elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Verbeterde elektrolyse




par Exnihiloest » 15/12/23, 17:35

Peterr schreef:...
Het signaal dat wordt geïnjecteerd in de enkele draad die naar de flat gaat, dient alleen om de antennedraden EN de omgeving ervan te “oscilleren”.
koppeling te vergemakkelijken.

Ik heb hier een paar jaar geleden mee geëxperimenteerd en redelijk nauwkeurige metingen gedaan, aangezien dit verhaal wordt herhaald door alle Angelsaksische 'vrije energie'-gekken (vanwege Avramenko's patent WO9323907: Methode en apparaat voor elektrische transmissie met één lijn). Ik heb de stroom gemeten in de "enkele draad". En natuurlijk was de door de condensator teruggewonnen energie gelijk aan de verliezen die de generator had geleverd.

Een stroom vloeit alleen in een luscircuit, ook in een lus dankzij verplaatsingsstromen. Een enkele "draad", gekoppeld aan bijvoorbeeld een HF-bron, zal uw condensator feitelijk opladen, maar wat u niet hebt gezien is dat het circuit wordt voltooid door de parasitaire capaciteit tussen de condensator en de omgeving (aarde of aarde van nabijgelegen apparaten) . Wat de afstanden tussen de geleiders ook zijn, deze capaciteit bestaat altijd, en als componenten van het terug te winnen signaal zich op hoge frequenties bevinden, wat het geval is bij een blokgolf, dan wordt de impedantie van deze parasitaire capaciteiten voldoende laag om een ​​aanzienlijke stroom te laten circuleren. in staat om de condensator op te laden dankzij de diodes, vooral als de montage wordt uitgevoerd met een LC-circuit afgestemd op de frequentie.

Deze assemblage zou alleen van belang zijn bij koppeling aan een natuurlijk milieuveld, anders zou het energie uit een conventionele bron halen die we veel beter zouden kunnen gebruiken door er rechtstreeks op aan te sluiten! En helaas bevinden natuurlijke elektrische/magnetische velden zich, afgezien van bliksem, op het niveau van nauwelijks waarneembaar achtergrondgeluid, en niet wat uw wasmachine van stroom zal voorzien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Verbeterde elektrolyse




par Exnihiloest » 15/12/23, 17:49

Guidi schreef:
Peterr schreef:Ik heb voor mezelf een wisselstroomgelijkrichter gemaakt voor mijn dakgoten... inclusief de elektrische koppeling met de leidingen
HT (op 10 m) produceert in de zomer tot 22 volt gelijkgericht....

Genoeg om mijn batterijen op te laden met gratis sap. (aansluitingen = Goten + Aarde)
: Cheesy:


Hallo,
Ik heb me altijd afgevraagd of een spoel van het Tesla-type, afgestemd op 50 Hz, geen energie zou kunnen onttrekken aan een relatief dichtbij gelegen THT-lijn?
Misschien een stom idee.
goedendag,
Patrick.


Natuurlijk kon ze dat. Het idee is "goed", behalve dat de energie van de lijn zou worden gestolen. Het gaat in feite niet om elektromagnetische straling, dat wil zeggen om een ​​‘vrije’ golf die energie transporteert die hoe dan ook verloren zou gaan als deze niet zou worden teruggewonnen, maar om een ​​koppeling in het nabije veld: de energie in het elektrische en magnetische velden worden voortdurend uitgewisseld met die van de lijnstroom. Als we het magnetisch koppelen met een Tesla-spoel, of elektrisch door capacitief effect, dan halen we energie uit de lijn.
En dit kan heel significant zijn (een eenvoudig neonlicht onder een hoogspanningslijn gaat branden).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 15/12/23, 22:08

Exnihiloest schreef:
Peterr schreef:...
Het signaal dat wordt geïnjecteerd in de enkele draad die naar de flat gaat, dient alleen om de antennedraden te ‘oscilleren’ EN zijn omgeving
koppeling te vergemakkelijken.

Ik heb hier een paar jaar geleden mee geëxperimenteerd en redelijk nauwkeurige metingen gedaan, aangezien dit verhaal wordt herhaald door alle Angelsaksische 'vrije energie'-gekken (vanwege Avramenko's patent WO9323907: Methode en apparaat voor elektrische transmissie met één lijn). Ik heb de stroom gemeten in de "enkele draad". En natuurlijk was de door de condensator teruggewonnen energie gelijk aan de verliezen die de generator had geleverd.

Een stroom vloeit alleen in een luscircuit, ook in een lus dankzij verplaatsingsstromen. Een enkele "draad", gekoppeld aan bijvoorbeeld een HF-bron, laadt uw condensator daadwerkelijk op, maar wat je niet zag, is dat het circuit wordt voltooid door de parasitaire capaciteit tussen de condensator en de omgeving (aarde of massa van nabijgelegen apparaten). Wat de afstanden tussen de geleiders ook zijn, deze capaciteit bestaat altijd, en als componenten van het terug te winnen signaal zich op hoge frequenties bevinden, wat het geval is bij een blokgolf, dan wordt de impedantie van deze parasitaire capaciteiten voldoende laag om een ​​aanzienlijke stroom te laten circuleren. in staat om de condensator op te laden dankzij de diodes, vooral als de montage wordt uitgevoerd met een LC-circuit afgestemd op de frequentie.

Deze assemblage zou alleen van belang zijn bij koppeling aan een natuurlijk milieuveld, anders zou het energie uit een conventionele bron halen die we veel beter zouden kunnen gebruiken door er rechtstreeks op aan te sluiten! En helaas bevinden natuurlijke elektrische/magnetische velden zich, afgezien van bliksem, op het niveau van nauwelijks waarneembaar achtergrondgeluid, en niet wat uw wasmachine van stroom zal voorzien.


‘Maar wat je niet zag, is dat het circuit wordt gecompleteerd door de parasitaire capaciteit tussen de condensator en de omgeving (aarde of massa van apparaten in de buurt "
"...de parasitaire capaciteit tussen de condensator en het milieu ... "
"... en het milieu ... "

-------------------------------------------------- -------------------

"Het signaal dat wordt geïnjecteerd in de enkele draad die naar de flat gaat, dient alleen om de antennedraden te "oscilleren". EN zijn omgeving
om het koppelen te vergemakkelijken. "

"... EN zijn omgeving ... "

...

Hé, kun je het nog eens vertellen? :?
Ik begreep het niet...wat ik niet zou hebben gezien!?
Verdwaalde capaciteit?
Die van de Condo of die van de “Antenna Wire” toegevoegd aan de Condo TERMINALS? ...van lengte naar wens...
Of die, preciezer gezegd, tussen AARDE en LUCHT?

In een habitat die vervuild is door meerdere kunstmatige velden, bestaat er geen hoop om iets ‘natuurlijks’ te winnen.
Als ik verbinding had willen maken met de "Aarde en Lucht"-capaciteit, dan had ik dat vermeld...
Heb ik het gedaan?
Nee, ik heb het niet vermeld.
Ik had het alleen over het ‘oscilleren’ van een omgeving.

Waarom zou je het onderwerp “Vrije Energie” terugbrengen naar zoiets en er een hele “tekst” van maken?
Had ik Vrije Energie al genoemd?
Heeft u een allergie voor het onderwerp “Vrije Energie”? :schok:

Waarom vermeld je niet dat het het NATUURLIJKE ijzer in de bodem is dat het negatieve veld genereert?
Waar zijn uw onderzoeken?
Waarom praten we niet over EM Solar Inducties die TERUGKEREN IN HUISVESTINGEN?
Ga alsjeblieft door, ontwikkel je alsjeblieft... Ik ben een en al oor!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 15/12/23, 22:15

Exnihiloest schreef:
Guidi schreef:
Peterr schreef:Ik heb voor mezelf een wisselstroomgelijkrichter gemaakt voor mijn dakgoten... inclusief de elektrische koppeling met de leidingen
HT (op 10 m) produceert in de zomer tot 22 volt gelijkgericht....

Genoeg om mijn batterijen op te laden met gratis sap. (aansluitingen = Goten + Aarde)
: Cheesy:


Hallo,
Ik heb me altijd afgevraagd of een spoel van het Tesla-type, afgestemd op 50 Hz, geen energie zou kunnen onttrekken aan een relatief dichtbij gelegen THT-lijn?
Misschien een stom idee.
goedendag,
Patrick.


Natuurlijk kon ze dat.Het idee is "goed", behalve dat de energie van de lijn zou worden gestolen. Het gaat in feite niet om elektromagnetische straling, dat wil zeggen om een ​​‘vrije’ golf die energie transporteert die hoe dan ook verloren zou gaan als deze niet zou worden teruggewonnen, maar om een ​​koppeling in het nabije veld: de energie in het elektrische en magnetische velden worden voortdurend uitgewisseld met die van de lijnstroom. Als we het magnetisch koppelen met een Tesla-spoel, of elektrisch door capacitief effect, dan halen we energie uit de lijn.
En dit kan heel significant zijn (een eenvoudig neonlicht onder een hoogspanningslijn gaat branden).


Het is nog niet zo lang geleden dat EDF nieuwe “regels” toepaste met betrekking tot “Energiediefstal”!
Toch weigeren ZE NOG STEEDS MIJ MIJN ZIEKENHUISKOSTEN TE BETALEN omdat ik deze zelfde Energie “STEAL TEGEN MIJN WIL” heb
die mij naar de NOODBEWUSTE BEWUST stuurde... met een bebloed gezicht, met schedeltrauma!!


Tussen “diefstal van energie” en het wassen van uw handen tegen het GEVAAR van HT-velden...ze doen het altijd op dezelfde manier...
de meest perverse...

Nee, maar besef je dat wel?
Voetgangers, tegen hun zin, onder de linies door, ENERGIE STELEN VAN EDF?!
:schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 15/12/23, 22:30

EDF is VERANTWOORDELIJK voor het VERHOGEN van zijn eigen VERLIEZEN door middel van milieukoppeling
door het TOEVOEGEN van verschillende frequenties OP DE LIJNEN!


Extra verhoogd bij CROSSINGS met de straling van Relay Antennes!!
(wat was voor mij, EHS, FATAAL...PIN-PON...PIN-PON...)

:onheil:

EDF is VERANTWOORDELIJK in het geval van ongevallen met TE INTENSE koppelingen van elektrische velden OP MENSEN!
En dan heb ik het nog niet eens over de gevallen van kanker en de toename van leukemie bij kinderen... en mensen steeds meer ZinZin... LOL.

Wees niet verbaasd dat het "EHS"-syndroom systematisch wordt behandeld als een "psychologisch geval"...
om je handen te wassen!

(ze betalen veel influencers die systematisch sociale netwerken parasiteren... 4000 euro per maand.)
(Het is een hoge prijs die moet worden betaald voor discriminatie op grond van handicap)

Nou... dat zal zo zijn verwijderd van UW REKENINGEN hoe dan ook...band van Collabos...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 15/12/23, 22:36

Dus?

Waarom laad ik mijn batterijen niet op ter compensatie?
Ehm?! : Cheesy:

Aangezien EDF zichzelf toestaat ons te VERVUILEN...waarom accepteren we dit "gratis geschenk" niet en laden we de batterijen op?
Waar wachten ze op om ze te begraven?

Ah, het geld is weg?
Ze geven teveel uit aan corruptie?
Ach, daar moest je eerst even over nadenken....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 16/12/23, 10:04

Zoals ik al zei, geldt ook hier voor EDF en zijn omgeving rond de lijnen:
het produceert zijn eigen verliezen door de oscillatie te VERHOGEN, dankzij de frequenties die aan de lijnen worden toegevoegd.

Bovendien is hun zogenaamde “diefstal van energie” FLAN, immoreel machtsmisbruik!
Het is UW RECHT om terug te vorderen wat OP UW EIGENDOM OVERSCHRIJDT!...
...
net als de kersenboomtakken van de buren... deze kersen zijn... VAN JOU!



(hoofdonderwerp hier: omgevingsoscillaties, stijgende koppelingsbelastingen)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 16/12/23, 17:25

Deze discussie over het milieu en de uitwisseling van ladingen door trillingen...
doet me denken aan een recent essay,
waar ik een uitwisseling heb gemeten tussen 2 elektrolytische halfcellen, volledig "geïsoleerd" / gescheiden van elkaar...
(uitwisseling van ongeveer 10 uA gemeten, en tot 200 mVolt ... geleidelijk afwisselende polariteiten, tot een STABIELE toestand
geen enkele uitwisseling meer toegestaan... MAAR deze waarden waren te danken aan een CONDO die hierboven parallel is aangesloten,
anders zijn de waarden nog steeds meetbaar, maar erg laag)

...dus:
- één die een base bevat (alkalisch, dus elektronendonor)
- het andere zuur, (dus Electron Thief...)

Nadat u de batterijen van de tester op de juiste wijze hebt opgeladen, vanwege een vermoeden van een storing met een laag batterijniveau,
Ik heb de test opnieuw gedaan en kreeg dezelfde resultaten.

De 2 elementen, Base, Zuur, wisselen met elkaar uit, totdat er een evenwicht is bereikt, waardoor uitwisseling niet meer mogelijk is.
Passief...

Actief ben ik er zeker van dat door Impulsen in een van de cellen te injecteren, de andere zal reageren.

OSCILLATIE van de omgeving... :!:

Hetzelfde gebeurde tijdens mijn High Return Current-elektrolysetest...
Oscillaties instellen!!
Het "Swing"-effect...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Verbeterde elektrolyse




par GuyGadeboisTheBack » 16/12/23, 17:53

0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 16/12/23, 18:42

Bedankt Guy, zo jong kende ik hem nog niet.

Blijkbaar werken je YT-links hier alleen als ik geen verbinding heb met de forum...
Verdacht!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten