Pantone engine resultaten: een hallucineert!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 02/02/07, 21:59

Salut à tous!

lio74 schreef:.

je hebt absoluut gelijk, voor de show heb je een motor nodig die gooit! met opmerkelijke resultaten ... dit is wat Camel1 doet en wat ik binnenkort ga doen op mijn prototype!

maar om een ​​publicatie in een wetenschappelijke review te maken ... een echte experimentele laboratoriumbank is nodig ... anders wordt deze afgewezen en nooit gepubliceerd, indien nodig in Science et Avenir of Science et Vie ... :?

maar je hebt gelijk ... moet ervoor zorgen dat ze al accepteren dat het werkt!

@+


Nou om de waarheid te zeggen, publicatie is de kers op de taart, maar we blokkeren het niet (in eerste instantie) ... aan de andere kant, de onweerlegbare kant van de resultaten, zelfs als het een oude motor is , zullen ons in staat stellen veel verder te rijden, aangezien ik u eraan herinner dat we onze inspanningen concentreren op het vinden van een plek waar we ons kunnen vestigen, met de uitrusting die nodig is om efficiënt en rationeel te werken (testbank ...)

Met de partners die we nu hebben, kunnen we zeggen dat de dingen vrij goed gaan om in deze richting te gaan (het monteren van het bestand en het project).
Als je van ver vertrekt, en met de middelen die voorhanden zijn, moet je het idee accepteren dat er etappes moeten worden afgelegd ... deze nieuwste tests zullen ons in staat stellen een beslissende fase te nemen, waar we heen zullen gaan " DIY "tot industrieel werk dat de naam waardig is : Cheesy:

Overigens wil ik bevestigen hier, vooral aan potentiële oplichters die ons zou schaden - blijven we al onze resultaten worden uitgezonden en is van plan om de bron, trouw aan de filosofie dat ons drijft vanaf het begin te openen. Geen kwestie van patent aanvragen! Internet en netwerk zijn de beste borg voor onze rust. 8)

En dan, op het einde, als de wetenschappelijke gemeenschap koppig gesloten blijft voor de pantone, maakt het ons niet uit, want we hebben ze niet nodig om dingen voor elkaar te krijgen! : Cheesy:
We hebben niet op ze gewacht, dus ... :D

U hoeft zich daar geen zorgen over te maken!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
jeanmi68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/02/07, 16:06
Plaats: TOVDOV (Territories & Department voorbij Vogezen) 68




par jeanmi68 » 03/02/07, 12:01

Bonjour à tous!

Ik heb je verschillende dagen voorgelezen en ik moet zeggen dat je werken indruk op me maken.

Net als jij ben ik gepassioneerd over de mogelijkheid om met minder verbruik te rijden, door niet zoveel te vervuilen, en bezorgd te zijn dat de technieken die dit toelaten, deze keer toegankelijk en bekend zijn bij het grote publiek.

Ik ben geen technicus of monteur zoals velen van jullie, maar ik heb de "technische vezel" van een redelijk goede klusjesman en ik heb een redelijk goede logica en een sterk vermogen tot synthese, vooral op technisch gebied.

Ik heb - vrijwel - alles gelezen dat is geschreven over het Pantone-proces en de Franse versie "G" en nu "G +".

En vooral je prestaties op de 205 en de Mercedes 240 D via de Quanthomme-site.

En ik wil u, Didier en Michel, vooral feliciteren met het opmerkelijke werk en de grote vooruitgang die is geboekt bij de transformatie van uw Mercedes 240D.

Ik denk dat uw "GVI" en de manier om de "stoom" te injecteren nadat u de reactor rechtstreeks in de inlaatpijpen heeft verlaten een even beslissende stap voorwaarts zijn als de aanpassing van het basisproces van GEET Pantone in versie "G" en de voorbeeldige prestatie van Antoine G. op zijn "mythische" dieseltractor N ° 22.

Ik denk dat we op de goede weg zijn.

Nu is het inderdaad een kwestie van valideren, zoals u van de leraren en leerlingen van het Lycée Carnot verwacht, uw resultaten van de huidige versie met maatregelen die vervolgens onbetwistbaar zullen zijn.


Weldra

Jean Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 03/02/07, 16:38

Hallo !
camel1 schreef:We hebben niet op ze gewacht, dus ... :D

U hoeft zich daar geen zorgen over te maken!

Michel


goed stuur dat :!:
: Lol: : Cheesy:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 03/02/07, 22:26

bonsoir,
waar is het verbruik van de Mercedes? en 205?

Het zou interessant zijn om de evolutie op dit moment te zien, je kunt nu informatie teruggeven met een beetje meer gereden kilometers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 18/02/07, 13:42

Hallo Laurent en de anderen!

laurent.delaon schreef:bonsoir,
waar is het verbruik van de Mercedes? en 205?

Het zou interessant zijn om de evolutie op dit moment te zien, je kunt nu informatie teruggeven met een beetje meer gereden kilometers.


Nou, weet je, we rijden niet veel, gezien onze financiële middelen, dus de resultaten op het wegverbruik zijn nogal gespreid ...

Desondanks heeft Didier zojuist een reis naar het zuiden gemaakt en kon hij de oma een beetje tot het uiterste duwen ... hier zijn zijn opmerkingen:

Ten eerste was het voor de reis een mix van snelweg (ongeveer 200 km) en verschillende wegen (vlakte, bergen, een klein stadje), voor een totaal van 760 km.
Zoals gewoonlijk. volle mond, besteedde hij 51 l GO en ongeveer 9 liter water.
Of een gemiddeld verbruik in GO van 6,7 l / 100 en ongeveer 1,2 l / 100 water.
Ik herinner je eraan dat het kwik onder vergelijkbare omstandigheden 10 l / 100 opgeblazen heeft, een daling van 33% ...

Voor rijomstandigheden verhoogde Didier de snelheid op de snelweg tot 160 km / u :schok: en vertelde me dat de auto niet had gesjouwd om hen te bereiken, de motor maakte zelfs geen angstaanjagend geluid!
Anders, rond 100/110 km / u, een ongelooflijke stilte (de passagiers werden opgenomen!)
En voor de sensaties, altijd hetzelfde, een levendigheid en een verrassende responder voor een automodel dat bekend staat om zijn molescentie! : Cheesy:

Dit is een klein punt tijdens het rijden, wat de reeds waargenomen perfs bevestigt ... de feiten zijn koppig!

Voor het overige, Laurent, heb ik nota genomen van uw opmerkingen over het debat "simpele dampdoping versus pantone-doping", en ik heb een reeks manipulaties toegevoegd aan het programma van ons bezoek aan de bank op 7 maart.

We zullen een eerste serie metingen uitvoeren zonder pantone (originele uitlaatlijn)
dan een seconde met de pantone (montage van het proto)

en ten slotte een derde MET stoom (actieve stoomgenerator) maar ZONDER de reactor.

Op deze manier, en door het gecombineerde spel van fysieke metingen en acquisities, kunnen we de rol van de verschillende elementen uitzoeken en voor eens en voor altijd vaststellen of de reactor ergens voor wordt gebruikt of niet! :D

Hier rij ik een week met mijn Chris, geen internet of techniek, een pauze van tijd tot tijd, het doet geen pijn! : Cheesy:

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/02/07, 17:45

Dag
Zoals gewoonlijk. volle mond, besteedde hij 51 l GO en ongeveer 9 liter water.
Of een gemiddeld verbruik in GO van 6,7 l / 100 en ongeveer 1,2 l / 100 water.
Ik herinner je eraan dat het kwik onder vergelijkbare omstandigheden 10 l / 100 opgeblazen heeft, een daling van 33% ...


Ik ben blij dat te lezen, we kwamen tot dezelfde conclusie voor auto's die qua gewicht en vorm bijna identiek zijn.

Over het algemeen is het op de 300TD 1,2 de 1 liter water die per 100 km wordt verbruikt
en het beste is 6,5 liter diesel
Het enige verschil is dat mijn verbruik gemeten vóór broeken 9,5 liter per 100 km was en soms zelfs 9,2 liter bij het rijden op 100 kmh (5-cilinder turbomotor automatische transmissie) de Mercedes-handleiding geeft meer dan dat, maar ik vertrouwt op mijn metingen, het Amerikaanse exportmodel heeft een grotere brug.
Met de 6,5 liter panton reist hij op 110 kmh.
Voor waterverbruik heb ik getest op 0,8 liter, maar niet op een veilige manier, op consistentie (te veel water aan het begin en minder aan het einde van de reis dus geen goede test ..)

Het zal moeten worden omgezet in olie. Het werkt goed op deze motor
en het is relatief eenvoudig ..
Andre
0 x
lemust
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 23:17
Plaats: mirepoix




par lemust » 24/02/07, 23:29

salut a tous
Camel1 allereerst gefeliciteerd met je andere ontwikkeling en succes
het zou interessant zijn om het in zonnebloem- of koolzaadolie te verwerken
Ik heb een Mercedes 250 d dus de 5 cilinder die 400 km heeft en die in olie verandert bij 000% en 90% GO + aceton ongeveer 10 mililiter voor de volledige en grote verrassing voor de opaciteitstest voor de controle CT niets ... !!!! de computer vraagt ​​of de sonde correct was
goederen op Ik rijd in olie zonder enige wijziging (geen verwarming naast de oorsprong
iets anders als je gewoon aceton in de GO stopt, depolue je de motor meer rook of deeltjes (de test gedaan op een oude Renault 280 cv 4, 57 vóór aceton en 0,56 na het aanbrengen van aceton
hier wanneer de uitvoering interessant zou zijn om ze te vergelijken op bijdrage aan de GO
hier zijn vriendschappen en een + Paul
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 25/02/07, 11:17

aceton, ik ben altijd bang voor pompen, de oude zijn minder riskant, zeehonden, het risico niet aardig gevonden te worden, en er is een grappige besparing! : Cry:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/02/07, 12:30

de must, je test is interessant: wat was het verbruik van aceton?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lemust09
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 61
Inschrijving: 27/02/07, 21:41




par lemust09 » 27/02/07, 21:58

hallo allemaal
geen risico op de versnelling behalve een echt brandstofverbruik
de testen die ik heb uitgevoerd (ongeveer 2 jaar) op alle soorten 4 t benzine- en 2 t dieselmotoren (kettingzaag) en de altijd besparingen op mijn Mercedes 250D Ik ben tussen 6,5 l / 100 en 8 l / 100 op de snelweg voordat ik de 10 liter overschreed, heeft het 400 terminals en geen probleem van olieverbruik geen rook geen geur behalve een lichte frietgeur ...! aardig, leuk : Cheesy:
een zeer flexibele motor en een lichte toename van de topsnelheid geregistreerd op de kilometerteller (ongeveer 10 km / u)
het is zeker dat het camel1-systeem in + misschien interessant is
Vriendschappen voor + Paul
0 x
als je iets nodig hebt we bespreken ... met plezier!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 90-gasten