Onverklaarbare terminale kankerbehandelingen?

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 30/11/23, 20:27

30/11/23, 17:42
Mijn dochter is gedwongen gevaccineerd. Om geneeskunde te studeren, moet je wel.
we moeten ons eerbetoon brengen aan BP!
Maar zijn tweelingbroer, die een klootzak-advocaat wilde worden, ontsnapte eraan.
arme idioot dan.
En de laatste: ik denk dat hij niet eens zoveel van COVID weet dat het hem niets kan schelen
de andere kinderen maakt het ook niets uit. behalve dat ze gedwongen werden een hele hoop gezondheidsonzin te verduren.
Maar je hebt het allemaal nog niet door. De wet legt sinds Buzyn elf verplichte vaccins op en een paar andere optionele vaccins die op een of ander moment verplicht zullen worden, zoals in de VS. En lang leve de BP's die hun zakken vullen en zeer hoge dividenden uitkeren aan hun grote aandeelhouders. en die de slachtoffers van hun schadelijke producten verachten, nu sterk in hun straffeloosheid.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 30/11/23, 21:41

De kinderen hadden een gezondheidspas voor 20 personen die naar believen konden worden ingewisseld.
Dit is monsterlijke hypocrisie. In de Ardèche ken ik minder dan 10 gevaccineerde mensen. Er moeten veel mensen in uw omgeving zijn.
Ik wist dat er niet ver van het huis van mijn ouders iemand ziek van werd.
Mijn buren zijn vossen, bevers, dassen, wilde zwijnen, herten en groene halsbanden: allemaal immuun
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 01/12/23, 10:37

plasmanul30/11/23, 22:41
De kinderen hadden een gezondheidspas voor 20 personen die naar believen konden worden ingewisseld.
Dit is monsterlijke hypocrisie.
eigenlijk, officiële hypocrisie die zich richting individuele hypocrisie beweegt om aan de eerste te ontsnappen
In de Ardèche ken ik minder dan 10 gevaccineerde mensen. Er moeten veel mensen in uw omgeving zijn.
Ik maak me geen zorgen over dit soort dingen als alles vanaf het begin verkeerd is, dus ik weet niet wat er in mijn omgeving aan de hand is, net zomin als in de jouwe
Mijn buren zijn vossen, bevers, dassen, wilde zwijnen, herten en groene halsbanden: allemaal immuun
laten we zeggen: niet besmet door deze menselijke leegte.
Maar u antwoordde niet over de hele reeks andere verplichte of optionele vaccins. Zijn jij en je kinderen geïnjecteerd met al deze vergiften, niet veel anders dan dit co-vacuüm?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 01/12/23, 11:44

Katten hebben naar verluidt COVID van hun baasjes opgelopen. Hebben...

Verplicht vaccinniveau:
Nee. Walou. Nada. Niet.
En mijn ex-vrouw is erger dan ik.
Ik kreeg in het ziekenhuis zware injecties met vancomycine en tasomycine vanwege mijn nosocomiale infectie als gevolg van de ontplofte heupprothese.
Ik ben al een eeuw lang ingeënt tegen injecties en was al eerder resistent
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 01/12/23, 12:31

Verplicht vaccinniveau:
Nee. Walou. Nada. Niet.
En mijn ex-vrouw is erger dan ik.
:? De 11 vaccins zijn alleen verplicht op kinderen, die duidelijk niet kunnen uiten dat ze het er niet mee eens zijn! Als ze eenmaal volwassen zijn, wordt niemand daartoe meer gedwongen! Vreemd dus dat hun veronderstelde bescherming slechts een beperkte duur heeft!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 01/12/23, 12:37

Wat het tetanusvaccin betreft, denk ik er vaak aan om het na 25 jaar na de laatste vaccinatie opnieuw te doen.
Alsof ik met blote handgereedschap aan roestige dingen sleutel.
Dit zal u waarschijnlijk niet overkomen als uw toetsenbord op de 2e verdieping van uw HLM is vergrendeld
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 01/12/23, 13:17

Wat het tetanusvaccin betreft, denk ik er vaak aan om het na 25 jaar na de laatste vaccinatie opnieuw te doen.
Alsof ik met blote handgereedschap aan roestige dingen sleutel.
waaruit blijkt dat je er niets vanaf weet! Na 25 jaar zou het lang geleden zijn dat het enig effect zou hebben gehad, ervan uitgaande dat het enig nut had, zoals de volledige statistieken laten zien.
Dit zal u waarschijnlijk niet overkomen als uw toetsenbord op de 2e verdieping van uw HLM is vergrendeld
Ik heb mijn “HLM” geheel met mijn kleine kinderen gebouwd midden op het platteland, met de koeien van de naburige boerderij als buren. En aangezien ik niet tevreden ben met het aanraken van stukjes roestig schroot die in de grond rondslingeren en bovendien de neiging heb om aan auto's met veel krassen en wonden te sleutelen, had ik tientallen jaren lang vele malen moeten sterven, gezien mijn leeftijd al vergevorderd, zonder te zijn gevaccineerd en opnieuw gevaccineerd.
Maar de vaccinsector is een uiterst winstgevende klus voor de aandeelhouders van deze industrieën.
https://www.santepubliquefrance.fr/les- ... iques-2021
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par GuyGadeboisTheBack » 01/12/23, 14:05

Tetanus en roest = Stedelijke legende.
1 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par plasmanu » 01/12/23, 14:22

Hier ben ik gerustgesteld.
Alles is voor het beste in de beste van alle mogelijke werelden.
Dit komt omdat je hier 6 maanden moet wachten om een ​​vraag aan een arts te stellen.
Mijn homeopathische arts, die mij uiteraard niet vertelde dat ze met pensioen ging, vroeg mij tien jaar geleden of mijn tetanusbooster minder dan tien jaar oud was. ‘Ik denk misschien wel,’ zei ik.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Onverklaarde genezing van terminale kanker?




par Janic » 01/12/23, 15:44

plasmanu
Mijn homeopathische arts, die mij uiteraard niet vertelde dat ze met pensioen ging, vroeg mij tien jaar geleden of mijn tetanusbooster minder dan tien jaar oud was. ‘Ik denk misschien wel,’ zei ik.
de rol van een arts (eerst een allopathische arts volgens zijn studie) heeft de plicht dit soort klassieke vragen te stellen. Zowel vaccinaties als boosters worden normaal gesproken in het vaccinatieboekje geregistreerd, als dit actueel wordt gehouden.
Deze arts kan wel of geen voorstander zijn van dit soort interventies, maar de beslissing is aan de cliënt.
De homeopathische literatuur toont echter de negatieve effecten van deze interventies aan, waartegen materia medica eerst de schadelijke effecten moet elimineren, waardoor de positieve effecten die uit een behandeling kunnen worden verkregen, worden teruggedrongen of verzwakt. Ook omdat het bij kanker aan de orde is!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten