter geen voorspelling van commerciële prospectie zit?

Ik wil het geloven, maar leg ons dan uit wat het belang voor u is om zo'n dienst gratis aan te bieden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2492
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 365




par Forhorse » 15/11/10, 11:01

De naam is grappig, maar verder is het concept echt hol.

Als dat niet het maken van een prospectiedossier is, ben ik Georges Bush : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096




par Christophe » 15/11/10, 11:03

Forhorse schreef:Ik ben Georges Bush : Lol:


Echt waar?

Let op met je avatar die we hadden moeten weten : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
bernardd
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2278
Inschrijving: 12/12/09, 10:10
x 1




par bernardd » 15/11/10, 11:10

Christophe schreef:
Forhorse schreef:Ik ben Georges Bush : Lol:

Echt waar?
Let op met je avatar die we hadden moeten weten : Mrgreen: : Mrgreen:


Echt niet lief voor ezels!

Een ezel kan de koeien zelf van het weiland halen om ze weer naar de stal te brengen. En breng ze dan terug naar het veld.

Ik zie geen politicus die weet hoe dat moet. In ieder geval niet alleen ...
0 x
Tot ziens!
pca
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 29/10/10, 15:53
Plaats: Brussel




par pca » 15/11/10, 12:23

Christophe schreef:Dus als ik het goed begrijp heb je in ieder geval: gsm-nummer, verbruik, EAN-nummermeter en naam van de klant via zijn facebookpagina ...

En dan wilt u dat wij geloven dat hierachter geen voorspelling van commerciële prospectie zit?

Ik wil het geloven, maar leg ons dan uit wat het belang voor u is om zo'n dienst gratis aan te bieden?


Ik vraag het gsm-nummer alleen als de gebruiker me zijn afschriften per sms wil sturen: ik heb ze nodig om zijn account te vinden. Als hij mijn website rechtstreeks bezoekt, vanaf zijn pc, smartphone of iTouch, identificeert hij zichzelf op de site wanneer hij deze bezoekt, en daarom vraag ik niet om zijn mobiele nummer.

Ik heb het EAN-nummer van de meter ook niet nodig. Wat betreft de andere informatie, ik zal deze niet voor commerciële doeleinden gebruiken. Het staat vermeld in het privacybeleid.

Zoals hierboven vermeld wordt de dienst momenteel gratis aangeboden, maar het ultieme idee is om slechts € 0,10 per maand te rekenen. Het is echt goedkoop! Een alternatief is om op de site te adverteren (net zoals op deze site).

Ik begrijp dat deze vraag belangrijk voor je is: wat kan ik nog meer doen om je ervan te verzekeren dat er geen misbruik zal zijn?

PCA
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/11/10, 14:59

In ieder geval is de bodem van de zaak er niet. Wij (lezers, bijdragers en ik veronderstel ook Christophe, eigenaar van de site met wie ik er meer dan eens over heb gesproken) hebben genoeg van alle slimme kinderen die vanaf hun eerste tussenkomst van de gelegenheid gebruik maken om gratis te adverteren .

Ik herinner u eraan dat ze betaalde advertenties kunnen doen, vooral via Google.

Christophe, in de gebruiksvoorwaarden van de forums moet worden gespecificeerd dat dit soort onderwerpen vóór de 20e of de 50e interventie als droog in de tank vliegt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten