HHO kit productie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Janic » 07/08/21, 10:56

@Janic
Oké, ik zal het testen...
Door nadelen, mijn toelating tot de carb, is 100% zelfgemaakt ... de originele luchtkast was gebarsten en ik had problemen ... Plotseling, om de betekenis te "respecteren", is het mogelijk om 2 draaikolken te maken, één in één richting, de andere in de andere richting, natuurlijk niet tegelijkertijd geïnstalleerd lol, maar om te vergelijken, zoals 2 vol met een, 2 vol met de andere ..?
Hoe zie je of de een effectiever is dan de ander?
Dat zit allemaal in de subtiliteit van waarneming en rijgedrag van de bestuurder. Als je afwisselend landweggetjes, snelwegen, bergen doet, zul je het moeilijk vinden om iets waar te nemen, maar op een identieke route, een enkele bestuurder, voel je het verschil en mogelijk wordt dit bevestigd door je verbruik. Maar het meest karakteristieke zit in de drastische vermindering van CO, giftig gas voor de mens, dat op de CT-metingen verschijnt, er is geen subjectiviteit mogelijk.
Voor de betekenis, uit het geheugen (?) geef je het gewoon terug - (ter controle)
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Amojito
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 06/08/21, 00:42
x 2

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Amojito » 08/08/21, 22:06

Ok, bedankt voor je info Janis :)
dat ga ik alvast proberen..
Na te hebben gezien dat ik de enige bestuurder ben en dat ik bijna altijd dezelfde ritten maak, moet het simpel zijn :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Macro » 10/08/21, 09:59

Wat ik persoonlijk zie is 1982...Double body carb... en wat is de ontsteking? roterende verdeler breker condo centrifugaal vooruit + depressie?

En wat is de auto? Omdat ik er zeker van ben dat er een manier zou zijn om je motor tegen lage kosten te upgraden met goed geslepen technieken... De Franse fabrikanten behielden de basis van hun oude blokken die ze verbeterden tot de jaren 90 (zie later) om ze ofwel meer krachtig of zuiniger... Het is dus relatief "gemakkelijk" om de ontstekingen of zelfs de injecties van de modellen na te enten... Dan zou je door herprogrammering bijvoorbeeld met E85 kunnen rijden....

Een dubbelloops carburateur uit de jaren 80.... Hoge kilometerstand... Heel vaak struikelt hij overal (gasassen, verschillende actuatoren, half verstopte brandstofcircuits, lekkende ophaalpompen …………) evenals een centrifugaalontsteker, ca. verslijt, het grijpt vast, de veren ontspannen of breken, de vacuümactuatoren worden doorboord, de slangen hetzelfde….

Achteraf ben je misschien (maar het zou me verbazen aangezien je er een hho-kit aan wilt toevoegen) een oldtimer-purist ...

Persoonlijk weet ik dat als ik op een dag zou beginnen met het restaureren van een voertuig uit die jaren….Het automatisch zou gaan via elektronische éénpuntsinjectie op een kleine populaire auto en multipoint op een nobeler product….

En al daar deel je het verbruik door een flink derde...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Janic » 10/08/21, 11:23

macro
En al daar deel je het verbruik door een flink derde...
je hebt over het algemeen gelijk, de "carburatie" technieken zijn erg verbeterd, maar door steeds meer regelsystemen toe te voegen die ook na een bepaalde tijd uitvallen - omdat alles verslijt (injectie, ECU's en allerlei soorten sensoren, wat heeft voorkomen (behalve op het mechanische gedeelte) van het zelf onderhouden en repareren van uw voertuig; met monteurs, nieuwe generatie, die niet meer in staat zijn om zelfs de eenvoudigste dingen op te sporen en te repareren en waar we niet langer voor betalen aan brandstof, betalen we voor monteururen en onderdelen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Macro » 10/08/21, 11:59

Persoonlijk ... Ik waardeerde de overstap van diesel naar volledige elektronica ... En hoewel de auto waar ik aan sleutelde een Fiat-motor had, had ik geen grote elektronische problemen (alleen een fasesensor die heet begon te rommelen) De diag-software met hun illegale snoeren maakt het mogelijk om snel te zien waar en wat de storingen zijn... Achteraf moet je weten hoe je moet analyseren... En in 95% van de gevallen is de storing inderdaad... Mechanisch, zie... Exterieur (het grappigste geval dat ik had was een vogel die met hoge snelheid werd opgeslokt door mijn luchtinlaat, hij was vast komen te zitten in de pijp voor het filter) wat stroomdefecten gaf massale lucht en boostdruk tijdens sterke verzoeken van het rechterpedaal ... Het is aan ... Degene die niet in de auto reed toen het gebeurde ... Zou veel moeite hebben gehad om de storing te diagnosticeren ...

De rekenmachines... Een goede oude Bosch edc15 leeft redelijk goed... en voor een lange tijd... Tijdens het herprogrammeren van mijn TT via de obd-socket "Bricked" mijn kind de rekenmachine (uit het geheugen een ME7)... Geopend, op tafel gelegd, met de software herprogrammeren wat prima is... 1 uur later begon de TT opnieuw...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Vervaardiging HHO-kit




par izentrop » 10/08/21, 13:03

Macro schreef:Persoonlijk weet ik dat als ik op een dag zou beginnen met het restaureren van een voertuig uit die jaren….Het automatisch zou gaan via elektronische éénpuntsinjectie op een kleine populaire auto en multipoint op een nobeler product….

En al daar deel je het verbruik door een flink derde...
Absoluut omdat de HHO u alleen maar de verkeerde indruk geeft geld te besparen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Janic » 10/08/21, 13:10

hij
Absoluut omdat de HHO u alleen maar de verkeerde indruk geeft geld te besparen.
alleen de uitvoering laat besparingen zien of niet.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Vervaardiging HHO-kit




par Macro » 10/08/21, 13:22

De HHO .... Bij energieterugwinning ... Waarom niet ... Maar alleen zoals bij een elektrisch voertuig (en dit is waar de elektronische computer effectief is) tijdens de remvertragingsfase wordt de generator volledig opgeladen, deze wordt opgeslagen , en we herinjecteren op acceleratie... Aan de andere kant als motorvervuiler... Het werkt redelijk goed... Op stookolie met directe injectie die op plantaardige olie loopt, heeft het veel voordelen... maar... Het laadt de motor.dynamo die snel geeft zijn zwakke punten toe… Aan de andere kant om op het juiste moment op te slaan en te verspreiden… Het is de grote puinhoop verzekerd… Ik heb mijn ervaringen over dit onderwerp vrijwillig niet online gezet…. Omdat ik een experimenteel ongeluk heb gehad….Vandaag heb ik acoufens als een man die 10 jaar lang kleiduiven zou hebben geschoten zonder gehoorbescherming….Ik kan je garanderen dat toen hij brak in mijn werkplaats 30m²… de eiken deur (1m20x1m90) die was een derde open...werd dichtgeslagen alsof het een dood blad was...de man die aan de deur stond nam het op in het vermoeden en vandaag lacht hij erom maar ter plekke... Alle bewoners van het huis voelde de schok en dacht dat ik dood was... de ontploffing verplaatste een 1000 Ah loodaccu die 50 cm verwijderd was van de elektrolyser die een scheet liet en mijn twee startkabels van 50 mm² over 3 meter neerhaalde.... Ik heb het niet over de voltmeters, ampèremeters en andere experimentele apparaten die in de sector waren….
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Vervaardiging HHO-kit




par GuyGadeboisTheBack » 10/08/21, 13:36

Dit is waar het toe leidt, ecologie...Beeld
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Vervaardiging HHO-kit




par izentrop » 10/08/21, 13:37

Het is niet alleen gevaarlijk = superexplosief brandstof/brandbaar mengsel, maar zelfs in elektrische modus is het opladen van de batterij met remenergie veel winstgevender dan elektrolyse, waarvan je hoogstens 10% terugwint.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten