Natuurlijk verwarmen voor houten huis kit?

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
bolton069
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 02/11/06, 13:15
Plaats: België
x 1




par bolton069 » 11/01/07, 14:18

Hallo,

Aan het begin van deze thread werd wat informatie gevraagd over de massakachels, in een andere forum, er is veel informatie over: de links hieronder:

1-link

2-link

(sta enkele uren toe en een aspirientje)

In het bijzonder is er de ervaring van iemand die zelf zijn steen heeft gebouwd voor 3500 €. (meerdere tonnen de kachel qd hetzelfde) :schok:

Wat de schoorstenen betreft, vertelde een vriend in volle renovatie mij dat het verboden was (in België althans) om twee warmtebronnen in dezelfde schoorsteen te plaatsen, zelfs in verschillende kanalen. Ik ben op zoek naar een officiële link die dit bevestigt, zodra ik merk dat ik post.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 11/01/07, 19:31

Voor zover ik weet, zegt de regel een apparaat van conduit.
als je een schoorsteen pijp, is de schoorsteen de caisson en de buis is de leiding. Omdat we meerdere kanalen in dezelfde doos kunnen plaatsen, is het voor mij ok, tenzij ik het tegendeel beweer door een specifieke tekst.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten