elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 08/12/23, 08:40

Ik had inderdaad alkalische producten die al meer dan twintig jaar meegingen.
Toen ze het begaven, heb ik ze ontleed... de centrale koperen aansluiting was volledig versleten.
Het was voldoende om het te vervangen.
Maar je moet oppassen dat de mangaanpasta ermee in contact komt, anders werkt het niet.
( sommige alkalische stoffen zijn ten onrechte "leeg" alsof ze het contact met de centrale staaf verliezen,
Geef gewoon een paar slagen "op de kont" om de pasta weer aan de stengel te laten plakken en het is goed... U hoeft niet weg te gooien of te openen
)
Een ijzeren staaf was voldoende.
Maar om de schade door dissectie te "repareren"... ben ik geen batterijchirurg...
de hele zaak zou opnieuw moeten worden gedaan.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Verbeterde elektrolyse




par izentrop » 08/12/23, 10:56

plasmanu schreef:En als ik alkalische apparaten heb die onder bedrijfsspanning staan, plaats ik ze in de oplader.
De spanning loopt erg (te) snel op naar 1,5V maar hierdoor kun je wel even wachten tot vervanging
Uw NIMH-oplader is niet geschikt voor alkaliën
Een licht ontladen batterij kan gemiddeld 10 keer worden opgeladen, maar dit aantal is afhankelijk van veel factoren, ik noem er een paar:
Het slagingspercentage hangt vooral af van het ontslagpercentage. Ontladen tot een spanning van 1.25V kan de batterij maximaal 5 keer worden opgeladen.
Het aantal mogelijke cycli hangt meer af van het bereikte ontladingsniveau dan van het merk van de batterijen. Er zijn verschillen tussen meerdere batches van hetzelfde merk (alsof het verschillende merken zijn)
De spanning van 1.25V komt overeen met een ontlading van 50% tot 60% tijdens de eerste ontlading (de capaciteit van de batterijen is ongeveer 2000mAh), maar aangezien de capaciteit van de batterij afneemt bij elke ontlading, kan bij de vierde ontlading de batterij slechts tot 35% van de nominale capaciteit worden geleegd (als u hem toch een keer wilt opladen).
http://pics.idemdito.org/fr/tech/accu/recharger.htm
In dit geval is langzaam opladen nodig, beperkt tot 1.72 V
Ander artikel https://www.astuces-pratiques.fr/electr ... hargeables
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 08/12/23, 16:55

Ik heb voor mezelf een wisselstroomgelijkrichter gemaakt voor mijn dakgoten... inclusief de elektrische koppeling met de leidingen
HT (op 10 m) produceert in de zomer tot 22 volt gelijkgericht....

Genoeg om mijn batterijen op te laden met gratis sap. (aansluitingen = Goten + Aarde)
: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Verbeterde elektrolyse




par plasmanu » 08/12/23, 18:28

Izentrop: het gaat automatisch met het apparaat.
De RF-temperatuursensor op de veranda was kapot, ik dacht dat ik NiMH had geïnstalleerd, maar nee. Binnen no-time ging hij van 1,2 naar 1,5 volt. Ik heb het er weer in gedaan en de basis geeft me nog 25% - 50% over. Het is waarschijnlijk verkeerd, maar het werkt, dus ik zal het later veranderen.

Peterr: neem je multimeter, maak je vingers nat en beweeg van de ene hand naar de andere, waarbij je een van de uiteinden naar je mond kantelt. Kijk maar naar het scherm in VC-instelling.
Je weet of je linkshandig of rechtshandig bent, + of -
Het werkt ook in citroen, aardappel en ook....
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Verbeterde elektrolyse




par izentrop » 08/12/23, 23:06

plasmanu schreef: Binnen no-time ging hij van 1,2 naar 1,5 volt
... door op te laden vanaf 1 mAh zien we op de curve van een document van Wonder dat je bij deze spanning niet op meer kunt hopen...
alkalische lading.gif
alkalische lading.gif (46.62 KiB) 653 keer bekeken
http://erfred.free.fr/accusphp/document ... alines.pdf
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 08/12/23, 23:18

Plasmanu,
deze zomer al gedaan, zelfs met mijn voeten.

- linkervoet negatief
- rechtervoet Positief
omgekeerd voor de handen
- links = Positief
- rechts = Negatief.

Toen plaatste ik een Condo tussen mijn voeten,
toen gemeten, totaal 0,7 volt, 15 minuten later waren mijn voeten erg heet.

Gemeten bij mijn schoonzus na haar kanker,
aan de kant waar de kanker zat, is er een enorme daling in elektrische geleidbaarheid...
het lijkt erop dat de Bio-stromen... slecht circuleren, zelfs als het beter met haar gaat, is er iets blijven bestaan.

Terugkomend op de elektrolyse,
minder dan 1 cm van het vloeistofoppervlak is er geen zuurstof meer uit de lucht die daar verdunt om de oxidatiestromen in stand te houden...
dus in mijn “Essay”... Er kwam ergens een overschot aan zuurstof naar buiten...
waarschijnlijk roest die werd gedenatureerd, waardoor vervolgens de zuurstof en de elektrochemische bindingsstromen vrijkwamen die nodig waren
van het proces...
Het is duidelijk datVOOR de opeenhoping van waterstofatomen die vrijkomen om BELLEN te vormen...
Deze waterstof blijft echter in “VLOEIBARE” vorm!...bij kamertemperatuur!


...en dat andere vormen van herhaalde recombinatie en scheiding zeer waarschijnlijk zullen voorkomen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3

Re: Verbeterde elektrolyse




par Guidi » 10/12/23, 22:52

Peterr schreef:Ik heb voor mezelf een wisselstroomgelijkrichter gemaakt voor mijn dakgoten... inclusief de elektrische koppeling met de leidingen
HT (op 10 m) produceert in de zomer tot 22 volt gelijkgericht....

Genoeg om mijn batterijen op te laden met gratis sap. (aansluitingen = Goten + Aarde)
: Cheesy:


Hallo,
Ik heb me altijd afgevraagd of een spoel van het Tesla-type, afgestemd op 50 Hz, geen energie zou kunnen onttrekken aan een relatief dichtbij gelegen THT-lijn?
Misschien een stom idee.
goedendag,
Patrick.
1 x
Patrick Guidi
www.pfgtechnologie.be
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Verbeterde elektrolyse




par izentrop » 11/12/23, 01:00

Bij normaal gebruik ligt de intensiteit Im in de orde van 500 A tot 1500 A... met minder dan 1 µT op 10 m voor een lijn van 225 kV, het is een grappig idee : Wink: http://ressources.univ-lemans.fr/AccesL ... gneht.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 13/12/23, 01:06

Guidi schreef:
Peterr schreef:Ik heb voor mezelf een wisselstroomgelijkrichter gemaakt voor mijn dakgoten... inclusief de elektrische koppeling met de leidingen
HT (op 10 m) produceert in de zomer tot 22 volt gelijkgericht....

Genoeg om mijn batterijen op te laden met gratis sap. (aansluitingen = Goten + Aarde)
: Cheesy:


Hallo,
Ik heb me altijd afgevraagd of een spoel van het Tesla-type, afgestemd op 50 Hz, geen energie zou kunnen onttrekken aan een relatief dichtbij gelegen THT-lijn?
Misschien een stom idee.
goedendag,
Patrick.


Bij omgekeerde polariteit van de wisselingen is koppeling mogelijk.

Als we zonder Tesla-spoel elektrolyse op 50 Hz proberen, kan het gebeuren dat de 50 Hz-vervuiling van het huis eraan gekoppeld is
en creëerde een resonantie...

50 Hz vervuilingskoppeling ook op een Condo, met EEN draad... om vierkante pulsen te injecteren...

- een draad die naar het appartement gaat, maar voordat deze wordt aangesloten op de condo-terminals, moet deze in tweeën worden "verdeeld" met germaniumdiodes... (gemakkelijker om het appartement op te laden dan met silicium dat wordt geactiveerd op 2, 0,7V)
- Voor elke "oplaad"-zijde van de condo met de juiste polariteit kan een HL-indicatie-LED (opladen) worden geplaatst
tussen de condo-terminals
- het appartement kan gemakkelijker worden opgeladen als draden (lang en hangend in de lucht...) aan de aansluitingen van het appartement worden gelast, overeenkomstig de op te laden polariteiten... (ijzer...koper, enz.). .)
(naar mijn mening kunnen we in plaats van een draadantenne van 50 Hz voor het opvangen van vervuiling theoretisch vellen gebruiken...)

Het signaal dat wordt geïnjecteerd in de enkele draad die naar de flat gaat, dient alleen om de antennedraden EN de omgeving ervan te “oscilleren”.
koppeling te vergemakkelijken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 14/12/23, 12:25

izentrop schreef:
plasmanu schreef: Binnen no-time ging hij van 1,2 naar 1,5 volt
... door op te laden vanaf 1 mAh zien we op de curve van een document van Wonder dat je bij deze spanning niet op meer kunt hopen...
alkalische lading.gif http://erfred.free.fr/accusphp/document ... alines.pdf


Theoretisch kan de volt worden omgeleid...
Zo kan de "stroom" blijven opladen.

Zoals in een parallelle LC-oscillerende schakeling.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten