elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Verbeterde elektrolyse




par gildas » 23/05/22, 10:32

Hallo,

De video van de generator die draait op HHO... Een recente update van de beheerder geeft aan dat de bubbler Terpene zou kunnen bevatten... : Cheesy:

0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 03/11/23, 21:26

NLC schreef:Goed te wachten om alle spullen te ontvangen voor mijn Pantone, kijk ik naar andere oplossingen om te besparen. Direct doping de waterstof in de inname zou leuk zijn, maar hoe om waterstof te genereren?

Sinds enkele dagen was ik het bestuderen van de elektrolyse Enhanced (frequentie) of hoge spanning, maar ik denk dat nog nauwelijks. Door nadelen vond ik een manier om de prestaties van een normale elektrolyse in de buurt van 100% te brengen.

Dus ik kopieer hier wat ik al op de forum motor zodat een maximum aan mensen kunnen genieten van het idee:

-----

Ik zag op het net dat de drempel voor de elektrolyse van water is 1.47V, en dan is de hoeveelheid gas geproduceerd hangt alleen af ​​van de huidige ...

Nou, in onze tests deze middag, hadden we in onze 4A elektroden onder 30V. Dan doet ons dat één van de elektroden weerstand R = U / I 7.5ohms. Het bullait niet de massa, voor een totaal vermogen van 120W (30V 4A x).
Maar de zorg is dat deze 120W, dus er is dat 5.88W handig (x 1.47V 4A). De resterende 114W, ontsnapt in pure warmteverlies. Dus we hebben een betreurenswaardige prestaties ....

Nu, zeg ik breng mijn weerstand elektroden 0.5ohms (ik heb niet de kans zie je waarde te nemen : Wink: ) Aanzienlijk hun oppervlak toeneemt. Om hetzelfde aantal ampere te plaatsen, dus 4, moet ik hoeveel volt? Eenvoudig: U = = RXI 0.5ohm x = 4A 2V.

Ik geef zo ​​veel macht, dus hoewel ik heb meer elektrode-oppervlak dat juist nu, maak ik precies dezelfde hoeveelheid gas.
MAAR, als ik de macht te berekenen, heb ik nu: P = V x I x = 2V 4A = 8W.

Je ziet waar ik ben afkomstig ..... er is bijna geen warmteverlies .....
We kunnen nog verder dalen als de elektroden worden vervaardigd, zodat ze gaan onder 4A 1.5V (zodat ze zouden 0.375ohms). Het geeft ons een vermogen van 6W.

We hebben net wat precies doen? Welnu, in sommige Reflecterende we net voorbij een middelmatige prestaties, handig voor 114W 5.88W, heeft een rendement van bijna tot in de perfectie, 6W voor 5.88W behulpzaam !! : Very Happy:

We moeten wat nu te doen? Nou ja, alleen maar toenemen de kracht om te kunnen afschrijven op veel meer gas!
Zeggen dat we willen 120W NUTTIG macht te zijn als iedereen heeft de tijd (behalve dat 114W verloren in warmte en we hadden een bruikbare 5.88W).

Nou heel simpel, maak ik een dieet en 1.5V 80A (I = P / U = 120 / 1.5) en ik heb me toen in geslaagd om mijn 0.018ohms elektroden te maken. Zo maak ik elektroden met een enorm oppervlak. En nu heb ik meer verlies in de warmte, ik verbruiken 120W als in het begin, maar ik soort 20x meer gas tijdje geleden (ik laat je de berekening te controleren).

Maar het ergste van dit alles is dat we met een schakelende voeding, die een goed rendement heeft, vaak> 70%, alleen zullen putten uit de 12V: 1.5 / 12x80 + 30% of 13A ....

Het laat geen dromer?

In feite hebben we elimineert gewoon warmteverlies door het gebruik van een spanning nauwelijks boven de relevante drempel 1.47V. Door nadelen, verhoging enorment het oppervlak van de elektroden, maar who cares! : Wink:

Er is gewoon een merk een 1.5 of 2V voeding in staat is het uitvoeren van een groot aantal ampères ...
Maar weet dat dit niet de zee om te drinken ...

-------

Ik vond een aantal DC-DC converters alles 2V / 80A, 87% opbrengst. Het zou daarom 160W max, zodat de consumptie van 13.6V 2 / 13.6 80x13 +% = 13.3A...

Het is misschien leuk om een ​​case management met 8 10A uitgangen te doen, en willen dat je het kunt aansluiten op vrijwel elke reactoren consumeren 10A.

Ik zei toch dat 80A AC elektrolyse moet gaan doen wat belletjes toch? : Wink:
Terwijl de batterij is alleen baseert 13.3A is niet mooi?

Voor degenen die het originele bericht willen zien, weet ik niet of ik het recht heb om de link naar de ander te plaatsen forummaar je zult het goed vinden.

A+

Cyril


" Maar het probleem is dat van deze 120 W slechts 5.88 W nuttig is (1.47 V x 4 A). De rest, d.w.z. 114W, ontsnapt in puur warmteverlies. We hebben dan ook een betreurenswaardige prestatie.... "

Tenzij het elektrolysebad zelf een resonante stroomgenerator wordt... die weer op de stroomvoorziening wordt aangesloten.

(Nee, ik geef mijn bronnen niet omdat je denkt dat ik gek ben...)
(verdomd... kan niet eens begrijpen dat een elektrolysebad capaciteiten heeft die vergelijkbaar zijn met die van een RC Diode Oscillator!!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 03/11/23, 22:41

Vanuit fysiek oogpunt gezien,
en het aantal nieuwsgierige ‘waarnemers’,
Ik ga je vertellen over mijn test (20 jaar geleden...) van elektrolyse,die in 5 seconden had gedaan:
(als ik het me goed herinner...eh! ...zo jong ben ik niet meer)

- een plotselinge BOOST vrijkomen van waterstof,
- het 1 liter water + elektrolietbad steeg ineens naar meer dan 90 graden (thermosonde)
- stijve koperen kabels met een doorsnede van 2,5 mm oververhit tot het punt van smelten (krachtige stroomfeedback) ondanks de Anti-Return Diode

Gebruikt materiaal: (zonder garantie op werking, omdat er alleen een zonnestorm nodig is om ALLES te verstoren... veroorzaakt geïnduceerde oscillaties / sterk vervuilde omgeving bij hoge frequenties, enz...)
- een beschadigde 12V-autoaccu, die slechts 9V en 2 ampère levert
- 1N 4004 anti-retourdiode op de negatieve kant
- een roestige gietijzeren staaf (elektrode 2) waarop het negatief moet worden aangesloten op een gereinigd GELEIDEND deel (met zijn AR-diode)
- (elektrode 1) stijve koperdraad doorsnede 2,5 mm, gestript, opgerold in SPIRAAL (minimaal 4) rondom de gietijzeren staaf (roest voorkomt kortsluiting)
- een grote elektrolytische Condo van 2200 uF 50V, aangesloten in OMGEKEERDE Polariteit (!) in PARALLEL op koperelektrode (spiralen) en het negatieve gietijzer (geleidend deel)
-nog een 1N 4004 Diode voor de terugkoppeling van “tegengestelde” stromingen, Negatief van de diode op de koperen spiraal,
Positief op het gietijzeren geleidende deel (verwijderd van roest)

Koperelektrode (spiralen) aangesloten op de pluspool van de batterij.
Het gietijzer (geleidende deel) op de minpool van de batterij, VIA de anti-retourdiode.

Het elektrolytische additief... als ik het mij goed herinner,
(geen diagram, destijds werd alles mentaal in mijn hoofd ontworpen)
is normaal gesproken keukenzout (ik weet niet of ik een portie huishoudzuur heb toegevoegd(...)
of niet... verdomd.

Dan begint A een vrij gewone vorm van elektrolyse en het vrijkomen van gassen...

Maar... er is een TRUC, om elektrochemische resonantie te activeren...
Simpel, maak een paar vonken tussen de elektroden...om de Condo leeg te maken van 2200 uF! (tijdens bedrijf)

Onthoud: ik garandeer NIET dat dit voor jou zal werken!
Voor mij werkte het.

Theoretische herinnering!
voor Verwarm 1 liter water in 5 seconden op bijna 100 graden,
je hebt een kracht nodig van ongeveer 65 000 Watt !
https://gettopics.com/fr/calc/chauffage ... lculatrice

Terwijl ik maar 9V en 2 Ampère ter beschikking had. Of 18 Watt.
(gemeten bij normaal bedrijf, zonder BOOST).

In dit ontwerp is er een FYSIEK principe dat moet worden gerespecteerd!
Als je iets van Matter wilt, moet je het “respecteren”!

ELK element gebruikt,
moet de richting van de elektrische polariteit respecteren van ELK element dat eerder en volgende is aangesloten.
INCLUSIEF... de polariteit van roest (halfgeleider), inclusief de "polariteit" van elke elektrode!
Inclusief diodes en condo.
( ja, FYSIEK is een diode OMGEKEERD ontworpen vanuit de weergegeven polariteit, bijvoorbeeld:
de negatieve kant is waar je de negatieve moet verbinden omdat de INTERNE LAAG POSITIEF is
)
Ik zou zeggen een MIX tussen elektronen uit de buitenste laag van elk metaal, en elektronegativiteit EN polariteit van de elementen Water + Additieven !!

Positief, negatief, positief, negatief, positief, negatief, positief, negatief, enz...

Swing-effect.
Het is niet nodig om tegelijkertijd aan elke kant met dezelfde "DRUK" te beginnen,
Je moet aan beide kanten "laden" en vervolgens aan één kant een "reset" doen zodat deze begint te "slingeren".

Electrolyzer in “harmonie” met de materie.
Ze zal het u “warm” teruggeven…

(luister niet te veel naar Wetenschap op papier, die van Materie is veel interessanter)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 03/11/23, 23:10

Het soortgelijke geval van een YouTuber, die hetzelfde principe heeft gebruikt,
en had OOK soortgelijke resultaten...

...wordt belachelijk gemaakt door de wetenschappelijke "experts" in de commentaren...
...mijn "gogole"-account voor commentaar werd permanent opgeschort na mijn tegenstrijdige opmerkingen tegenover die van de "experts"...
...de YouTuber sloot uiteindelijk zijn account en de video werd onmogelijk te vinden!

:schok:

Het 'maffia'-partnerschap tussen 'experts' en 'gogol' is... zielig.
In het tijdperk van ‘schone’ energieën... is er uiteindelijk alleen maar geld, macht en perversie. (PPP)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Verbeterde elektrolyse




par gegyx » 04/11/23, 00:50

U bent niet duidelijk in uw demonstratie. Je hebt het niet over het gedeelte "vonken" (doe hoe).
Is dit wat jij "resetten" noemt?
Was dit resonantiesysteem met elektromechanische of elektronische apparatuur?
Ontwikkel je nog wat meer in het praktijk-concreet, als je wilt dat er naar je geluisterd wordt.
**
Konden het niet de vonken zijn die ervoor zorgden dat de waterstof ontplofte?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 04/11/23, 01:06

Weet jij wat een volle batterij is?
Een opgeladen batterij?

Dit is omgekeerde elektrolyse.

Maar het is ook een diode!
- de stroom passeert met moeite in identieke polariteiten (aansluitingen op de voeding) omdat deze vol is, de stroom WEERSTAAT in één richting
maar gaat gemakkelijk de andere kant op (tegengestelde polariteiten)!
(Positief, Negatief, Positief, Negatief, Positief, Negatief, Positief, Negatief, enz...)

- het is ook een capaciteit die bij aansluiting (gesloten circuit) een hoeveelheid stroom doorlaat die in de loop van de tijd afneemt...

- het is ook een "weerstand", omdat het de stroom die in één richting wordt geïnjecteerd, "remt", een beetje zoals een halfgeleiderweerstand,
zijn halfgeleiding verliest naarmate hij... LEEG wordt!
In feite loopt een batterij NIET leeg... de ladingen BALANS.

En afhankelijk van deze "bestanddelen"... kan het zelfs de andere kant op gaan!
Als een vaardigheid!
Als het dit doet, ontlaadt, balanceert en laadt het op... in de andere richting... nou ja, het OSCILALS!

En...een batterij heeft nooit CONTINU stroom!
Wanneer een van zijn elementen een elektron VERLIES, bevindt het zich extreem snel in Positief!
Tegen de tijd dat een nabijgelegen atoom zijn elektron opgeeft... zijn dat miljarden atomen die TEGELIJKERTIJD zijn geïoniseerd als andere niet-geïoniseerde atomen!

In feite zijn er op tijdstip T... 2 STROMEN...tegelijkertijd.
Eén positief, één negatief.
2 vormen van versterkers...tegengesteld!

Het enige dat nodig is, is één IMPULS... om tegelijkertijd hun respectieve "Polaire richting" te ORIËNTEREN.

Wanneer het circuit (eerder aangehaald) is ontworpen om deze 2 stromen te verzamelen, zo DICHT mogelijk bij de elektroden...
dan heb je een IMMENSE Stroom tot je beschikking!

Deze ORIËNTATIE van atomen is de eerste stap vóór Resonantie/oscillatie,
Het startpunt waar de Swing klaar is om van de ene naar de andere richting te zwaaien.
En elke keer, elke verschuiving, versterkt door de energie van Power PLUS datgene wat het zelf zal hebben gegenereerd.

Is het zo ingewikkeld om de swing te doen?
:?
Dernière édition par Peter de 04 / 11 / 23, 01: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 04/11/23, 01:08

gegyx schreef:U bent niet duidelijk in uw demonstratie. Je hebt het niet over het gedeelte "vonken" (doe hoe).
Is dit wat jij "resetten" noemt?
...


...lol.

zet de 2 elektroden kortgesloten, laten we eens kijken,
de Condo staat parallel boven, je kunt zelfs een schakelaar plaatsen als je wilt.

In mijn vorige beschrijving wordt geen elektromechanisch onderdeel genoemd.
Afgezien van "elektronische" elementen zoals Diode...Condo,
Het hele systeem is slechts een elektrochemische oscillator.

Ik weet niet of waterstof daadwerkelijk onder water verbrand is...
heeft minder chloor (zout) in combinatie met waterstof, maar dit soort reacties is zo gewelddadig, chloor-waterstof,
en gezien de vrijgekomen gasmassa zou het zijn geëxplodeerd.

Ook geen chloorgeur waargenomen.
De enige geur was die van koperen kabels die smolten en hun omhulsel verbrandden...verbrand plastic!
Dernière édition par Peter de 04 / 11 / 23, 01: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 04/11/23, 01:21

Ik wil niemand van streek maken, maar... vraag HOE we vonken maken... LOL!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Verbeterde elektrolyse




par Peter » 04/11/23, 01:27

Oh verdomd, de spellingsfouten...
het wordt steeds erger met de jaren... (en de nawerkingen die mijn hersenen wegvreten)

(Gelukkig...binnen korte tijd zal ik jullie allemaal vergeten zijn, evenals deze wereld van illusies, leugens en corruptie)
(eindelijk vrede, sereniteit...)
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Verbeterde elektrolyse




par plasmanu » 04/11/23, 07:30

Peterr schreef: Het elektrolytische additief... als ik het mij goed herinner,
(geen diagram, destijds werd alles mentaal in mijn hoofd ontworpen)
is normaal gesproken keukenzout (ik weet niet of ik een portie huishoudzuur heb toegevoegd(...)
of niet... verdomd.

Mogelijk hebt u een flinke lepel zwavelzuur in uw mengsel of aqua regia (eau royale) gebruikt.
Is het dak na het experiment gebleven? Het verwarmt goed
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten