Zoeken naar partners voor de oprichting van een milieuvereniging

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
surfou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/12/06, 00:56
Plaats: Parijs

Zoeken naar partners voor de oprichting van een milieuvereniging




par surfou » 11/03/07, 19:34

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe milieuvereniging willen oprichten die zich vooral richt op het monitoren van ecologische innovaties.

Bent u geïnteresseerd in dit project, neem dan contact met mij op, dan leg ik u uit wat het precies inhoudt.

Ik zoek daarom een ​​partner, en daarna een penningmeester, secretaris... (administratieve onderhandelingen zoveel mogelijk beperken..)

Dankjewel.
Guillaume
http://www.linventairedurable.com
0 x
surfou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/12/06, 00:56
Plaats: Parijs

Gemotiveerde mensen wilden!




par surfou » 21/03/07, 09:27

Ik herhaal mijn verzoek:

:pijl: Ik zoek iemand die gemotiveerd is om samen met mij de regelmatige monitoring van eco-innovaties te doen.

De administratieve vragen heb ik achterwege gelaten, aangezien deze niet verplicht waren, dit vertraagde de actie :pijl: dus ik wil geen vereniging meer oprichten.

Ik ben gewoon op zoek naar iemand die gepassioneerd is door eco-innovaties in het algemeen, om een ​​ambitieuzer project op te zetten dan mijn huidige persoonlijke project (het doel is uiteraard niet om te concurreren met Econologie, maar om de informatie uit verschillende bronnen aan te vullen)

Dankzij één van jullie! Geef me een teken !
Guillaume
bessetg@gmail.com
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 21/03/07, 10:46

Dat zou ik graag willen, maar van mijn kant vullen mijn baan, mijn kinderen, de ecologie, de renovatie van mijn huis, dat van mijn schoonmoeder, en onlangs een gemeentelijk gekozen functie mijn agenda al grotendeels.

Niettemin wens ik u veel succes met uw project en welkom bij de forums Econologie : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 21/03/07, 14:27

Targol schreef:de renovatie van het huis van mijn schoonmoeder,...... vult mijn agenda al grotendeels.

Je hebt gelijk!
Er is werk...
(Maar het is een investering voor de toekomst)
: Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten