Ik weet niet wat er nu aan de hand is! Maar ?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28728
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Obamot » 06/12/22, 12:38

izentrop schreef:
phil59 schreef:een beetje zoals een "sinusitis aanval", loopneus, maar niet verkleurd, keelpijn, slechte darmen, een beetje misselijkheid, de indruk dat het op de tanden drukt, een beetje verstopt in de bronchiën, en "stippen" achter, en hoofdpijn ....
Ik ben geen dokter, maar... https://ciusssmcq.ca/telechargement/640 ... z-l-adulte
Oh wauw ... de man wacht tot hij sinusitis heeft om te handelen (ik zou er terloops op willen wijzen dat wanneer de sinusitis er al is, het een puinhoop is aan de infectiekant), net zoals je wachtte op een prostaatprobleem om stralen te maken ( zelfs durven zeggen dat het “normaal” was) :schok: net als ontkenningen dat essentiële vetzuren vanaf 40°C worden vernietigd, net zoals je hebt gewacht tot het mRNA-ding de overdracht zou voorkomen... Net zoals je ons niet kunt vertellen waar hun (pseudo-)effectiviteit mee overeenkomt... Kortom, "je bent geen dokter maar... je komt de een na de ander met een hoop onzin....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28728
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Obamot » 06/12/22, 13:07

phil59 schreef:Er is nog iets simpels, het heet gulzigheid!
Zo eenvoudig is het niet, er zijn verslavingsmechanismen (in dit geval aan suiker, snel of langzaam, het is ongeveer hetzelfde...)

phil59 schreef: Als het lichaam het nodig heeft, smeekt het, en soms eet ik 2-3 appels achter elkaar, een of twee tomaten, soms een camembert na het avondeten, maar geen halve maatregelen.
Er is waar het lichaam om vraagt, maar het zijn de hersenen die bevelen, en soms blijven verslavingsreflexen volledig onopgemerkt...

phil59 schreef: Er is wat het lichaam vraagt, en gulzigheid!
Als je denkt dat het gewoon gulzigheid is... Het is simpel, als we niet zo veel suikers nodig hebben, aangezien er in het algemeen genoeg in voedsel (groenten en fruit) zit, probeer dan je gastronomische gerechten te missen (nul brood en vooral zoet voedsel) gedurende twee weken... En je zult zien of het gewoon "vraatzucht" is...

phil59 schreef: Achteraf is het ook zeker dat een goede voeding het lichaam heel goed moet helpen.
Het moet natuurlijk tot uiting komen, diëten vermijden, en beetje bij beetje kan het lichaam niet meer zonder... Want inderdaad, het fysiologische "goede" is ook verslavend.

phil59 schreef: In mijn bloedonderzoek is de enige verzwarende factor die ik heb ... leeftijd.
Ik heb het net getest... en... het is niet helemaal waar, de natuur is vrijgevig.

phil59 schreef: En vervolgens heb ik veel meer goede cholesterol, zonder ergens op te letten.
Het is niet de cholesterol die telt en die zichzelf reguleert (met de ad hoc voedselbolus), het zijn de meervoudig onverzadigde vetzuren, zij zijn degenen die de cholesterol uit de veneuze wanden halen om het lichaam in staat te stellen "het wegwerk" te doen.
Maar zoals ik altijd zeg, meervoudig onverzadigde vetzuren alleen zijn niet voldoende. Of “vitamine “D” alleen is niet genoeg, het is een compleet pakket (of niet).

phil59 schreef:De melk, die ik moest wegwerken, omdat ik voelde dat hij de boosdoener was, voor een pb [...] voel ik zijn behoefte een beetje.
Normaal, heel normaal...! En heel goed initiatief, maar het zou de moeite waard zijn om het te vervangen (aangezien je lichaam er nog lang om zal vragen, de caseïne blijft maandenlang in de darm...) door een superieur vergelijkbaar product, zoals kokosmelk ( zeer gemakkelijk geassimileerd voor de 'mens). Zo geef je de transfer een aanvulling “die goed gaat” met meervoudig onverzadigde vetzuren.

phil59 schreef: Waarom ik champagne en bier niet lekker vind, maar cider wel? (cider, niet in grote hoeveelheden)
Champagne en bier, ik kan er niet tegen....
Maar je hebt het net uitgelegd, soms is het genoeg om “naar je lichaam te luisteren”, vandaar de uitdrukking:
- "hoe is het met je"?

Wat betekende "hoe de spijsvertering ging" en ook "hoe een stoelgang te hebben" ging...

PS: nou ja, misschien weet Janic een trucje om de darm van caseïne te ontdoen (zolang die er al is...)?
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par phil59 » 06/12/22, 13:55

Het is een uitdrukking die ten koste van alles werd geboren in het fantastische tijdperk van clysters ....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28728
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Obamot » 06/12/22, 17:05

Mwoarf
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Janic » 06/12/22, 18:22

PS: nou ja, misschien weet Janic een trucje om de darm van caseïne te ontdoen (zolang die er al is...)?
heel simpel: niet consumeren, als volwassene!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Christophe » 06/12/22, 18:54

Phil, ben je gevaccineerd?
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par phil59 » 06/12/22, 19:02

Christophe schreef:Phil, ben je gevaccineerd?



Nou, ja, ik weet het geen twee keer, denk ik, +2 covid verklaard.

Het was gewoon om de pas te krijgen, maar echt met het maximale wachten, elke keer weer.

De laatste herinnering werd met spoed gedaan in de apotheek waar een van mijn kinderen werkt, rond 19 uur, omdat er nog 2 doses over waren die geen afnemer zouden hebben, en aangezien het tot het maximum ging, en we vertrokken in Spanje, tussen kerst en nieuwjaar, hebben we genomen!

Het is naast haar die mij de eerste test in de pif heeft gemaakt!

Met alle grenscontroles, die niet doorgingen!!! Een echte zeef....

We verwachtten in ieder geval een tp-beslissing, maar zowel op de heen als op de terugweg niets.

Normaal gesproken doen we dit jaar weer hetzelfde.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par Christophe » 06/12/22, 20:00

Ok

Het is gewoon omdat sommige gemene samenzweerders zeggen dat vaccinatie het immuunsysteem vernietigt of op zijn minst geleidelijk verzwakt...

Er zijn er zelfs die spreken van een soort vaccin tegen AIDS... :schok:

Maar hey, ik verzeker je, het zijn maar vuile samenzweerders! : Lol:
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6993
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2915

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par gegyx » 06/12/22, 20:03

Hoorde vanmorgen een sterke stijging van gastro-enteritis.

Dus ik neig naar een complexe pandemie zoals “Gastro-Covido-Bronchiolito-Influenza”

het zal net zo belangrijk zijn als covid, met zijn effecten van verschillende reacties en gevolgen. : Lol:
2 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Ik weet niet wat er momenteel draait! Maar ?




par phil59 » 06/12/22, 20:13

gegyx schreef:Hoorde vanmorgen een sterke stijging van gastro-enteritis.

Dus ik neig naar een complexe pandemie zoals “Gastro-Covido-Bronchiolito-Influenza”

het zal net zo belangrijk zijn als covid, met zijn effecten van verschillende reacties en gevolgen. : Lol:


Ben, daar, het begint serieus te worden, ik mis alleen een onbegrijpelijke term voor bang zijn! : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: :pijl:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 294 gasten