Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 26/05/23, 10:28

izentrop schreef:Laat hem zeggen dat hij in Rusland de betekenis van zijn woorden zal begrijpen

Niet nodig, er is geen mogelijkheid om te profiteren van het systeem in Rusland, je moet werken!
Ach, aan de andere kant zijn de huren erg laag en alle zorg is gratis, de scholen idem met gratis maaltijden voor de kinderen. Een “online” administratief systeem dat snel werkt zonder gedoe. Veilige straten die niet zoveel misdaad kennen, een zeer hoge kwaliteit van wetenschappelijke studies, enz.,
En als kers op de taart zal het systeem niet worden gedestabiliseerd door agenten in dienst van buitenlanders.
2 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Ahmed » 26/05/23, 10:35

er is geen mogelijkheid om te profiteren van het systeem in Rusland, je moet werken!
...nou ja, tenzij je een "oligarch" bent... : Mrgreen:
3 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Macro » 26/05/23, 11:16

0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 26/05/23, 11:20

:schok: Als in Frankrijk de corrupte oligarchie zou worden vervangen door een soort deugdzame oligarchie (die men dan terecht "intellectuele elite" zou kunnen noemen?), zou ik kunnen lopen... hoewel ik niet bepaald enthousiast ben over het idee "van elites” wat mij in tegenspraak lijkt te zijn met het idee van deugd, aangezien het dan gepast zou zijn om te streven naar zelfverloochening... we zien de embryonale mislukking ervan bij Cédric Vilani, zo briljant als hij een schande voor het land is geworden ( hij moest toch stoppen?)

In werkelijkheid is nergens iets geweldigs, gegeven wat de mens is in zijn roofzucht...
Maar nu is het ergste van alles een corrupt systeem tot op het bot met boeven onder de hoogstgelegen...
Deze mensen zijn wat rock op muziek: "een noodzakelijk kwaad"? Maar het echte probleem is dat ze een slecht voorbeeld zijn voor de samenleving (het resultaat is zelfs hierin merkbaar forum, omdat je serieus werd beïnvloed...) :schok:

Wanneer u net zo kritisch bent tegenover Frankrijk EN VOORAL OEKRAÏNE, als tegenover het Russische regime, zullen we er weer over praten.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Remundo » 26/05/23, 11:44

de elite in de eigenlijke zin is deugdzaam.

:pijl: De mensen die, door hun waarde, eerste plaats.

Aan de andere kant moet de elite niet worden verward met het begrip leider

het is ook wanneer de leiders niets te maken hebben met een elite dat de problemen beginnen...

dus het kunnen gewoon incompetente mensen zijn die domme dingen doen... of erger nog, corrupte verachtelijke mensen die veel erger doen.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Macro » 26/05/23, 12:00

In Frankrijk:
-Ik werk,
- Ik betaal maar een klein deel van mijn medische zorg
-Ik gebruik online administratieve systemen die heel goed werken (ik kreeg bijvoorbeeld een CG van een uit Zwitserland geïmporteerd voertuig in minder dan 15 dagen nadat de benodigde onderdelen waren geleverd) en het inkomensaangiftesysteem werkt perfect : Cheesy:
- Ik kan me niet herinneren dat ik op straat ben aangevallen, zelfs niet met een taxi in Mantes, het is niet mooi
-de school voor mijn moeders was gratis (behalve vanaf het moment dat ik ze privé wilde zetten, maar dat was mijn keuze)
- als je in gebieden woont die het goed doen, is de momes-kantine gratis en wordt overal zwaar gesubsidieerd
- Vraag Remundo of er geen goed niveau van wetenschappelijke studies is in Frankrijk, ik bleef op het niveau van de middelbare school dus...

Kortom, we zitten zo goed als in Rusland met een milder klimaat... : Cheesy:

Voor de corruptie van onze leiders... ik zeg tegen mezelf dat ik in hun plaats zou zijn... ik zou het nog erger doen : Cheesy:
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 26/05/23, 17:28

Voor een keer is het een Fransman die de natie moet verdedigen tegen Rusland en niet andersom, het bewijst dat sinds de USSR het herstel daar op zijn zachtst gezegd spectaculair is geweest, en dit "dictatuur"niet zo slecht gegaan om een ​​leefomgeving te bieden die vergelijkbaar is met veel EU-landen (waar we ons voor schamen, met name voor Griekenland)...

Aan de andere kant zou ik veel minder optimistisch zijn dan jij als het om veiligheid en gezondheid gaat, als je ontkent dat je een groot probleem hebt met het onderkennen van de feiten...

De "misdaadindex" van Frankrijk is 49 (hetzelfde als Iran of Mexico, scoort met 47,7 slechter dan de VS).
De Russische "misdaadindex" was beter met 40.
Klassement 2021: https://fr.numbeo.com/criminalit%C3%A9/ ... ayColumn=0

Voor belastingen kunnen we altijd praten over de schuldenlast van Frankrijk VS Rusland...
Frankrijk, schuld per hoofd van de bevolking = € 44
Rusland, schuld per hoofd van de bevolking = 01'700 €
Frankrijk: een van de 5 landen met de meeste schulden ter wereld
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Liste_d ... e_publique

En we "kijken uit" naar de inflatie en energiekosten van de winter van 2023 (je zult zeker denken aan de "Moskovitische dictatuur" als je opwarmt en tankt)
(in de hoop dat we niet verstrikt raken in een raket, want dat gaat het worden chaud koude aardappel)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Obamot » 26/05/23, 18:01

PS: ondanks dat al deze ranglijsten met een korreltje zout moeten worden genomen, moet je weten hoe je deze gegevens moet interpreteren, maar de verslechtering van de levenskwaliteit in Frankrijk valt niet te ontkennen, evenals in Rusland op het afgelegen platteland, je zou moeten zien wat het daar gebeurt (hoewel het maatschappelijk middenveld nu goed georganiseerd lijkt, had ik het verslag van deze twee meisjes in Siberië gepost, ze leken niet te klagen). Anders zouden mensen niet de straat op gaan om te klagen zoals ze al jaren doen.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par Remundo » 26/05/23, 20:20

laten we zeggen dat Macro beschrijft "het Frankrijk dat was"

We hebben nog wat restanten van comfort dankzij de schuld en de eerder aangelegde infrastructuur.

Maar het is duidelijk dat de levensstandaard daalt, en voor de veiligheid, maar niet alleen, het is catastrofaal.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Mantelzorgers re-integreren die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19?




par GuyGadeboisTheBack » 26/05/23, 22:43

Tegelijkertijd heb je om in Rusland de straat op te gaan geen paar ballen nodig, het zijn minimaal twee paar, plus 10 liter reserve bij de spermabank. De fantasieën van de Ander zijn daarom onbeholpen.
1 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten