IT-nieuws, gratis en alternatieve software

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 12/09/08, 23:28

Lietseu schreef:Gebruik je het al een hele tijd?
Wat vind je van de andere apps die ik heb genoemd?

SuperCopier is inderdaad absoluut briljant : Mrgreen:

:P Groeten uit Lietseu :P


Als het adblock is, ja, ik gebruik het al een tijdje, je kunt het advies van Giul een beetje hoger volgen.

Anders zijn er voor de andere software op uw lijst er maar heel weinig (ccleaner en supercopy in feite) die ik gebruik, de andere ken ik alleen bij naam.
Om mij te defragmenteren gebruik ik PerfectDisk (deze niet gratis).
Voor dvd-codering, de goede oude methode om audio-videostreams te herstellen met dgindex en opnieuw te coderen met virtuele dub.
En voor de tekstverwerker / spreadsheet is het kantoor sinds ik het op het werk lees en we gebruiken dat alleen.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 13/09/08, 19:53

Dus daar is het meer dan virtueel :schok:
http://www.wideo.fr/video/iLyROoafYIIK.html
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 13/09/08, 23:21

en het heeft sowieso iets meer dan 5 jaar tweede leven, bovendien was het in het begin niet al te succesvol.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 14/09/08, 06:28

Ik denk niet dat virtueel op zo'n niveau een goede zaak is.
Ja, als ik voor het leven in mijn bed heb gezeten. En nogmaals, het echte idee van geld is inbegrepen ... :?
Het zijn het soort games dat jonge mensen hun jeugd laat doorbrengen voor een scherm in hun kamer ...
Een beetje zoals Christophe : Cheesy: : Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 4




par Lietseu » 14/09/08, 16:43

lejustemilieu schreef:Dus daar is het meer dan virtueel :schok:
http://www.wideo.fr/video/iLyROoafYIIK.html


Je praat over onzin!
Een man die zich op zijn 25e gedraagt ​​als een tiener van 16 :schok:

Op die leeftijd rende ik door het bos en de meisjes (in orde : Cheesy: ) ...

Maar er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken :P

A+ :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 4




par Lietseu » 15/09/08, 17:28

Dat is het, ik schrijf u vanuit UBUNTU gelanceerd vanaf de cd-drive
Wat niet ideaal is, ongelooflijke vrienden, hij heeft zelfs verbinding gemaakt met internet zonder pietluttig te zijn, ik kan een bepaald teken op het toetsenbord niet vinden, geen probleem, het werkt heel goed, zeg maar Ubuntu .....
Ik denk dat ik het om te beginnen samen met XP zal laten leven en daarna, als ik geen probleem heb, XP-prullenbak _

Met groeten uit Lietseu erg onder de indruk van dit gigantische en GRATIS ding :P


Dank aan Christophe voor de magische link en aan alle sprekers voor hun sympathie :!:

Zelfs daarvoor is het coole econologie : Cheesy:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 15/09/08, 19:23

Aaaahhh !! Tof, leuk !! Een maatje !!

Het is leuk om nog een migrant op Ubuntu te zien! Welkom bij de club. Bovendien zou ik erop willen wijzen dat Linux-systemen niet alleen grotendeels gratis zijn, maar ook en vooral GRATIS. Als je naar Linux gaat, moet je het grote verschil weten !!

Aarzel niet om dezelfde gratis softs op XP te gebruiken als op Linux om gemeenschappelijke benchmarks te hebben (Firefox, OpenOffice, Thunderbird, VLC, enz ...)

Lees vooral de super complete documenten op http://doc.ubuntu-fr.org/ en als je nog steeds problemen hebt, stel dan je vragen over de forum Franstalig zult u zien dat er altijd iemand is die de oplossing voor uw probleem heeft. En als je je na een tijdje eenmaal hebt georiënteerd, draait het allemaal om geluk!

En als u dat nodig heeft, sta ik tot uw beschikking om u te helpen bij uw migratie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 4




par Lietseu » 15/09/08, 23:50

Wat een enthousiasme!
Het is hartverwarmend om een ​​betere after-sales service te hebben voor een gratis product : Cheesy:

Ik ga het testen op 2 machines, een oude brol die hier rondslingert met een win98, en het racedier dat ik aan de andere leden van de familie heb nagelaten.
Het zal een goed begin zijn, daarna zal ik overtuigd zijn, want deze keer, ik denk dat ik dat zal zijn, zet ik Ubuntu op alle fietsen van mijn vrienden, kinderen en al diegenen die mensen gelukkig gaan maken, dat zal de filosofie zijn Ubuntu (delen, solidariteit!)
"Ubuntu" is een oud Afrikaans woord dat "menselijkheid voor anderen" betekent.
Ubuntu betekent ook "Ik ben wat ik ben vanwege wat we allemaal zijn". De Ubuntu Linux-distributie brengt de Ubuntu-geest naar de softwarewereld.

De top, ik zal inzetten, en ik zie je morgen in goede vorm?

:P Vrede en liefde van je broer Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Giul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 59
Inschrijving: 16/08/05, 07:27




par Giul » 16/09/08, 07:22

En dankzij de link (ik heb getest : Cheesy: ,uitstekend!)

http://spirale.aneantis.com/message-TUT ... 34252.html

U kunt het volgende installeren op een opstartbare USB-sleutel:

--XUBUNTU ("lichte" versie van Ubuntu)

--SLITAZ en SLITAZ COOking (Swiss Linux Distribs in Fr, ultralicht en snel)

--SYSTEM-RESCUE-CD FR (pc-probleemoplossing, herstel, herstel etc.)

--FREE-BSD (lichte versie van het gratis UNIX OS BSD)

+ andere nuttige dingen :P (Memtest, GParted enz.)

@+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 4




par Lietseu » 16/09/08, 16:43

Geweldig, maar wat mij betreft niet te veel tijd daarvoor, de ideeën stromen naar beneden en de tijd dringt om mijn windturbine-informatie online te zetten.

Heel erg bedankt voor de informatie 8)



Oprechte groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten