De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par ABC2019 » 07/07/22, 21:10

Janic schreef: het is niet MIJN positie die ertoe doet!

waar zei ik dat het ertoe doet?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par Obamot » 08/07/22, 02:00

Tssss, alweer deze bruidegom van Julien PAIN! (in zijn gezicht...) de man had al naam gemaakt met dat soort onzin.

izentrop schreef:...en nog veel meer, zoals pro-Poetin ext...

Deze mensen hebben niet veel met elkaar te maken... Oh ja, ze hebben wel hersens die werken, wat blijkbaar niet je sterkste kant is, zij.marramt"komieken, jullie hebben 2 jaar bijna alles verknald (gezondheidscrisis) en nu doe je het weer op veel vlakken... En als het zo doorgaat organiseren we binnenkort een wedstrijd voor de meest domme draad, en deze, die discrimineert, zal goed geplaatst zijn om te winnen...

Wat betreft de Russische president, wat een onzin... Dit verlengt alleen maar de lijst van uw rokerige en lasterlijke standpunten (Prof Perronne, Prof Raoult, Prof Montagnier, enzovoort en de beste...)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par Janic » 08/07/22, 08:00

ABCile » 07/07/22, 21:10
Janic schreef:
het is niet MIJN positie die ertoe doet!
ABCiel
waar zei ik dat het ertoe doet?
altijd dezelfde moeilijkheden met Frans, de bouzo?
citaat:
Hoe ik het niet zou hebben gevolgd en begrepen? jouw positie dat zeggen?
Antwoord:
dat is het niet Mijn positie dat is van belang, maar de realiteit ter plaatse geverifieerd op miljoenen individuen. Ga terug naar je hondenhok, mopshond!

dus wat is dan JOUW standpunt over de realiteit op de grond?

en deze, de parel van het moment:
Wie verdedigt nog meer rationele standpunten over de? forum dus, denk je?
vooral jij niet, natuurlijk, voor 2 jaar nepnieuws en schaamteloze leugens zoals alle narcisten opgeblazen door hun ego.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par ABC2019 » 08/07/22, 08:25

Janic schreef:ABCile » 07/07/22, 21:10
Janic schreef:
het is niet MIJN positie die ertoe doet!
ABCiel
waar zei ik dat het ertoe doet?
altijd dezelfde moeilijkheden met Frans, de bouzo?
citaat:
Hoe ik het niet zou hebben gevolgd en begrepen? jouw positie dat zeggen?
Antwoord:
[ik] het is niet Mijn positie wie doet ertoe?


ja, ik heb het goed gelezen, en dus herhaal ik: waar zei ik dat het ertoe deed?
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par Janic » 08/07/22, 10:45

ABCiel
ja, ik heb het goed gelezen, en dus herhaal ik: waar zei ik dat het ertoe deed?
het lijkt niet omdat ik, voor zover ik weet, niet over MIJN positie sprak, maar over JOUW veronderstelling dat ik een veronderstelde positie had. Dus antwoord: mijn positie (niet onthuld trouwens) doet er niet toe, want waar het om gaat is: : Arrowd:

maar de realiteit ter plaatse geverifieerd op miljoenen individuen. Ga terug naar je hondenhok, mopshond! tekst en context, dat is Frans begrijpen en niet een klein stukje van een zin (niet-bestaand) die eruit is geknipt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par ABC2019 » 08/07/22, 13:20

bah dus je bevestigt wat ik zei, wat is daar mis?

ABC2019 schreef:
als we Janic goed volgen, heeft de wetenschap in haar hele geschiedenis maar twee dingen kunnen aantonen; de ineffectiviteit van vaccins en de effectiviteit van homeopathie.

Al het andere is nep wetenschap.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par Janic » 08/07/22, 18:30

ABCile schreef:
als we Janic goed volgen, heeft de wetenschap in haar hele geschiedenis maar twee dingen kunnen aantonen; de ineffectiviteit van vaccins en de effectiviteit van homeopathie.
als we ABCile goed volgen, kon hij aantonen dat Frans niet zijn sterkste punt was en dat hij zijn fantasieën voor realiteit houdt
Al het andere is nep wetenschap.
Is dat zo?! Sinds wanneer ben jij de referentie in de wetenschap?
Oh ja! Met JOUW pseudo-zetetic in kwestie / Pov' ware wetenschap zou ze niet verwend worden met zo'n zozo! : Cry: Gelukkig gaat het niet gebeuren! Pfoe, we hadden een smalle ontsnapping! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti wetenschap, blindheid, potverlichting...




par GuyGadeboisTheBack » 08/07/22, 20:15

Ah, maar wat zijn Bolloré, C8, Cnews en compagnie mooi!
Saint Kelly en meneer Zemmour.JPG
Sainte Kelly en Mister Zemmour.JPG (172.68 Kio) 1718 keer bekeken

(LCE van 6-07-2022)

Bonusgeschenk:
https://www-nationalobserver-com.transl ... x_tr_hl=fr
1 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par gegyx » 08/06/23, 19:04

2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De verbanden tussen antivax, anti-abortus, anti-wetenschap...




par GuyGadeboisTheBack » 08/06/23, 19:12

Als het een precedent zou kunnen scheppen, zou het een echte overwinning zijn, niet voor antivax, maar gewoon voor de Europese vaccinwetgeving.
Voor de goede orde:
Resolutie 2361 van het Europees Parlement, gestemd op 27 januari 2021 door alle landen van de gemeenschap, inclusief Frankrijk, schrijft een houding voor met respect voor vrijheden, die duidelijk wordt uiteengezet in de volgende paragrafen:
7.3.1
"om ervoor te zorgen dat burgers worden geïnformeerd dat vaccinatie niet verplicht is en dat niemand onder politieke, sociale of andere druk staat om zich te laten vaccineren, als hij of zij dat niet persoonlijk wenst;"
et 7.3.2
"om ervoor te zorgen dat niemand wordt gediscrimineerd omdat hij niet gevaccineerd is, vanwege mogelijke gezondheidsrisico's of omdat hij niet gevaccineerd wil worden."
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten