Thermische windturbine?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: windturbine?




par izentrop » 15/06/23, 10:42

We moeten gewoon wachten op de realisatie en vooral de studie van de resultaten om de echte effectiviteit en de kwaliteit / prijsverhouding te beoordelen Beeld
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: windturbine?




par GuyGadeboisTheBack » 15/06/23, 11:51

1: De post van Pacien is de Ander die hem heeft verrot, niet ik.
2: Andreas? Onbekend bij het bataljon...
Leugens, laster, onnodige aanval, idioot, haat, bitterheid, wraak, beschuldigende inversie (PN), slachtofferschap, zelfslachtofferschap...
Laten we het hebben over al degenen die je hebt lastiggevallen, belasterd, om hun hoofd hebt gevraagd en die vertrokken, vol walging (en dat is waar, aan de andere kant):
Lumberjack, recycling, pb2488, Dedeleco, Citro, Alain G, Hic (en ga zo maar door).Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: windturbine?




par Obamot » 17/06/23, 12:39

Laster, PB2488 is teruggekeerd in weer een andere reïncarnatie als Pedrodelavega. Ik had er niets mee te maken, Alain G had gezworen mijn huid te hebben (voor een geschil over benzine-additieven, afgezien van dit detail konden we het al lang met elkaar vinden), hij had het. .. Toen alleen vertrokken NADAT ik wegging... Hic was een grappige kerel, het spijt me dat hij wegging. Met Citro was het onberispelijk, we zaten op dezelfde golflengte... Met Bucheron was het spannend, maar uiteindelijk ging het goed, ik weet niet waarom hij vertrok. Recycling was een roman op zich, het was woedend voor iedereen en ik ben hier niet vanwege zijn vertrek, alles was niet slecht met hem, ik heb de redenen gegeven maar mijn berichten zijn verdwenen, ik niet, ik ga niet om het nog een keer te doen... Hoe dan ook, je blijft proberen om me eruit te laten zien als het lelijke eendje, niets nieuws : Mrgreen: jouw doel is mijn vertrek
Ahmed schreef:Om preciezer te zijn, je profiteert van elke nieuwkomer om je aanwezigheid te manifesteren en te bevestigen. Net zoals je de realiteit verdraait van de uitwisselingen die alleen de slechte smaak hadden om de aanstichter ervan te mishagen, die duidelijk alleen wachtte op een onvoorwaardelijke goedkeuring van zijn project. Het doet hem een ​​plezier om hem te waarschuwen dat zijn wensen niet noodzakelijkerwijs overeenkomen met de werkelijkheid.

Als een XXX uit een operette sluit je je bericht onvermijdelijk af met een "Gadebois delenda is". : Roll:
grof taalgebruik, neem ik op een bescheiden en constructieve manier deel aan het onderwerp. En jij, afgezien van het een beetje meer rotten en anderen aanmoedigen om het te rotten? Dat klopt, Guy&Milou grijpen de kans... (goede honden-honden)
Dernière édition par Obamot de 17 / 06 / 23, 12: 53, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: windturbine?




par GuyGadeboisTheBack » 17/06/23, 12:48

Bescheidenheid is het enige gevoel dat ophoudt te bestaan ​​op het moment dat je erover begint te praten.
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: windturbine?




par Ahmed » 17/06/23, 12:50

Totaal ongefundeerde beschuldiging, aangezien ik bezwaren en goed onderbouwde bedenkingen formuleerde die alleen maar tot ongenoegen van de initiator van de draad leidden, die uiteraard alleen op zoek was naar een goedkeuring zonder nuances en iemand die zich aan hem wijdt, rekent u zonder aarzelen uit. ..
Trouwens, ik heb geen goede honden tot mijn dienst, zoals je gebruikelijke waanvoorstellingen doen geloven... : Roll:
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: windturbine?




par Obamot » 17/06/23, 13:04

Interpreteer het zoals je wilt, maar dat is het niet "niet-gekwalificeerde goedkeuringen" omdat ik zei, ik heb niet de vaardigheden voor genoemde nuances. Maar dit forum een forum van pioniers en de auteur beantwoordde de bezwaren afdoende. Bovendien ben ik de enige die heeft opgemerkt dat dit project hem werd opgelegd vanwege vragen over geografische locatie en plotseling de uitvoeringen kunnen ons niet schelen, zolang er maar een resultaat is en dat het meetbaar is. ... En hoger allemaal, ik heb genoeg van je scalpdansen, die niet alleen op mij van toepassing zijn, maar een beetje op al degenen die je Comedy Club verstoren, door hun aanpak, zelfs hun politieke positie, die niet laten tellen door de doxa of de mainstream, of zelfs door hun geest van synthese die niet overeenkomt met uw Ministerie van de "waarheid". Dus ik ben het zat met je draaien ... en je bent anderhalf verwijderd van de twee gewone trollen ... Dat wil zeggen peanuts : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: windturbine?




par GuyGadeboisTheBack » 17/06/23, 13:12

Arme Noublabla, nog steeds het slachtoffer van een keerpunt, hij die alleen maar droomt van schoonheid, harmonie en vrede tussen mannen... :(
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: windturbine?




par sicetaitsimple » 17/06/23, 13:45

Obamot schreef: ...en de auteur beantwoordde de bezwaren afdoende. ...


Oh ja? Hij antwoordde simpelweg "het is fout" aan Remundo, die de moeite had genomen om wat berekeningen te maken over wat er zou kunnen gebeuren in het geval van harde wind.
Als je dat "afdoende reageren" noemt, geen probleem, dat is jouw mening.
Het blijkt dat dit niet een mening is die door iedereen wordt gedeeld.
Maar uit je hoofd ben je een cador in mechanica/statica van materialen? Je moet hem toch een handje kunnen helpen?
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: windturbine?




par GuyGadeboisTheBack » 17/06/23, 15:07

Een helpende hand ja, maar in alle bescheidenheid, huh, huh, huh?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: windturbine?




par Obamot » 17/06/23, 15:53

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef: ...en de auteur beantwoordde de bezwaren afdoende. ...


Oh ja? Hij antwoordde simpelweg "het is fout" aan Remundo, die de moeite had genomen om wat berekeningen te maken over wat er zou kunnen gebeuren in het geval van harde wind.
Als je dat "afdoende reageren" noemt, geen probleem, dat is jouw mening.
Het blijkt dat dit niet een mening is die door iedereen wordt gedeeld.
Maar uit je hoofd ben je een cador in mechanica/statica van materialen? Je moet hem toch een handje kunnen helpen?
Nee, nee, nee... Daar is de manier... Ik twijfel niet aan Remundo's woorden, vooral omdat de mijne in dezelfde richting gingen (minus de berekeningen...) Als ik het me herinner, zei ik ruwweg dat het traagheidsmoment gunstig was opstarten zou moeilijk te manifesteren zijn (vergeleken met een conventionele windturbine) aangezien het water een rem vormt die de aanvankelijke beweging van het apparaat belemmert, op het moment dat het zo vrij mogelijk zou moeten zijn, hetzij om een ​​rotatiecyclus te starten ...

Het is echter niet het zoeken naar het kleine beest dat me interesseert, MAAR DE UITDAGING van het vooruitzicht obstakels te verwijderen (wat de oorspronkelijke missie van elke uitvinder lijkt te zijn).

Dus doe ik hier een voorstel dat in de richting gaat van het oplossen van mijn eigen bezwaar:
— zou het mogelijk zijn om een ​​versnelling te plaatsen die vanaf een bepaalde snelheid zou worden uitgeschakeld, waarbij het zeker zou profiteren van het apparaat, en die zou worden uitgeschakeld op dat moment en bij de gewenste 'start'-rotatiesnelheid (waardoor start het geplande proces, eerder en gemakkelijker) als dat zo is, wat mijn aanvankelijke bezwaar teniet zou doen.

Dus doe hetzelfde met je eigen bezwaren...
Groepen...EM...vissers die in cirkels ronddraaien Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten