Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Remundo » 01/03/24, 00:21

terwijl de media enthousiast zijn over de Russofobe adjudant Macronescu,

Er gebeuren grote tragedies in Gaza

Vandaag de dag is er een menigte beweging na schoten, schijnbaar Israëlische, rond vrachtwagens voor humanitaire hulp, liet 104 doden en 760 gewonden achter.
“De tol van het bloedbad in de Al-Rashidstraat (waar de voedseldistributie plaatsvond in Gaza-stad, noot van de redacteur) bedraagt ​​nu 104 doden en 760 gewonden”, zei de woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid in een verklaring. al-Qudra, waarbij een eerste ziekenhuisrapport naar boven werd herzien waarin minstens 50 sterfgevallen werden gemeld.
Israëlisch leger gaat onderzoeken waar de schoten vandaan kwamen

Het Israëlische leger van zijn kant beweerde op X (voorheen Twitter) dat “de Palestijnse menigte de vrachtwagens aanviel en dat tientallen mensen werden gedood vanwege de drukte, promiscuïteit en vertrappeling”. .

Israëlische bronnen vertelden AFP ook dat Israëlische soldaten, die zich "bedreigd" voelden, tijdens deze hulpverdeling op Palestijnen schoten

Artikel BFM TV met luchtvideo
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 01/03/24, 13:47

Remundo schreef:Er gebeuren grote tragedies in Gaza

Hamas-rapporten-104-sterfgevallen-bij-hulpdistributie


Jacht- en ongediertebestrijdingstechniek: lokken

Het bespaart tijd
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 01/03/24, 14:15

Christophe schreef:Dit is een waarschuwing die door een beheerder of moderator aan u is afgegeven forum.
Dit is een waarschuwing met betrekking tot uw volgende bericht: viewtopic.php?f=52&p=549049#p549049 . Humor excuseert niet alles.


Het was geen humor die ik maakte... Maar ronduit racistische opmerkingen...


Ik heb andere dingen om me zorgen over te maken... Maar als ik de tijd had, zou ik die van de twee mods en beheerders van de forum...


Vooral op de onderste banner van de forum Sinds een paar dagen kunnen we dit lezen:

Waarschuwing: dit forum is een openbare discussieruimte die voor iedereen toegankelijk is en zonder enige discriminatie van mening of idee (er is geen selectief algoritme voor weergave, in tegenstelling tot de huidige sociale netwerken). Het is vrij leesbaar en kan worden geschreven na eenvoudige registratie met een geldig e-mailadres. Dit forum is apolitiek en wij zijn voor pluralisme van meningen en debatten over allerlei soorten ideeën. De woorden hiervan forum neem niet deel aan de redactionele lijn van de rest van de site.
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Macro » 01/03/24, 14:25

Nou, ik wijs op groffobe opmerkingen... Humor is geen excuus voor alles...

Remundo schreef:ah, ik heb u Madame Panot gegeven!



ze heeft zware argumenten,
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Remundo » 01/03/24, 20:34

Waarom knip je de rest van mijn post weg? Je ziet overal het kwaad!
ze heeft zware argumenten, en af ​​en toe is ze relevant!


Bovendien ben je off-topic: dit is het Israëlisch-Palestijnse conflict.
1 x
Beeld
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Ahmed » 01/03/24, 22:08

Macro, zou jij ervoor gevallen zijn? : Wink:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par gegyx » 01/03/24, 22:19

BFM / Volgens cijfers van het Hamas-ministerie van Volksgezondheid, 104 doden et 760 gewond zijn te tellen.

: Roll: zelfs indien !

<< Er was geen Oekraïner onder de slachtoffers die betreurd moest worden >>

Geconfronteerd met deze gebeurtenis besloten de VS vanuit de lucht Gaza uitzonderlijk te bombarderen met voedsel...
/ Gewoon met de voortdurende zorg om geen fouten te maken met de lading die bedoeld was om de Israëli's te bevoorraden

**
Wij vragen ons af waarom de Israëliërs betrokken raakten bij de distributie, of deden alsof?
De vrachtwagens in het konvooi werden uiteraard doorzocht en gecontroleerd toen ze uit de voorraad proviand kwamen die vanaf de Egyptische grens wachtten.

Toen gingen ze terug naar het noorden, richting overlevenden, met eeuwenlang niets...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Obamot » 01/03/24, 23:25

gfgh64 schreef:een vraag houdt me bezig, de "ham as" wist heel goed hoe ik zou reageren "net an miaou"
dus wat is het doel?

Ik geloof helemaal niet dat "het je obsedeert", aangezien je hierboven beweerde “dat het moeilijk was om een ​​standpunt in te nemen” of zoiets.
Jij bent er maar één XXX [gemodereerd door Rémundo] wie speelt met onze zenuwen "gewoon om de antwoorden te peilen"? (zoals je tweelingbroer).
0 x
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par gfgh64 » 02/03/24, 03:19

Obamot schreef:
gfgh64 schreef:een vraag houdt me bezig, de "ham as" wist heel goed hoe ik zou reageren "net an miaou"
dus wat is het doel?

Ik geloof helemaal niet dat "het je obsedeert", aangezien je hierboven beweerde “dat het moeilijk was om een ​​standpunt in te nemen” of zoiets.
Jij bent er maar één XXX [gemodereerd door Rémundo] met wie speelt nos zenuwen "gewoon om de antwoorden te peilen"? (zoals je tweelingbroer).


gewoon om te weten wie "onze" is, omdat je niet "mijn" zei!!

en jammer, ik heb niet de kans gehad om de originele versie van je bericht te zien,

en het enige wat ik kan peilen is hoe weinig contact en alleen je bent,
Ik heb echt medelijden met je, of beter gezegd: medelijden

en wat betreft de vraag, die ik mezelf nog steeds stel, wat is het doel? Hamas wist heel goed dat de regering van Israël op deze manier zou reageren, dus wat is hun werkelijke doel.
1 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Het Israëlisch-Palestijnse conflict: verre, recente geschiedenis en nieuws




par Remundo » 02/03/24, 07:49

Ik heb al geschreven dat Hamas en de ultrazionisten elkaar dienen met hun radicalisme.

We gaan er niet omheen draaien. het is zo duidelijk: de zionistische macht wil de vernietiging van Gaza; Bloedige terroristische acties zoals die van oktober 2023 zijn het perfecte voorwendsel om totaal disproportionele militaire repressie te initiëren.
2 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten