Pinzgauer 6x6 Essence Reflection voor Gillier Pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Haag
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 16/09/09, 22:17




par Haag » 08/03/10, 23:25

Voor meer informatie uit discussies met de kitfabrikanten:

- Hypnow na het bestuderen van de motor docs geven er de voorkeur aan te weigeren geen ervaring te hebben met dit type motor (injectie onder de gaskleppen) en voor hen zijn ze 2 dubbele carburatoren.
In feite gaat het om 2 dubbel omgedraaide koolhydraten, ik stuur ze een bericht, ik weet niet of dat iets verandert.
Andere informatie voor de economie, ze wisten helemaal niet zeker of er een is en zijn gebaseerd op een belastingberekening (voor 18l / 100km):
"als je gemiddelde 40 km / u is, is het verbruik per uur:
18x40 / 100 = 7,2L / h, d.w.z. een laadsnelheid van 29%
Over het algemeen zijn er geen besparingen als het tarief <30% "

In ieder geval was hun kit de goedkoopste!

- Eindelijk Ecopra-dialoog (cool :D ) kon beginnen, mijn bericht via hun site is natuurlijk nooit aangekomen, maar ze zagen dit onderwerp en ik nam contact met hen op na hun bericht (zie vorig bericht).
Voor hen geen zorgen, a priori kan de injectie stroomopwaarts van de koolhydraten worden gedaan met de lepel (verschillende experimenten op 4l) en met hun versie van GVI (micro-bubbler).
Ook voor het juridische aspect maken ze zich geen zorgen, want het valt in de categorie brandstofbesparing.

Wordt vervolgd
Haag
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 09/03/10, 23:19

Hedge schreef:Ja, ik maakte me gewoon zorgen !!

Omdat het zijn eerste herstart in een paar maanden was, vroeg ik me af of het niet te wijten was aan een teveel aan benzine vanwege de
meerdere opstartpogingen, ik zal dit bekijken!

Dank u aan boord!
Hoe weet je wat de exacte oorzaak is (vlinder ...?)


Wanneer het afkomstig is van de vlinder die om zijn as speelde (montage zonder lagers met de as die direct in Zamac draait), is het noodzakelijk om te proberen hem radiaal te verplaatsen. Als het beweegt, is het versleten en heb je een luchtinlaat daar. Het is mogelijk om te repareren ... (ruimen, band enz ...)

Na verschillende mislukte opstartpogingen kan het gebeuren dat de tank te vol is en eruit loopt. ("normaal").

Of je hebt een "papieren" voeg in de basis die is opgedroogd en nu is afgelost. : Mrgreen: Je hebt een wanggewricht, je gaat terug naar boven en dit moet worden verholpen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Haag
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 16/09/09, 22:17




par Haag » 10/03/10, 08:57

Oké, ik ga dit bekijken! Bedankt voor het advies ..
Ik had dit op de rekening van de overloop gezet, maar ik zal de as controleren en zien of deze zichzelf blijft ontlasten zonder waarschuwingsstation chenapan !!
In het slechtste geval moet ik een brandstofkit hebben, denk ik ...

Merci !!
0 x
yael
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 02/02/10, 09:08
Plaats: Noord-Thailand




par yael » 11/03/10, 07:16

In elk geval zijn vraagontwerp ze gescheurd op dit schot ...
De luchtinlaatverwarmer moet geschikt zijn voor extreme omstandigheden zoals -40 C.
We kunnen een reactor hier bestellen voor goedkoop, maar met de prijs van verzending is het misschien de moeite waard?
Veel succes, we denken hetzelfde ... Ik word 's nachts wakker !!!
0 x
Waar is een weg daar naartoe.
Of er is een wil, er is een pad.
Haag
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 65
Inschrijving: 16/09/09, 22:17




par Haag » 11/03/10, 11:04

Salut!

yael schreef:In elk geval hebben ze deze ontwerpvraag gescheurd ...
De luchtinlaatverwarmer moet geschikt zijn voor extreme omstandigheden zoals -40 C.


Nou ja, het is duidelijk! Ontworpen door de Oostenrijkers zodat het overal naartoe kan gaan en sneeuw, bergen en de -10-prullenbak in het Zwitserse leger kan gebruiken, het moest vasthouden!
De brandstof is ontworpen om in alle kantelsituaties te leveren !!

yael schreef: We kunnen een reactor hier bestellen voor goedkoop, maar met de prijs van verzending is het misschien de moeite waard?


Haaa cooooooooool !!!
Goed nieuws
Nou je moet het zien, hoeveel zou het zijn, denk je?
Maak je ze eindelijk in roestvrij staal?

yael schreef: Veel geluk, we hebben dezelfde hoofdpijn denk ik ... ik word 's nachts wakker !!!


Ja, nu is het beter, maar ik heb er zoveel over gelezen als ik kan forums voor een jaar, en ik werd er ook meerdere keren wakker van!
: Cheesy:
Maar nu is het beter !! : Lol:
Misschien slaap ik niet meer als ik naar de installatie op mijn motor ga !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/03/10, 21:17

Hedge schreef:
yael schreef: Veel geluk, we hebben dezelfde hoofdpijn denk ik ... ik word 's nachts wakker !!!


Ja, nu is het beter, maar ik heb er zoveel over gelezen als ik kan forums voor een jaar, en ik werd er ook meerdere keren wakker van!
: Cheesy:
Maar nu is het beter !! : Lol:
Misschien slaap ik niet meer als ik naar de installatie op mijn motor ga !!


Nee, zelfs na realisatie werkt het nog steeds 's nachts, zoals door dit ding te wijzigen ... door zo te doen .... de beelden en de patronen worden verstoord in de halve slaap ... van tijd tot tijd, het er is een goed idee aan het einde. Hop! Staan, je moet opstaan ​​om de crobar te doen om het detail dat doodt niet te vergeten : Mrgreen:
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten