7 & 8 oktober: Europese schaalmodelshow

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16

7 & 8 oktober: Europese schaalmodelshow




par A2E » 27/09/07, 08:34

Bonjour à tous,

Ik kondig aan dat op 7 en 8 oktober de Europese modellenbeurs (ModelExpo) zal plaatsvinden zoals elk jaar in Neuville du Poitou (ongeveer 25 km van Poitiers) het thema van deze editie zal zijn "de grote uitvindingen" deze tentoonstelling wordt gehouden op een oppervlakte van 14 hectare en er zijn ongeveer 500 exposanten, ik ging er in 2006 heen, waar ik verschillende fabrikanten van Stirling-motoren kon zien en ontmoeten, er waren ongeveer 15 exposities in bedrijf en alle soorten.
Hier is de ModelExpo-link:

http://www.modelexpo.net/

Veel plezier! : Mrgreen:
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 167-gasten