Elektriciteit maken

Presenteer uw doe-het-zelf-projecten, uw nieuwe technische ideeën, uw innovaties om te testen of uw zelfbouwwerk. Want zelf doen is vaak voordeliger en efficiënter.
9buck9
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 17/02/10, 22:37

Elektriciteit maken




par 9buck9 » 17/02/10, 22:50

Ik ben ver van de stad, ik zou graag willen weten hoe ik aan elektriciteit kan komen zonder iets te betalen (ik bedoel niets betalen per maand...).
Ik ben naast een meer, er zijn veel bomen en het regent vaak, ik ben erg vindingrijk en constructief.
Bedankt voor je ideeën.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 18/02/10, 10:26

3 domme vragen op de eerste dag, de antwoorden hierop staan ​​hier https://www.econologie.com/forums/search.php door een beetje te zoeken.

Bent u niet op zoek naar inspiratie voor uw site om te kopiëren/plakken? :onheil:
Dernière édition par Christophe de 18 / 02 / 10, 11: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
kistinie
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 16/11/09, 09:18




par kistinie » 18/02/10, 11:13

Christophe schreef:3 domme vragen op de eerste dag, de antwoorden hierop staan ​​hier https://www.econologie.com/forums/search.php door een beetje te zoeken.

Wij heten u graag welkom. De meneer zegt u 4 keer gedag en heet u welkom in ons midden.

Goedkope elektriciteit zodra de investering is gedaan:

eenvoudig:
P.Voltaique + MPPT-regelaar
Windturbine met permanente magneet, minimaal 8 tot 12 polen
Fritoliegeneratorset met permanentmagneetmotor, meerfase tot 52 fasen

Minder eenvoudig:
Joe-cell + thermische generator met getriggerde ontsteking, ex Nutech
http://www.nutech2000.biz/
MEG
GEMAKKELIJK
http://www.overunity.com/

Christophe schreef:Bent u niet op zoek naar inspiratie voor uw site om te kopiëren/plakken? :onheil:


9buck9, Als dit helpt, geef ik je toestemming om alles wat ik hier heb geschreven te kopiëren en te plakken. :D
0 x
----------------------------------------------

Think global act lokale ...
et
Weet goed, dat is niet emmerdée!

-----------------------------------------------
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

makkelijke oplossing met de fiets




par dedeleco » 27/02/10, 12:46

EENVOUDIGE OPLOSSING:
Je neemt een oude fiets met dynamoverlichting, je zet hem op rollen en je trapt hard om een ​​auto-accu op te laden door een paardenkracht te maken (733Watt) en met LEDS heb je prachtige vrije verlichting.
Je kunt een paard vragen om voor je te trappen in een grote eekhoornkooi!!!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

Raz de kom van 9Buck 9




par dedeleco » 27/02/10, 12:51

Al je absurde vragen om ons in dwazen te veranderen!!!
Uw site is ook absurd en oninteressant!!!

Onderwerp: Elektrisch systeem
9buck9

Antwoorden: 4
Aantal keren bekeken: 177
BerichtForum: Zelf bouwen en thuis klussen, zelf een installatie bouwen Geplaatst op: vr 19 februari 2010, 23:23 uur Onderwerp: Elektrisch systeem
Kun je me helpen een ''ding'' te maken waarmee ik tegen lagere kosten actueel kan blijven

PS: ik kan het zelf
Onderwerp: Elektrisch systeem
9buck9

Antwoorden: 4
Aantal keren bekeken: 177
BerichtForum: Zelf bouwen en thuis klussen, zelf een installatie bouwen Geplaatst op: vr 19 februari 2010, 00:59 uur Onderwerp: Elektrisch systeem
Hallo,

Ik wil graag een elektrische installatie laten maken voor een lagere prijs in mijn chalet dat aan een meer ligt.Heeft u ideeën, internetlinks of iets anders?
Als je meer informatie wilt, vraag het mij...
Onderwerp: Het maken van een waterfakkel
9buck9

Antwoorden: 6
Aantal keren bekeken: 333
BerichtForum: Zelf bouwen en thuis klussen, zelf een installatie bouwen Geplaatst op: do feb 18, 2010, 00:03 Onderwerp: Een waterfakkel maken
Hoe maak je een waterfakkel?
Onderwerp: Het maken van een Pantone-engine
9buck9

Antwoorden: 3
Aantal keren bekeken: 164
BerichtForum: Algemene informatie over de Pantone-engine Geplaatst op: do 18 feb 2010, 00:01 Onderwerp: Een Pantone-engine maken
Hallo, ik zou graag een panton-motor voor mezelf willen maken, kun je me helpen.

PS: ik ben erg constructief, ik weet van loodgieterswerk, ik heb wat nodig is om alles te doen.
Onderwerp: Elektriciteit maken
9buck9

Antwoorden: 2
Aantal keren bekeken: 210
BerichtForum: Zelfbouw en klussen thuis, zelf een installatie bouwen Geplaatst op: wo 17 februari 2010, 23:50 uur Onderwerp: Elektriciteit maken
Ik ben ver van de stad, ik zou graag willen weten hoe ik aan elektriciteit kan komen zonder iets te betalen (ik bedoel niets betalen per maand...).
Ik sta naast een meer, er zijn veel bomen en het regent...



Auteur bericht
Onderwerp: Watt naar versterker conversie
9buck9

Antwoorden: 5
Aantal keren bekeken: 101
BerichtForum: Hernieuwbare energieën, zonne-energie, geothermische energie, houtenergie Geplaatst op: vr 26 feb 2010, 23:57 Onderwerp: Conversie van watt naar ampère
Hallo,

Ik wil 1 watt omrekenen naar ampère.
Hoeveel ampere geeft hij?
Onderwerp: Presentatie van mijn Forum
9buck9

Antwoorden: 0
Aantal keren bekeken: 35
BerichtForum: Rubrieksadvertenties en presentatie van websites Geplaatst op: do 25 februari 2010, 23:36 uur Onderwerp: Presentatie van mijn Forum
Graag stel ik u voor aan mijn forum http://forums.pro-forum.fr/ Het is een forum met als onderwerp: alles. Ik heb het net gemaakt en ik zou graag jullie ideeën willen hebben!!
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: wo 24 feb 2010, 22:35 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
Ik weet het en daarom wil ik de kracht ervan vergroten! Pijl omhoog
cheesy Grin
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: wo 24 feb 2010, 00:40 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
"Tot" en "op sommige".
Als het 10 of 20 keer geconcentreerd is, is het goedkoper dan het kopen van 10 of 20 keer meer oppervlakte. Ik wil dit graag doen. Kunt u mij er meer over vertellen en...
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: zo 21 februari 2010, 03:12 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
heel erg bedankt, je bent zo geweldig!!!!! Kaasachtige grijns

maar wat bedoel je met: op voorwaarde dat je paneel krachtig genoeg is in verhouding tot de belasting van de omvormer?

mijn paneel produceert tussen 10 - ...
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: zo 21 februari 2010, 02:20 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
Ik heb nog een vraag voor jou:

Kan ik mijn zonnepaneel op een omvormer aansluiten?

info:

12V zonnelader maar produceert 10 tot 20 volt geen zon.
Onderwerp: Vraag over omvormer en zonnepanelen
9buck9

Antwoorden: 1
Aantal keren bekeken: 139
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: zo 21 februari 2010, 01:47 Onderwerp: Vraag over omvormers en zonnepanelen
Hallo,

Ik wil graag weten of ik een omvormer rechtstreeks op mijn zonnepaneel kan aansluiten?
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: za 20 februari 2010, 23:38 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
Onze omvormer verhoogt het wattage pi. Het enige wat ik wil is het wattage met 1 verhogen tot minimaal 50. Verward
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: za 20 februari 2010, 23:32 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
Mijn zonnepaneel geeft over 15 1 volts watts max Ik wil het wattage oké verhogen?
Betreft: Zonnepaneel 1 watt 0.50 amp
9buck9

Antwoorden: 19
Aantal keren bekeken: 575
BerichtForum: Fotovoltaïsche energie en zonne-energie Geplaatst op: za 20 februari 2010, 23:08 Onderwerp: Zonnepaneel 1 watt 0.50 ampère
Hallo,

Ik wil graag een omvormer maken die 0.50 ampère / 1 watt transformeert in ongeveer 5 ampère / 100 watt.

Hoe kan ik het maken ??


Ik heb nog een vraag voor jou:

Ik kan je verbinden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/02/10, 13:12

Zorglub zei, ongeveer 9buck9

Citation:
Ik wil 1 watt omrekenen naar ampère.
Hoeveel ampere geeft hij?


alle onzin die hij vindt, publiceert hij om te zien wie er antwoord op geeft en eventueel zijn blog raadpleegt


Oké, met Zorglub boycotten we zijn domme vragen :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar “Uw technische montages, DIY, innovaties en zelfbouw: een object of een installatie maken”

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 91-gasten