Onverklaarbare terminale kankerbehandelingen?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 01/12/23, 17:15

Vóór elke operatie schreef ze homeopathie voor om de procedure te ondersteunen.
Maar zelfs de morfinepomp verlicht nauwelijks iets
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 01/12/23, 18:42

01/12/23, 18:15
Vóór elke operatie schreef ze homeopathie voor om de procedure te ondersteunen.
Dit is niet gebruikelijk, maar het kan het lichaam voorbereiden door de gevolgen van onze levensfouten, waardoor de muilezel overbelast is, te verminderen.
Maar zelfs de morfinepomp verlicht nauwelijks iets
Het is begrijpelijk! Deze zeer krachtige producten verliezen tijdelijk hun effectiviteit, zoals alle medicijnen, in een vicieuze cirkel waarbij de dosis elke keer moet worden verhoogd om de schijn van effectiviteit te behouden, maar die niet zonder gevaar kan worden verlengd.
Er zijn veel andere manieren, maar deze zijn verboden omdat ze worden beschouwd als kwakzalverij en als illegale geneeskunde.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 01/12/23, 18:52

Ik bedank de laatste anesthesist die me vroeg wat ik wilde horen vóór het bloedbad: ze vonden slechts 8 van de 9 schroefkoppen.
Ik heb gekozen voor Nocturne van Chopin met eigen oortjes: geluk. Maar de hel als je wakker wordt of nog erger. Ook al hadden ze mij al veel langer laten lijden, dus het was bijna draaglijk
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 02/12/23, 10:48

Voordat we over een wonder spreken, moeten we eerst weten wat de oorzaak van kanker is en er preventief een einde aan maken en niet wachten tot we in de laatste fase zijn, voor de verandering! Dat is het echte wonder! : Cheesy:

0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par GuyGadeboisTheBack » 02/12/23, 14:33

De Smurf met bril is het niet eens met de Blije Smurf die compleet verwend is en onzin praat.

Voorbeelden: https://www.la-croix.com/Sciences-et-et ... 1201048778
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 02/12/23, 15:47

Voorbeelden: https://www.la-croix.com/Sciences-et-et ... 1201048778
Dat is in ieder geval een absolute referentie die de carnavalszeticianen van de econologie waardig is.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par GuyGadeboisTheBack » 02/12/23, 17:14

Het parket van Parijs, ja.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 02/12/23, 18:07

02/12/23, 17:14
Het parket van Parijs, ja.
sinds wanneer wordt een parket bevoegd voor oncologie en voeding?
dit doet vreemd genoeg denken aan dezelfde beschuldigingen met betrekking tot hydroxychloroquine en IHU! Is het niet leuk om de verenigingen te irriteren die gesubsidieerd worden door...? meestal verdiep je je wat dieper in dit soort onderwerpen met al het geld erachter!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par gfgh64 » 03/12/23, 01:21

met betrekking tot de verandering van leven, ik begrijp niet waarom, je beschouwt het als direct verantwoordelijk voor de genezing, deze verandering van leven kan bij bepaalde mensen een ander functioneren van hun organisme teweeggebracht hebben
Ik heb de indruk dat we de potentie van ons lichaam vaak onderschatten
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 03/12/23, 07:53

met betrekking tot de verandering van leven, ik begrijp niet waarom, je beschouwt het als direct verantwoordelijk voor de genezing, deze verandering van leven kan bij bepaalde mensen een ander functioneren van hun organisme teweeggebracht hebben
Ik heb de indruk dat we de potentie van ons lichaam vaak onderschatten
dit is gedeeltelijk waar. Ziekten zijn ALLEEN zichtbare uitingen van het onzichtbare (in de zin van onbekend voor bepaalde ‘wetenschappers’), dus het veranderen van iets in het algehele functioneren van het lichaam vertaalt zich in een beter leven. Het is als een overvolle badkuip; je kunt erin scheppen, de kraan dichtdraaien, de afvoer openen, dit alles betekent dat je deze overstroming vermijdt. Het verstandigste en meest dringende is om de watertoevoer af te sluiten en dan de andere aspecten te regelen, maar hoeveel mensen weten waar de algemene afsluiter zich eigenlijk bevindt?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 95-gasten