Zoek persoon van 44 (Loire-Atlantique) voor fab Pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
vanpoulle.frederic@lapost
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 17/09/08, 10:42

pantone zak




par vanpoulle.frederic@lapost » 21/09/08, 12:24

dit is niet mijn installatie,
kom en zie Pochon in Guichen..op 11 oktober (35).
en het hangt af van de auto's. Het bevindt zich naast de luchtinlaat, het vereist een kruising van de stromen.
Jacques werkt aan een schriftelijke beschrijving, ik hoop dat we die snel zullen hebben
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

Re: pantone-zakje




par coucou789456 » 21/09/08, 13:50

vanpoulle.frederic@lapost schreef:dit is niet mijn installatie,
kom en zie Pochon in Guichen..op 11 oktober (35).
......


Ik zou wel willen, maar blijkbaar zag je niet dat ik uit Narbonne kwam, er zijn nog maar zo'n 840 km te gaan daarheen + de terugreis
en nogmaals, hier spreek ik alleen voor mijn appel, maar hoe zit het met degenen die hier komen op de forum maar wie woont er aan de andere kant van de Atlantische Oceaan!

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne

Re: Pantone-reactortemperatuur niet heet




par coucou789456 » 22/09/08, 01:57

vanpoulle.frederic@lapost schreef:In de Pochon-variant mikt de bubbler op 40°C...

...De reactor wordt steeds eenvoudiger, zonder buitenmantel....

....Ik zeg dat het grillig blijft, omdat verschillende relatief dichte installaties niet echt werkten, behalve de daling van de co-vervuiling, en dat op de auto van Jacques, het gaat van gemiddelde resultaten (25 of 30%) naar veel meer....



dit antwoord baart mij zorgen, het "starten" van de reactor is misschien niet te wijten aan de hitte van de uitlaatgassen, maar eerder aan het plasma dat zich binnenin moet vormen. bovendien de aankondiging van 25 tot 30% besparingen en dit bij een gemiddelde werking, vreemd, vind je niet?

vraag aan geïnformeerde pantonisten, we zouden misschien kunnen overwegen om de reactor buiten een motorkap te testen, door de aanzuiging van lucht te simuleren met een krachtige stofzuiger, en om de veranderingen in temperatuur en magnetisch veld van het systeem te observeren (zeker evenredig met de kwaliteit van de werking), gemakkelijker te testen en aan te passen

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten