Plasma-stoommachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79474
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11098




par Christophe » 23/11/05, 17:16

Laat ons uw experimenten weten, maar kijk, André's opmerking zegt al veel over de waarachtigheid van de woorden in deze documenten ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/05, 06:42

Hallo,
Na meer tijd te hebben besteed aan het lezen van het document, begin ik te begrijpen wat het betekent voor 6,2 ampère
om een ​​kort verhaal te maken, het zijn niet alle elektrische plannen die ons interesseren, maar wat ze zijn; de stroombronnen die we naar de kaars moeten brengen.
Als ik het principe goed heb begrepen, dan is het met een reeks hoogspanningsdioden: het veronderstelt twee voltages op de bougie, de normale spanning 2400 volt van de bougie onder een lage stroomsterkte, dus zodra de boog in de elektrode wordt aangeslagen. zendt een stroom met een lagere spanning maar met 6 ampère voor een vermogen van 700 watt of meer, de ontladingstijd (het geval van de condensator)
en deze energie zou aan het einde van de compressie een plasma in waterdamp en lucht moeten creëren.
Het idee om een ​​boog te slaan met hoogspanning, dit bestaat voor tig-lassen voor aluminium, we maken een hoogspannings pilootboog met een vibrator van dezelfde soort als die getrokken
zodra dit elektrische pad de grote stroomsterkte passeert.
Dit lijkt een beetje op wat er in de natuur gebeurt voordat de bliksem valt, er is een fijne tracer die de weg baant om de lucht geleidend te maken, dan komt alle energie.
daarom geeft hij aan dat de kaarsen geen weerstand mogen hebben.
Om dit te ervaren, denk ik dat het beter is om een ​​stroomvoorziening op het netwerk te nemen en het voertuig statisch te laten werken, ik denk dat we moeten bewijzen dat de waterdamp zal ontbranden of transformeren met een hoog vermogen vonk, 1 kw of meer en als er echt plasma is?
Als de methode voor het verwarmen van het water een beetje vergezocht is, als het waterverbruik en zo laag waarom de hele tank verwarmen? door al het uitlaatgas erin door te laten.
De eenvoudigste montage is degene die een cameraflitser met een condensator gebruikt, ik vraag me ook af met het toerental of het tijd heeft om de condensator op te laden?
Ik vraag me ook af hoe de kaars zulke energie aan de elektroden zal ondersteunen,
(De oude motoren werkten volgens een soortgelijk principe, de ontsteking gebeurde in 110volt (de bougie) was in kortsluiting en een nok bediende een elektrodespreider in de motor die een hoge stroomvonk veroorzaakte voor deze stationaire motoren die draaiden op 600 tpm.

Andre
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 24/11/05, 09:47

Bedankt André voor het lezen van de documenten.
Volgens de man moet je de sproeiers verhogen om het te laten werken, dus we kunnen een toename van het verbruik verwachten. Het passeert de volledige uitlaat in de tank om het water te condenseren om het minimum te verliezen, daarom heeft het een verbruik van ongeveer 0,8 l / 100 km !!
Als hij het gas in de uitlaat niet zou passeren, denk ik dat hij zoiets als 16-17l / 100 (normaal verbruik van zo'n V8) vloot zou doen.
In ieder geval wil je het proberen !! Pas echter op voor de eerste diagrammen van de PDF, het lijkt erop dat ze onderaan het document worden bijgewerkt.
Aan de andere kant begrijp ik niet alles in deze plannen, als iemand die elektronica heeft ingeschakeld ze zou kunnen transcriberen in de vorm van een klassiek elektronisch schema en door iedereen kan worden geëxploiteerd, zou dat een goed begin zijn : Wink:
Bye.
Ndc.
Dernière édition par Sdc77 de 24 / 11 / 05, 14: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 24/11/05, 13:59

En de energie om al deze plasma- en watertransformatie te maken ?? Waar komt zij vandaan? Omdat de dissociatie van water door de elektroden minstens evenveel energie verbruikt als de verbranding die volgt in de motor (en waarvan het eindproduct water is) ...

Dat brengt ons op een rendement van> 100%, wetende dat we de mechanische energie terugwinnen bij de motoras.

Is het nog steeds een poging tot superunie of heb ik het mis ??
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/11/05, 15:53

Wat als het gewoon een stoommachine is?

Dat wil zeggen dat koud water in de cilinder wordt gebracht en eenmaal gecomprimeerd en op hoge temperatuur wordt gebracht door de gewijzigde vonk (meer vermogen en waarschijnlijk langer, ik heb de documenten), verandert in stoom op hoge temperatuur en dus in hoge druk?

Als elektricien zal ik de documenten bekijken zodra ik 5 minuten heb.

A+

Cyril
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 24/11/05, 16:54

Hallo Cyril,
Dit is ook wat ik vermoed !! Nergens wordt melding gemaakt van enige elektrolyse of afgifte van waterstof (hoewel er onvermijdelijk een minimum moet zijn).
Ik denk ook dat het een soort stoommachine is.
Zou u deze diagrammen kunnen omzetten in bruikbare diagrammen?
Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/11/05, 17:17

Voordat u een nauwkeurig diagram maakt, moet u het principe begrijpen. Ik ga proberen er vanavond in rust naar te kijken. Het eerste document is 1 pagina's en het lezen van 44 pagina's Engels is niet eenvoudig!

Anders heb ik de andere 2 documenten diagonaal gekruist en in een van de 2 spreekt de auteur van een fout in het originele diagram, wat betekent dat het niet kan werken.

Door nadelen denk ik dat André het principe heel goed heeft samengevat, het lijkt erop dat we 2 spanningen op het niveau van de kaars leggen. Een hoge spanning lage stroom en een lage spanning hoge stroom, de hoge om de vonk te starten en de lage meer passeren waarschijnlijk veel stroom en warmte sterker (zoals booglassen wat).

Het lijkt erop dat het op de plaats van de vonk kan oplopen tot meer dan 4000 ° C, dus op dit niveau is het water noodzakelijkerwijs gedissocieerd, maar wordt het onmiddellijk opnieuw gecombineerd? Misschien is er een kettingreactie?

Cyril
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/11/05, 17:35

Hallo,
Loop niet vast in de elektrische schema's, ze beschrijven verschillende methoden, maar wat me intrigeert is de diode die de hoogspanning blokkeert en die 6 ampère doorlaat, hij moet weerstand bieden bij 24000 vlts achteruit en 6 ampère passeren de c is dit onderdeel moeilijker te vinden .. (spreekt hij van een diode van 600vlts?)
Wat betreft het terugwinnen van al het water door condensatie, het is geen prioriteit voor het experiment, het is niet het water dat ontbreekt)
De prioriteit is om een ​​hoogspanningsbron te koppelen aan een laagspanningsbron, om onmiddellijk 1500w te ontladen
degene die het plasma in het mengsel van water en perslucht creëert,
dat is precies wat je moet bewijzen, de rest is sanitair, zelfs het elektrische circuit vormt geen groot probleem.
Ik merk dat het veel te veel energie heeft gekost om zijn elektrische circuit te ontwikkelen, dat op een gegeven moment erg ambachtelijk lijkt en een beetje vergezocht is voor degenen die elektronica kennen.

de noodzakelijke verklaring is de twee spanningsbronnen en de duur van de puls.

Zoals ik op experimentele basis zei, moet je niet proberen om meteen een ingebed systeem te maken, je moet er zeker van zijn dat het werkt,
nogal om bronnen van stroom te nemen. zelfs krachtig buiten.
Het lijkt erop dat hoe meer dit toeneemt, hoe meer overeenkomst er is in het gebruik van stoom in een motor, Chambrin, panton, waterinjectie of plasmaspuiten van een bepaalde injector. maar om het alleen met water te lopen, blijf ik erg gereserveerd en voordat ik opgewonden raak, ben ik meer nuchter, er zijn eenvoudige en concrete tests voor nodig.

Ik weet dat het een plasma verkoopt dat werkt met het water dat in de industrie wordt gebruikt om verschillende materialen te snijden (een Russisch patent)
Het verkoopt ook plasmakaarsen om verbrandingsmotoren te laten draaien ... valt nog te bezien of dit hetzelfde principe is
het woord plasma is hier in de mode geraakt.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 24/11/05, 17:45

Goedenavond André.

Ik heb de diagrammen nog niet in detail bekeken, maar het is waar dat we in principe kunnen denken aan het gebruik van een logische OR:

Code: kiezen

HT--->|--
       d1   \________ Bougie
       d2   /
BT--->|--


D1 is in principe nergens bang voor, omdat het nooit het tegenovergestelde is.
Aan de andere kant, wanneer de HT-spanning stijgt, stijgt ook de potentiaal op de bougie-elektrode en is er een zeer hoge spanning vóór de vonk. En op dit moment, dus voor de vonk, neemt de diode d2 al deze hoogspanning in omgekeerde richting op. En een diode van 600 V die niet knippert bij 20000 V, laat me perplex staan.

Maar goed, ik heb de diagrammen nog niet gezien, zo is het misschien helemaal niet : Lol:

Cyril
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 24/11/05, 17:52

André jij bent de stem van wijsheid Beeld

Hoe dan ook, gezien de eenvoud van het ding, zou het dom zijn om niet te testen wat je zegt?
Door tegens in een van de documenten staat dat hoe meer er cilinders in de motor zitten, hoe beter het zal werken ... (maaimotor uitgesloten voor testen :? )
Ndc.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 63-gasten