De machine om kanker te genezen: mythe of werkelijkheid?

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21

De machine om kanker te genezen: mythe of werkelijkheid?




par agriculturegaia » 11/01/09, 13:52

Antoine Priore: elektronica-ingenieur die een machine uitvond om kanker te genezen door straling van magnetische en elektromagnetische velden. Occulted als uitvinding.

Wie heeft hier info over?
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:

http://www.agriculturegaia.com
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 11/01/09, 16:21

In principe, als hij weigert de kenmerken van zijn vakgebied te geven, is het onwetenschappelijk.

Als het veld dat wordt gemaakt werkt, moet het werken, ongeacht wie de machine maakt. Door de spectrale samenstelling van zijn veld geheim te houden, vermijdt hij deze test.

Kortom, "mythe of realiteit" zou hier een retorische vraag kunnen zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/01/09, 18:17

Ik typte de naam van deze goede man op google: veel sites vertellen erover: hij heeft nooit iets kunnen bewijzen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 12/01/09, 02:20

elephant schreef:Ik typte de naam van deze goede man op google: veel sites vertellen erover: hij heeft nooit iets kunnen bewijzen.


het is niet op het internet dat u de informatie zult hebben.
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 12/01/09, 02:21

Hydraxon schreef:In principe, als hij weigert de kenmerken van zijn vakgebied te geven, is het onwetenschappelijk.

Als het veld dat wordt gemaakt werkt, moet het werken, ongeacht wie de machine maakt. Door de spectrale samenstelling van zijn veld geheim te houden, vermijdt hij deze test.

Kortom, "mythe of realiteit" zou hier een retorische vraag kunnen zijn.


* Eerste lijn van reflectie: de externe druk die de onderzoeker ondergaat tijdens een innovatie die de activiteiten van de machtigen verstoort.

* Tweede gedachtegang: een van de 3 psychoanalytische stadia die door psychoanalytici bekend staat als "anale retentie". De onderzoeker wil zijn denkbeeldige product (innovatie) zowel tonen als verbergen. In dit geval is er een onbewuste tegenstrijdigheid die ertoe leidt dat de onderzoeker een ambigue persoonlijke en professionele houding aanneemt.

* Derde manier van denken: de eerste 2-denkpaden gecombineerd met de statistische en politieke context. Afhankelijk van het beleid en / of de economische gevolgen die een innovatie met zich meebrengt, ontstaat een hechte dynamische balans tussen externe druk (politiek en economisch) en interne druk (psychologie). Het zou verstandig zijn om economische en politieke druk 2 subcategorieën ontkoppelen zijn: de druk van de politieke en institutionele leiders (regeringen, de nationale defensie geheime dienst) los druk van de acteurs en organisaties (wetenschappelijke, humanitaire actoren, economische actoren). In 2-gevallen is de gebruikte methode om druk te zetten op een innovatie stilte, zelden de frontale aanval. Uitgesloten stilte heeft juridische waarde ...
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 12/01/09, 22:03

Hij werd gesteund door een minister.

Overigens is de druk vanuit de wetenschappelijke gemeenschap altijd in de richting van "leg uit!", "Maak een openbare demonstratie", etc. Omdat we druk op hem uitoefenen om hem duidelijk te maken hoe zijn ding werkt, weigert hij het uit te leggen, zodat niemand anders dan hij kan zien of het werkt.

OK, dus:
* Ik heb een tijdmachine gemaakt
* Uit angst voor wat het establishment zou zeggen, houd ik het verborgen. Ik ben van plan het te vernietigen en de plannen te verbranden

Twee mogelijkheden. Of de tweede zin bewijst dat ik hypocriet ben. Of je kunt me niet tegenspreken.
0 x
marcoco
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 10/06/09, 01:22
Plaats: val d oise

Over




par marcoco » 03/07/09, 00:26

Er is Lakhovsky, veel meer gedocumenteerd /
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/LakhovskyGG030309.htm

Van harte.
0 x
Dirt of Clause: 35 TITLE, USC CODE (1952) 181-188 secties.
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 03/07/09, 09:07

Bonjour à tous,

Als je betrouwbare informatie wilt, kijk dan hier
JM Danze is een internationaal uitblinker, zijn werkpaard is de bio-elektronica aan de basis.
Hij heeft veel te doen aan tandvullingen en hun langetermijneffect in het lichaam.
Hij ontwierp een kleine magnetische machine die bepaalde pijnen resorbs,
maar hij waakt erover niet te zeggen dat ze veel meer doet.

A+
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/07/09, 10:46

:pijl: Ik ontdekte Antoine Prioré een handvol jaren geleden terwijl ik door een oude wetenschap en leven bladerde.
Ze spraken over het laboratorium dat bij hem thuis was geïnstalleerd ...
Ik had het geluk gehad om een ​​huis naast zijn lab te bezoeken ... ik weet waar hij was.

Ik ken ook een homeopathische arts die met hem werkte. Toen deze arts zich vestigde, vroeg het medische bevel hem afstand te nemen van Prioré (die niet langer door een minister werd "beschermd"), anders zou zijn professionele carrière de gevolgen ondervinden ...
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 03/07/09, 14:03

Citro schreef::. Toen deze arts zich vestigde, vroeg het medische bevel hem afstand te nemen van Prioré (die niet langer door een minister werd "beschermd"), anders zou zijn professionele carrière de gevolgen ondervinden ...


Het verbaast me niet dat Priore geen sera was. hij was een eenvoudige radio-operator, een klein klusje.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten