Nieuw 2006-tariefblad voor Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00

par Superform » 03/02/06, 08:38

Slt voor iedereen

persoonlijk geloof ik dat de heer Moreau, hoewel er nog geen openbare fall-out en grootschalige getuigenissen zijn, in zijn producten gelooft en dat hij oprecht is.

Kleine precisie, zelfs verbeterde elektrolyse produceert echter ook zuurstof, toch?

dus het zou verkeerd zijn om alleen te vertrouwen op de levering van waterstof (waterstofhulp) om de economie te rechtvaardigen (zoals de heer Moreau doet, wat naar mijn mening een gebrek aan ernst is), maar om de verbetering te berekenen verbranding met de overtollige zuurstof oxidator (met waterstof en met de originele brandstof)

nu weet ik niet of het berekenbaar is, maar je krijgt het algemene idee van mijn denken ...

veel geluk voor iedereen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 03/02/06, 09:25

Goed gezien, Superform!
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 03/02/06, 09:36

Ja, en het lijkt er ook op dat bruin gas (daar gaat het om) een mix is ​​van mono-atomair en di-atomisch. Mono-atomaire waterstof is 4x energieker dan di-atomair.
We moeten ook stoppen met denken aan pure elektrolyse en de slechte efficiëntie van verbrandingsmotoren opnemen om over cijfers te praten. Dus eigenlijk is het bijna niet te overzien.
Degenen die Moreau niet kennen, nodig ik hen uit om dit te lezen:
http://pageperso.aol.fr/morojm/
Toen hij zijn onderzoek naar Meyer begon, zag hij zijn leven veranderen.

ndc
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 03/02/06, 10:19

Kleine precisie, zelfs verbeterde elektrolyse produceert echter ook zuurstof, toch?


:schok: inderdaad, H2 + O2 is een nogal explosief mengsel, bovendien ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

par jean63 » 03/02/06, 11:36

Sdc77 :pijl:

Ik ging naar de site van de heer Moreau over zijn illegaal ontslag.

Ik ben erg gevoelig voor zijn probleem, omdat er iets soortgelijks met mij is gebeurd, maar het is beter voor mij geworden.

Ik gaf hem een ​​goede advocaat aan .......... als hij oprecht is, geloof ik dat iemand kan denken dat zijn uitvinding serieus is ... en veel geluk voor hem in dit geval.

Wie heeft hun systeem getest?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 03/02/06, 12:17

Sdc77 schreef:Toen hij zijn onderzoek naar Meyer begon, zag hij zijn leven veranderen.

ndc


Mooi excuus voor de Grand Conspiracy-theorie!
Er zijn duizenden Meyer-onderzoekers in de wereld die geen "omschakeling" in hun leven hebben ... inclusief Guidi hiervan forum ! Vraag het hem rechtstreeks en stop de paranoïde!
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

par bob_isat » 03/02/06, 15:40

Guidi's auto werkt? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 03/02/06, 17:04

Guidi's auto werkt?


maar je hebt niets begrepen: een auto heeft geen benen, dus het werkt niet, het ROLT! !
:schok: :schok: :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 03/02/06, 17:08

Nee, maar dat van Moreau NIET MEER ( : Mrgreen: )

Goed zonder te lachen, het is dat aan het begin van de experimenten de ... wordt vervolgd! In ieder geval is hij gemotiveerd!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

par houthakker » 03/02/06, 22:59

Sdc77 schreef:[...] Degenen die Moreau niet kennen, nodig ik hen uit om dit te lezen:
http://pageperso.aol.fr/morojm/
Toen hij zijn onderzoek naar Meyer begon, zag hij zijn leven veranderen. [...]
Pfuuuuu .... :|
Heel pijnlijk om deze site te lezen! Het is opzichtig, vol agressieve kleuren, gewaagde woorden en uiteindelijk begrijpen we niet veel en kunnen we geen informatie snel vinden ...

Ik capituleerde na 10 minuten vermoeiend lezen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 208-gasten