Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Opnieuw: opnieuw




par Alain G » 11/05/10, 03:24

Citro schreef:
Lamure schreef:Het is geen driefasig maar eenfasig!
Ik stelde deze generator voor om de eenvoudige reden dat je de spanning kunt variëren met de excitatie om deze terug te brengen naar die van de motorcontroller!
Door enkele vermogensdiodes en enkele condensatoren toe te voegen, zetten we de wisselstroom om in gelijkstroom zoals in een eenvoudige voeding!
Driefasig verdient om verschillende redenen de voorkeur boven eenfasig:
    De opbrengst verdeeld over drie fasen is (denk ik) superieur aan enkelfasig.
    Rectificatie zal gemakkelijker en "schoner" zijn met minder krachtige condensatoren
Ik zag dat snellaadterminals twaalffasige transformatoren gebruikten waarvan de vorm (lineariteit) van het uitgangssignaal gemakkelijk voorstelbaar is. : Idee:


Hallo citro!

Het was niet Lamure die schreef, maar ik! Nou, het maakt niet uit!

Het is zeker dat het ideaal driefasig is, maar is het voor u mogelijk om in Europa een gen van 220 3 fasen te vinden met een nulleider of vindt u tussen de nulleider en de fase + of - 120 volt?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Opnieuw: opnieuw




par ik Citro » 11/05/10, 06:32

Alain G schreef:
Citro schreef:
Lamure schreef:Het is geen driefasig maar eenfasig! ...
Hallo citro!
Het was niet Lamure die schreef, maar ik! Nou, het maakt niet uit!
:? Teleurgesteld.
Alain G schreef:Het is zeker dat het ideaal driefasig is, maar is het voor u mogelijk om in Europa een gen van 220 3 fasen te vinden met een nulleider of vindt u tussen de nulleider en de fase + of - 120 volt?
Nou, ik begrijp je vraag niet echt. :?
Driefasige groepen zijn bij ons gebruikelijk.
Dan verwijst u misschien naar hun bedrading in ster of driehoek. :?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/05/10, 12:58

Alain G schreef:
Het is zeker dat het ideaal driefasig is, maar is het voor u mogelijk om in Europa een gen van 220 3 fasen te vinden met een nulleider of vindt u tussen de nulleider en de fase + of - 120 volt?

Punt op de i's:
in Europa zijn EDF en compatibele generatoren met: een generator van 380V 3 fasen met een nulleider of vinden we tussen neutraal en fase + of - 220 volt en niet 120V zoals in de VS. !!
http://fr.wikipedia.org/wiki/Triphas%C3%A9
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 11/05/10, 12:58

Hallo Citro!

Hier zijn de driefasige groepen 550-600 volt en om de spanning te verlagen moeten we een transformator gebruiken, dat geldt voor zeer krachtige groepen.

Ik weet dat het in Frankrijk mogelijk is om 220 of 230 met + of - 115-125 volt tussen nul en één van de fasen te hebben, is dit thuis als generator verkrijgbaar?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten