Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Obamot » 02/03/24, 12:15

Zijn "buiten de lijn” voor iets dat we niet hebben uitgedrukt…! : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy:

…we vinden hier de meest fundamentele sofistische reflex. Waarom ben ik niet verrast : Mrgreen: : Twisted:
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par gfgh64 » 02/03/24, 14:57

Remundo schreef:Ik heb al geschreven dat Hamas en de ultrazionisten elkaar dienen met hun radicalisme.

We gaan er niet omheen draaien. het is zo duidelijk: de zionistische macht wil de vernietiging van Gaza; Bloedige terroristische acties zoals die van oktober 2023 zijn het perfecte voorwendsel om totaal disproportionele militaire repressie te initiëren.


Ja precies, dat is wat ik me blijf afvragen. Hamas wist heel goed dat de reactie disproportioneel zou zijn, dus wanneer wachten ze?
zoals al gezegd, misschien eindelijk de tussenkomst van de “Arabische wereld” zodat deze eindelijk deelneemt aan de verdediging van Palestina!!?
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par gfgh64 » 02/03/24, 15:04

Obamot schreef:Zijn "naast het bord" voor iets dat we niet hebben uitgedrukt…! : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy:

…we vinden hier de meest fundamentele sofistische reflex. Waarom ben ik niet verrast : Mrgreen: : Twisted:



ik citeer

door Obamot »01/03/24, 23:25

gfgh64 schreef:
een vraag houdt me bezig, de "ham as" wist heel goed hoe ik zou reageren "net an miaou"
dus wat is het doel?

Ik geloof helemaal niet dat "je erdoor geobsedeerd bent", aangezien je hierboven beweerde "dat het moeilijk was om een ​​standpunt in te nemen" of zoiets.
Ben jij gewoon een XXX [gemodereerd door Rémundo] die met onze zenuwen speelt "gewoon om de antwoorden te peilen"? (zoals je tweelingbroer).

Volgens mij verwoord je iets goed!!!

maar voor de rest, als het alleen maar is om op mij te spuwen, is daar een speciaal draadje voor

het is klein!!!, zelfs voor een Zwitser : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Obamot » 02/03/24, 18:10

: Mrgreen: Nou nee, dat heb ik gedaan niet uitgedrukt reactie op uw zogenaamde ‘een vraag die je bezighoudt’ dus geen vervolg.

Maar jouw reactie is typerend voor de sofist (over het algemeen egocentrisch), dat wil zeggen dat hij ‘oorzaak’ kan verwarren met ‘gevolgen’.

Niet meer dan een verklaring van feiten kan worden gekwalificeerd als een uitdrukking van enige “stellageterwijl hij er maar één noemt vaststelling van deze…

En bovendien stel ik een VRAAG, die nog steeds niet de uitdrukking is van een antwoord, maar de verwachting ervan.
En het is nog steeds aan de auteur van de tekst (ik) om de vrijheid te hebben om er de interpretatie aan te geven die hij wenst.
LoooooooooooooooooL (maar hey, als je onvoltooid deelwoord en infinitief verwart, vliegt het duidelijk niet erg hoog) : Cheesy:
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par gfgh64 » 02/03/24, 18:36

Je hebt gelijk ....
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Remundo » 03/03/24, 00:46

gfgh64 schreef:
Bloedige terroristische acties zoals die van oktober 2023 zijn het perfecte voorwendsel om totaal disproportionele militaire repressie te initiëren.


Ja precies, dat is wat ik me blijf afvragen. Hamas wist heel goed dat de reactie disproportioneel zou zijn, dus wanneer wachten ze?
zoals al gezegd, misschien eindelijk de tussenkomst van de “Arabische wereld” zodat deze eindelijk deelneemt aan de verdediging van Palestina!!?

Ik heb geen specifieke informatie over dit onderwerp.

Maar er was aarzeling in de pers en ook in het Israëlische leger, dat “verrast” zou zijn geweest door deze aanvallen...

er zijn 3 hypothesen:
1) IDF was verschrikkelijk in het bewaken van zijn grenzen
2) IDF liet het gebeuren
3) IDF is medeplichtig (false flag-operatie).

Eén ding viel me op: het Israëlische leger was binnen een paar dagen na de aanslagen in oktober klaar voor een grootschalige militaire operatie. :pijl: er is onmiskenbaar iets voorbereid.

En de IDF was niet zo delicaat bij het terughalen van de gijzelaars; sommigen werden zelfs gedood door de IDF.

Ik reed vanavond in mijn auto en luisterde naar France Info: de humanitaire situatie in Gaza is een regelrechte verschrikking. acute ondervoeding, zwangere vrouwen met onveilig water, geen medicijnen natuurlijk... Israël verzet zich tegen humanitaire hulp van NGO's. De Amerikanen stuurden symbolisch een paar vrachtvliegtuigen om voedsel te droppen... terwijl Israël bommen liet vallen... Amerikaans.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 03/03/24, 07:29

Remundo schreef:er zijn 3 hypothesen:
1) IDF was verschrikkelijk in het bewaken van zijn grenzen
2) IDF liet het gebeuren
3) IDF is medeplichtig (false flag-operatie).



Hier zijn we....

media/het-Israëlisch-Palestijnse-conflict-recente-verre-geschiedenis-en-nieuws-t17555-210.html


Wat heb je geantwoord, Christophe? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 03/03/24, 07:45

Remundo schreef:De Amerikanen stuurden symbolisch een paar vrachtvliegtuigen om voedsel te droppen... terwijl Israël bommen liet vallen... Amerikaans.

Degenen die de bommen hebben weten te ontwijken, zullen vergiftigd sterven... Prachtige gecombineerde techniek...

Hebben we geen overtollig spek en worst? We zouden een paar bundels kunnen geven...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Remundo » 03/03/24, 08:23

Macro schreef:
Remundo schreef:er zijn 3 hypothesen:
1) IDF was verschrikkelijk in het bewaken van zijn grenzen
2) IDF liet het gebeuren
3) IDF is medeplichtig (false flag-operatie).



Hier zijn we...

je hoeft niet ironisch te zijn met “hier gaan we”.

merkt eenvoudigweg op dat de IDF binnen enkele dagen bereid was om als een hondsdolle hond op Gaza toe te slaan, en nu kunnen we het zeggen, in een genocidale aanpak. Hypothese 1 is daarom zeer onwaarschijnlijk. Dan blijven 2 en 3 over.

Ik zou intuïtief zeggen dat 2 het meest plausibel is, maar ik zit niet in de zakken van de geheime dienst... net zo min als jij, dus een beetje nederigheid.

Tussen 2 en 3 kunnen er zelfs nuances zijn, waarbij Israëlische agenten in de gelederen van Hamas zijn geïnfiltreerd
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 03/03/24, 08:46

Remundo schreef:
merkt eenvoudigweg op dat de IDF bereid was om binnen een paar dagen als een hondsdolle hond op Gaza aan te vallen


Voor een leger dat al meer dan 50 jaar in oorlog is... Met voortdurende bewaking van de grenzen lijkt het niet verrassend dat we snel kunnen reageren. Tegen de tijd dat iedereen terugkomt van het weekend en zijn baan inneemt en presto...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten