Zoek gevonden 7 resultaten

par valucjean
19/07/09, 22:33
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwaterpomp bescherming
antwoorden: 11
views: 8574

Bescherming van regenwaterpomp

Nou, het zal nodig zijn dat ik de test maak, maar ik ben nog steeds bang dat het bij de elleboog zal crashen, de verbindingsbuis maakt 100 mm
te zien
hartelijk valucjean
par valucjean
19/07/09, 22:05
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwaterpomp bescherming
antwoorden: 11
views: 8574

U kunt de storingen verhelpen door de vacuümpomp te laten draaien. Daarnaast vervangt u de ongeschikte leiding eenvoudig door een Socarex, bij voorkeur Verstevigd. Over het algemeen gebruik ik 1" versterkt. Meer aandacht besteden aan de strakheid van de verbindingen lijkt mij een goed idee om geld te besparen...
par valucjean
19/07/09, 21:59
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwaterpomp bescherming
antwoorden: 11
views: 8574

U kunt de storingen verhelpen door de vacuümpomp te laten draaien. Daarnaast vervangt u de ongeschikte leiding eenvoudig door een Socarex, bij voorkeur Verstevigd. Over het algemeen gebruik ik 1" versterkt. Meer aandacht besteden aan de strakheid van de verbindingen lijkt mij een goed idee om geld te besparen...
par valucjean
19/07/09, 21:14
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwaterpomp bescherming
antwoorden: 11
views: 8574

Bescherming van regenwaterpomp

Goedenavond pomp: op de pers om de eerste vraag te beantwoorden, klassieke gegolfde buis (volgens de plaatselijke professionele bouwmarkt geen probleem) maar ik had zo'n haast om mijn nieuwe installatie op gang te krijgen dat ik niet kan wachten tot september (2008) heropening van een distributie...
par valucjean
19/07/09, 12:38
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Regenwaterpomp bescherming
antwoorden: 11
views: 8574

Regenwaterpomp bescherming

hallo iedereen die een regenwaterrecuperatie-installatie volgt :D, diverse breukproblemen aanzuigbuis (lek, gespleten buis, etc.): kwaad: ik moest de temperatuur van de pomp controleren. Ik heb een regelbaar temperatuurregelaarrelais met sonde op de markt gevonden...
par valucjean
05/10/08, 09:40
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Wraak van de GPL
antwoorden: 19
views: 9828

wraak van de gpl

Hallo Om de vraag goed te beantwoorden wetende dat dit geen deel uitmaakt van het onderwerp: De xantia is uit 1995 en de zafira is uit 2003, voor meer precisie zou het wenselijk zijn om hier per e-mail of telefonisch contact mee op te nemen, alvast bedankt. Om verder te gaan met dit onderwerp: alle autoverkopers (...
par valucjean
04/10/08, 21:56
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Wraak van de GPL
antwoorden: 19
views: 9828

wraak van de gpl

Goedenavond allemaal Na het lezen van al jullie berichten zie ik dat LPG niet helemaal dood is. Van mijn kant hebben we 2 Xantia 1.8i LPG-auto's (276000 km) en een Zafira 1.8 i (96000 km te koop) voor, de

Zoek Geavanceerd zoeken