Peugeot elektrisch huren op maat

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9842
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par sicetaitsimple » 30/04/23, 16:34

phil59 schreef:Wat we zien is dat ongeacht de bewijzen die we u voorleggen, u dezelfde ongegronde beweringen blijft doen, of uit een ver verleden

We vragen ons vaak af wanneer precies de laatste ijstijd van Janic's hersenen dateert, de beste wetenschappers vinden het moeilijk om het eens te worden, maar er lijkt toch een zekere consensus te bestaan ​​voor een datum ver na die van Pasteur's dood, rekening houdend met al het onderzoek dat in de internationale archieven over de effectiviteit van vaccins, onderzoek waarvan de resultaten geheim blijven zodat iedereen het kan begrijpen.
"Alle onderwerpen hebben een onmiskenbare link", maar aangezien er een of twee uitzonderingen zijn, lijkt de opwarming van de aarde geen effect te hebben op deze vreselijke ijstijd, waarvan niemand het minste teken van remissie ziet.

PS: verder heb ik je nog steeds niet begrepen "Ruwweg wordt elke 4 jaar 25% van de voertuigen vervangen en bereiken we 50% van de voertuigen elke 10 jaar."
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Janic » 30/04/23, 16:51

phil
Wat we zien is dat ongeacht de bewijzen die we u voorleggen, u dezelfde ongegronde beweringen blijft doen, of uit een ver verleden
neem jij je bewering als bewijs? Wat als het iets anders was dan affirmaties?
Dus om te bevestigen dat het ongegrond is, moet je al aantonen dat het gegrond is, je overtuigingen uit een andere tijd zijn geen bewijs.

onnozele
We vragen ons vaak af wanneer precies de laatste ijstijd van Janic's hersenen dateert, de beste wetenschappers vinden het moeilijk om het eens te worden, maar er lijkt toch een zekere consensus te bestaan ​​voor een datum ver na die van Pasteur's dood, rekening houdend met al het onderzoek dat in de internationale archieven over de effectiviteit van vaccins, onderzoek waarvan de resultaten geheim blijven zodat iedereen het kan begrijpen.
uitstekend! je moet gewoon zien dat je jezelf nauwkeurig beschrijft. Behalve dat je nergens naar op zoek bent, zoals Phil trouwens, om jezelf ervan te overtuigen dat je gelijk zou kunnen hebben, vooral omdat er geen geheime archieven zijn omdat ze beschikbaar zijn voor iedereen die ze wil raadplegen.
Ah de grappige, het zijn echt grappige onwetenden!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9842
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par sicetaitsimple » 30/04/23, 17:06

Janic schreef: je moet gewoon zien dat je jezelf nauwkeurig beschrijft. Behalve dat je nergens naar op zoek bent, zoals Phil overigens, om jezelf ervan te overtuigen dat je gelijk zou kunnen hebben, vooral omdat er geen geheime archieven zijn omdat ze beschikbaar zijn voor iedereen die ze wil raadplegen.
Ah de grappige, het zijn echt grappige onwetenden!


Het bevestigt de diagnose. Er zijn een paar dingen die in een lus lopen alsof het een AI is die op een gegeven moment "vast kwam te zitten" door altijd terug te komen naar hetzelfde punt, maar het lijkt onmogelijk om een ​​"reset" uit te voeren.....Het is bevroren van Frozen.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Janic » 30/04/23, 17:13

onnozele
Het bevestigt de diagnose. Er zijn een paar dingen die in een lus lopen alsof het een AI is die op een gegeven moment "vast kwam te zitten" door altijd terug te komen naar hetzelfde punt, maar het lijkt onmogelijk om een ​​"reset" uit te voeren.....Het is bevroren van Frozen.
die volledig op u van toepassing is zonder een jota te veranderen:
Het bevestigt de diagnose. Er zijn een paar dingen die in een lus lopen alsof het een AI is die op een gegeven moment "vast kwam te zitten" door altijd terug te komen naar hetzelfde punt, maar het lijkt onmogelijk om een ​​"reset" uit te voeren.....Het is bevroren van Frozen.
je ziet dat het voor jou net zo goed werkt! Heb je nog meer van hetzelfde type?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Peter » 30/04/23, 17:55

Interessant deze 208 editie "je zult niets bezitten en je zult gelukkig zijn*"
Gesponsord door de World Economic Forum met het luisterboek "the great reset" in het geheugen van de autoradio gegraveerd (ik zou teleurgesteld zijn als dit niet het geval is).
Een typisch geval van de huidige trend om mensen met tegoeden en abonnementen in de val te lokken om ze volgzamer te maken.

Nou zo niet, hoe gaat het technisch gezien met de facturatie van de extra km's?
Het zou me verbazen als het declaratief zou zijn, ik denk eerder dat er een snitch is die het aantal afgelegde kilometers zal rapporteren en het zou me ook verbazen als alleen de kilometerstand wordt gerapporteerd...

Dan is er nog de kwestie van de controle van het voertuig door Peugeot, wat gebeurt er als een automatische incasso niet doorgaat, de auto weigert te starten? Of wordt "the great reset" in een lus onderaan in de autoradio afgespeeld zonder de mogelijkheid om het te stoppen?

*zolang je de huur kunt betalen, anders sta je op straat en kun je niet eens in je auto slapen.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9842
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par sicetaitsimple » 30/04/23, 18:38

Remundo schreef:Het echte project is niet om het transport per gedwongen mars te elektrificeren, maar om een ​​mix van hernieuwbare energie te bieden.
En onder de hernieuwbare energiebronnen hebben neo-FUELS hun plaats.
Met neo-brandstoffen bedoel ik elke brandstof die niet uit een fossiele bron komt. En er valt genoeg te ontwikkelen.


Ik denk dat we het in grote lijnen eens kunnen worden over de eerste zin. Het is immers niet noodzakelijkerwijs nodig om zich specifieker op het vervoer te richten dan op de industrie in brede zin of op toepassingen zoals verwarming. We moeten (moeten) de dingen doen in de volgorde waarin ze het meest logisch zijn, waar ze het meest effectief zijn. Wat bovendien per land kan verschillen, er is geen universeel recept.
Aan de andere kant, wat jullie neo-brandstoffen noemen, heb ik nog steeds mijn twijfels over het potentieel, zelfs als ze bestaan.
want:
- of ze zijn afkomstig van biomassa, heel goed, maar het potentieel is beperkt, er kan geen biomassa zijn voor iedereen ("traditioneel" gebruik zoals houtverwarming, methanisatie, agrobrandstoffen, enz.) Als het een "lokale" hulpbron is, laten we dan zeg Frankrijk, er is noodzakelijkerwijs een limiet waarvan ik niet zeker weet of deze veel verder gaat dan het huidige gebruik, willekeurig X1,5?
- ofwel zouden ze voornamelijk afkomstig zijn van elektriciteit (waterstof en koolwaterstoffen geproduceerd uit deze waterstof), in welk geval we ons echt de vraag kunnen stellen of dit gebruik van elektriciteit relevant is gezien de onvermijdelijke verliezen in fysische processen -chemicaliën die erbij betrokken zijn (behalve in de geval dat ik vaak heb genoemd, waar het de waterstofmolecule is die we willen produceren vanwege zijn chemische eigenschappen in raffinage, meststoffen, ..., en niet om het als brandstof te gebruiken).
Een overvloed om te ontwikkelen misschien, maar een overvloed om effectief te ontwikkelen is een andere zaak.
3 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Forhorse » 30/04/23, 18:46

Petrus schreef:Ik denk eerder dat er een snitch is die het aantal afgelegde Km's naar boven zal halen en het zou me ook verbazen als alleen de kilometerstand naar boven komt...


Het is niet eens een snitch omdat het niet eens speciaal verborgen is.
Alle moderne auto's zijn nu "connected" en alles wat je vanaf je smartphone kunt zien met de auto-app, daar heeft de fabrikant ook toegang toe (en waarschijnlijk veel effectiever... als ik alle gegevens zie die een simpele landbouwtractor motorcomputer houdt in het geheugen, ik kan me voorstellen dat zelfs niet op een auto)

En dan hebben we het nog niet eens over de "black box" die verplicht is gesteld op alle modellen die een rijhulpsysteem hebben (een simpele cruise control is een rijhulpsysteem) dus dat zegt ook alle auto's die momenteel op de markt zijn.

Daarna qua onbetaalde huur waarschijnlijk het gebruikelijke patroon: aanmaningsbrief -> incassobureau -> beslaglegging.
Maar het is net als bij consumentenleningen (sofinco, cetelem en company) die ervan uitgaan dat er noodzakelijkerwijs een deel van de klanten in gebreke blijft, dit wordt berekend en in aanmerking genomen, en op alle verkochte kredieten blijven ze winnaars .

De "rotte appels" die ze op een veiling doorverkopen aan incassobureaus die geld proberen te verdienen door wanbetalers tot het uiterste te drijven (als een lening van € 10.000 waarvan de schuldeiser in gebreke is, voor € 1000 wordt doorverkocht aan het incassobureau, als deze erin slaagt om zelfs dan € 2000 betaald te krijgen door de schuldeiser, zal hij nog steeds 100% van de weddenschap hebben gewonnen)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Peugeot Electric Huur op maat




par Macro » 02/05/23, 14:12

Christophe schreef:
Remundo schreef:terwijl het veel ecologischer is om een ​​oude thermiek te verlengen dan om hem te slopen en te vervangen door een lithiumtank.


Juist, daarom heb ik net een vervanger gevonden voor mijn 280 km oude SAAB...

Oh damn de vervanger heeft al 350 km... : Mrgreen: nou ja, sommigen die er goed voor zorgen slagen erin om 650 tot 700 km te trekken...

Gezien wat ik rijd, heb ik dus minstens 20 jaar potentiële levensduur... Kortom, ik heb net geanticipeerd op het verbod op thermiek in 2035! : Mrgreen:

Ik laat je raden over welke motor ik het heb... 8)

(Macro je hebt geen recht om te antwoorden...)


ik ga links...

We zullen zien... Maar het is een gok dat je auto die kilometerstand niet haalt... Waarom? simpelweg door zijn natuurlijke slijtage... Alles degradeert in de loop van de tijd, kunststoffen maar ook metalen... Een voertuig dat 100 km per jaar aflegt, bereikt vrij gemakkelijk 000 of 400... Hetzelfde voertuig dat 500 km per jaar aflegt jaar zal zeker geen 000 jaar duren

Ik zal je een voorbeeld geven: mijn VW caddy 1.6 tdi 105 .... Motor lijdt aan een zeer slechte reputatie vanwege zijn falende injectoren ... Ik kocht hem toen hij 4 jaar oud was, meer dan 360 en zijn volledige onderhoudsboekje ... Geen enkele injector veranderd... amper 000 jaar en 2 km later... de eerste die kapot gaat : Cheesy: 380€ per stuk... meer dan 3 : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 187-gasten