Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Macro » 26/05/23, 22:53

Remundo schreef:laten we zeggen dat Macro beschrijft "het Frankrijk dat was"

We hebben nog wat restanten van comfort dankzij de schuld en de eerder aangelegde infrastructuur.

Maar het is duidelijk dat de levensstandaard daalt, en voor de veiligheid, maar niet alleen, het is catastrofaal.


Het Frankrijk dat was...

Zonder grapjes... Wees eerlijk Remundo... Voor zover ik weet kom je uit de landelijke omgeving, agrarisch centrum Frankrijk, Frankrijk dat Auvergne was. Ik bracht daar mijn vakanties door toen ik moeder was....

Je ouders en grootouders hadden verre van het comfort van het leven dat we vandaag hebben ... Mijn vader, met deze achtergrond, hoefde nooit een cv te schrijven ... hij liet zijn handen zien ...
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Remundo » 26/05/23, 23:55

je haalt veel dingen door elkaar.

Mijn grootouders leefden bijvoorbeeld veel veiliger dan welke Parijzenaar dan ook, of zelfs Clermontois...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 27/05/23, 19:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:Tegelijkertijd heb je om in Rusland de straat op te gaan geen paar ballen nodig, het zijn minimaal twee paar, plus 10 liter reserve bij de spermabank. De fantasieën van de Ander zijn daarom onbeholpen.
Weet je wat, het is officieel, volgens je leugens en manipulaties, ben je de leider geworden van de "grappige" rednecks... : Mrgreen:



Geen demonstratie daar...? Wat een gek.
OK, ik geef toe, het heeft er niets mee te maken.met onze zeer Franse CRS-SS die we erg leuk vinden ...” en onze lieve flitsballen:

IMG_0034.jpeg
je hebt gewonnen, de Russen kunnen zich gaan aankleden...
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par GuyGadeboisTheBack » 27/05/23, 22:35

Ja ja natuurlijk... zolang we in Rusland demonstreren tegen flikkers, dijken, buitenlanders, de glorie van het land en zijn dictator, riskeren we niets. In werkelijkheid. Je hebt gelijk.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 28/05/23, 06:33

In tegenstelling tot wat u insinueert, is er geen misdaad van majesteitsschennis in Rusland, waar alles wordt geregeld door parlementaire besluiten, of het tegendeel wordt aangetoond.

Het is niet het feit dat ik gelijk heb of niet, en het geldt niet alleen voor Rusland (dat niet langer de USSR is)...
Alle regimes treden zonder uitzondering op tegen excessen die haar kunnen destabiliseren.
De reden is heel eenvoudig, volgens de wet van het aantal, tenzij een beroep op het leger, de politie (die niet erg talrijk zijn) gemakkelijk kan worden overweldigd...

Je duwt dus deuren open… Ja, er zijn maatregelen genomen door de Doema, maar die worden niet toegepast of onaanvaardbaar voor vreedzame demonstraties, het bewijs hiervan is dat er toch demonstraties zijn. Wat het regime niet tolereert, zijn destabiliserende ondernemingen die op afstand worden bestuurd door buitenlanders (Washington in dit geval).

En er zijn bijvoorbeeld demonstraties tegen de oorlog in Rusland (wat u tegenspreekt)
Aan de andere kant en met het oog op het geweld van het macronistische regime, heb je volledig gefaald met je demonstratie zonder bewijs van stomme demonisering, die je noemt “propaganda” wanneer het niet van toepassing is op wat u zegt (demonstratie die er niet één is, want als u inhoud zou produceren, zou het bekend zijn, brengt u het grootste deel van uw dagen alleen maar mopperend door sinds de 'we weten dat u van Madame's haak leeft ... en omdat je hebt het ons verteld...)
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 178 gasten