Of je nu een dubbele hoed hebt of niet

filosofische debatten en bedrijven.

Denkt u dat de moderatorfunctie compatibel is met die van actief lid?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par GuyGadeboisTheBack » 20/02/24, 19:52

pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef: Heb je de zwarte balken niet opgemerkt, behalve in de eerste twee regels?
Ik geef toe dat we niet echt begrijpen waarom we de tijd hebben genomen om de datums te verbergen?

Om het te laten lijken alsof het recent was en het slachtofferschap en pesten te vergroten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par Obamot » 20/02/24, 19:52

(...nou ja, en ik dacht dat jij het was die naar je grote navel keek : Mrgreen: : Twisted: Zou ik niet verkeerd zijn geweest?)

nee, helemaal niet, nogmaals, je dwingt mensen opzettelijk om op je te reageren voor weer een sofistische pirouette (wat je nog een waarschuwing zou moeten opleveren omdat je het lef hebt om op de modus te reageren (fuck it) : Twisted: :onheil: en daarom moet ik rectificeren: ik heb mezelf verboden de data bekend te maken, en dus de frequentie van de waarschuwingen, eenvoudigweg om elke boekhouding achteraf te vermijden, aangezien dit vertrouwelijk moet blijven, maar volgens de opmerkingen die tegen u zijn gemaakt, is het goed dat u wie profiteert van de superprivileges van tolerantie met betrekking tot het multi-recidivistische aspect van je ongezonde wantrouwen (en niet het tegenovergestelde), dus in jouw plaats zou ik mijn mond houden : Mrgreen: poef poef

PS: Ik ben bereid om de niet-geredigeerde schermopname in een persoonlijk bericht te plaatsen, zodat de moderatie de authenticiteit ervan kan zien door deze te vergelijken met de verzonden berichten, enzovoort...
Dernière édition par Obamot de 20 / 02 / 24, 19: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par GuyGadeboisTheBack » 20/02/24, 19:53

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par pedrodelavega » 20/02/24, 19:56

Obamot schreef:Maar ik maak gebruik van mijn recht op antwoord, dus ik moet deze corrigeren: het verhaal van de handtekeningen is ongeveer waar het allemaal bijna twee jaar geleden begon.


Maar waar heb je het over?

Je gebruikt al heel lang meerdere handtekeningen om 1 of meer leden van de groep te targeten/kleineren. forum.
Jij bent de enige die dit doet.
Onlangs, Guy, in reactie op jou, begon het hetzelfde te doen. Persoonlijk zou ik niet aan dit spel zijn begonnen, ik vind het eigenlijk zo kinderachtig.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par sicetaitsimple » 20/02/24, 21:04

Obamot schreef: Het verhaal van de handtekeningen is waar het allemaal bijna twee jaar geleden begon.


twee jaar... Hé, ik heb net een van mijn berichten gevonden:

04/05/21, 19:41

Het beste bewijs van uw inconsistenties heeft u net gegeven.
Je reageert op twee opeenvolgende berichten in ongeveer 10 minuten terwijl je “handtekening” is “Genegeerde lijst: ”Sicetaitsimple”,........
Weet je zeker dat het goed in je hoofd gaat?


Gevolgd door een niet-ondertekende moderatorcommentaar (in rood):
Meneer ingewikkeld, als u niets beters te schrijven heeft, doe het dan niet. De leesbaarheid van forum zal beter zijn.
We publiceren over de inhoud.

natuurrampen/coronavirus-wiens-fout-of-wat-en-waarom-t16346-1230.html?hilit=sicetaitsimple%20signature
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par Remundo » 20/02/24, 22:45

Ik was het die dat schreef, en we hadden al alle ingrediënten die onderwerpen verpesten: egoruzies, overdreven verwatering van onderwerpen, nutteloos gekibbel, geen publicaties over de merites. Mijnheer Simpel, u bent niet de eerste die u stoort, maar ook niet de laatste, met uw talrijke en zure ironieën.

Al gezegd: het duo Obamot/Guy is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het zou nodig zijn (al gezegd) om ze afwisselend te verbieden, zodat ze niet tegelijkertijd op de markt zijn forum...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par Remundo » 20/02/24, 22:54

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik zeg je niet dat het niet authentiek is, ik zie dat het nep is.

fuck de zak met knopen in je hoofd..."het is authentiek, ik zie dat het nep is"
Heb je de zwarte balken niet opgemerkt, behalve in de eerste twee regels?

ja ja ik zag het. Maar feitelijk werd Obamot overvloedig gewaarschuwd door Christophe en mijzelf; dan zelfs verboden, zoals jij.
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par sicetaitsimple » 20/02/24, 23:21

Remundo schreef:ik was het die dit schreef,


Ik had niet echt twijfels... Maar tekenen is niet slechter.
Omdat we het over de inhoud hebben, lijkt het mij volkomen abnormaal om “stigmatiserende handtekeningen” te accepteren. Dit is echter wat u destijds duidelijk doet in uw reactie op mijn post.
Hetzelfde geldt voor het wijzigen van bijnamen. Mij ​​meneer ingewikkeld noemen of Pedro 'delagave' noemen, is gewoon een slechte verliezer voor iemand die 'van onderop' wil praten. Een verkleinwoord kan worden geaccepteerd, iedereen begrijpt wie "Guy" of "Isy" is, maar wat betekent dat voor een man die hier toevallig op terechtkomt forum?
Zeker is dat we met een tiental vaste bijdragers (afgezien van de eigenaren van Okofen-ketels die er niet in slagen deze aan te passen) daar zijn, maar is dit een teken van een goede gezondheid van de forum?
4 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par Remundo » 21/02/24, 00:10

Ik ben niet arm, noch zielig.

Ik belde je om te bestellen omdat je problemen kwam veroorzaken, vandaar mijn bijnaam "Mr. Ingewikkeld". En vandaag plaats je je antwoord opnieuw, in de veronderstelling dat het jou persoonlijk verbetert en mij in conflict brengt. Je bent zelfs grappiger dan ingewikkeld.
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Wel of niet een dubbele hoed hebben




par sicetaitsimple » 21/02/24, 00:26

Waarschuw nu al degenen die stigmatiserende handtekeningen of gewijzigde bijnamen publiceren: dit zal al vooruitgang zijn.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten