GEZONDHEIDSKAART DAN VACCINATIE: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
giberpa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 21/01/22, 16:07
x 16

GEZONDHEIDSKAART DAN VACCINATIE: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par giberpa » 21/01/22, 16:17

Door de vaccinatie van mensen onder de 50 af te dwingen, heeft de Staat de verantwoordelijkheid genomen voor een manifeste oversterfte die covid niet kan verklaren. De statistieken spreken! Hartaanvallen die ook onder jongeren toenemen.

Overtollige sterfte door alle oorzaken voor mensen onder de 45 in Europa overschrijdt 6500 sterfgevallen meer dan het gemiddelde van voorgaande jaren en zelfs 3500 dat van vorig jaar


HET BEWIJS VAN DE OVERMATIGE STERFTE VAN NIET-COVID-ONDER-45S
Het is tussen de 25e en de dertigste week van het jaar dat de trend wordt omgekeerd, wat niet overeenkomt met de covid-epidemie maar met de massale vaccinatie van de jongsten. Deze indicatoren zijn afkomstig uit EUROMOMO en bestrijken heel Europa. Twee studies, een Britse en de andere Belgische, stellen de vragen die hen bezighouden en tonen aan dat het risicovoordeel verbonden aan vaccinatie voor deze leeftijdscategorieën ondubbelzinnig aan de kant van de risico's leunt...


BIJ MENSEN ONDER DE 45 HEBBEN VACCINS REEDS MEER DAN COVID BENVLOED

Bij degenen onder de 45 jaar zien we dat de variabele vaccin evenveel (NEGATIEF!) invloed heeft op de mortaliteit als de covid-variabele. “De resultaten zijn zorgwekkend genoeg om overeen te komen met de resultaten van @profnfenton's Engelse studies. »Patrick Meijer.


Europa, impact van vaccins op oversterfte: “Onze resultaten suggereren duidelijk dat de baten-risicoverhouding voor 0-44-jarigen niet in het voordeel is van deze vaccins. » Voordruk: https://researchgate.net/publication/35 ... ERSPECTIVE… Gegevens: http://bioinfo.uliege.be/meyer/covid.html...

MYOCARDITIS NA DE 1E EN 2E DOSERING MANNEN EN VROUWEN IN DE VERENIGDE STATEN


bijwerkingen in klein Zwitserland

WETENSCHAPPELIJKE STUDIES BEVESTIGEN
Analyse van #myocarditisgevallen in 40 westelijke Amerikaanse ziekenhuizen voor en na covidvaccins tot mei 2021.

https://jamanetwork.com/journals/jama/f ... le/2782900

Een systematische review van gevallen van CZS-demyelinisatie na vaccinatie tegen COVID-19

https://www.jni-journal.com/article/S0165-5728(21)00292-7/fulltext

Open brief aan MHRA over overlijdensgegevens van kinderen
EEN ONDERZOEK IN GROOT-BRITTANNI
https://lemediaen442.fr/vaccin-loffice- ... -bretagne/

DE GROTE MAMSLAG VAN SPORTMANNEN
https://lemediaen442.fr/martine-gardena ... -vaccines/

Martine Gardénal, voormalig arts van het Olympisch team. Tijdens dit interview gooit Martine Gardénal een steen in de vijver: “Er zijn atleten die klagen dat ze erg moe zijn. Een in juni gepubliceerde studie - dit alles blijft stil om niet te horen dat deze injecties bijwerkingen hebben - kondigde een verlies aan kracht en vermoeidheid aan, waardoor de resultaten met 40% werden gewijzigd. Het is enorm, we verliezen de helft van onze resultaten. »










https://pgibertie.wordpress.com/2022/01 ... -m-macron/?
3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Christophe » 22/01/22, 14:06

Maak je geen zorgen over Macron: we weten heel goed hoe we een hartaanval moeten goedmaken bij een gezonde 37-jarige acteur bij een ski-ongeluk! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par GuyGadeboisTheBack » 22/01/22, 21:48

Belachelijk... :(
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 245

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par n.Chr. 44 » 24/01/22, 09:07

Christophe schreef:Maak je geen zorgen over Macron: we weten heel goed hoe we een hartaanval moeten goedmaken bij een gezonde 37-jarige acteur bij een ski-ongeluk! :onheil: :onheil: :onheil:


Is dit een grap?!?

Ernstig! Hij Ho!?!?

Er is een uitdaging, een test, een oefening... wat is het idee?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Christophe » 24/01/22, 10:26

De test, de oefening, is om minder naïef te zijn...

Ik ben het niet die het zei: het is de gendarmerie voordat ze gecensureerd werden... het maakt niet uit... je kunt dit "ongezonde systeem" blijven accepteren... Het is tenslotte je geweten...

Beeld
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 245

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par n.Chr. 44 » 24/01/22, 11:42

Elke dood resulteert in een hartstilstand... toch?

Van daaruit om er de oorzaak van te maken en niet het gevolg...

Maar waar ga je kijken (of uitvinden)???

Nogmaals, je gaat het waarschijnlijk slecht opvatten... maar Christophe, ik denk dat je de controle volledig kwijt bent... echt!

Het grenst allemaal aan waanzin! U overtuigt uzelf, of vele anderen u, van totaal... geweldige gebeurtenissen!

Neem alsjeblieft wat afstand van dat alles (schermen, netwerken, berichten...etc).

Je moet natuurlijk waakzaam blijven, kritisch en desnoods soms uitdagen... maar daar... het gaat alle kanten op en bovenal leidt het nergens heen!!!
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Obamot » 24/01/22, 12:03

Er is geen overtuiging, er zijn feiten die niet zijn waargenomen, gedeeltelijk vermeld in de ECHTE OORZAKEN hieronder: : Arrowd:

AD 44 schreef:Elke dood resulteert in een hartstilstand... toch?

Van daaruit om er de oorzaak van te maken en niet het gevolg...
Deze zin betekent niets in de context. de echte oorzaken "wij" kennen ze (om alleen de belangrijkste te noemen, om nog maar te zwijgen van de verantwoordelijkheden):

1) slechte regulering van vergunningen voor het in de handel brengen van levensmiddelen (Codex Alimentarius).
2) slechte levensstijl, verergerd door de aanvankelijke poit.
3) grond voor het virus dat zo ons “ecosysteem” infiltreert
4) kwetsbaarheid voor virussen (allemaal) die hieruit voortkomen
5) sterkere verspreiding van het virus
6) parallelle ontwikkeling van comorbiditeiten met verhoogde kwetsbaarheid in aanwezigheid van virussen (allemaal)
7) en bereiken we een eerste kritieke fase met het verbod op behandeling met het therapeutisch arsenaal als geheel en de opzettelijke vermindering van ziekenhuisbedden en schoven.
8} en we bereiken het toppunt met omgeleide verplichte vaxchinaties en hun toename van het aantal gevallen door ziek te maken of mensen in perfecte gezondheid te doden!

Ik laat het liberticide aspect buiten beschouwing dat de obscure motieven van het beleid (of de verkrachting) van de macronie in hoge mate onthult.

De rest van je post is nog slaapverwekkender...
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 245

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par n.Chr. 44 » 24/01/22, 12:14

Obamot... Junkgoeroe.

Je werkt bij de rocker van de forum in obscurantisme. Goed verstopt... kleine manipulator, zonder spanwijdte.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par GuyGadeboisTheBack » 24/01/22, 13:05

AD 44 schreef:Obamot... Junkgoeroe.

Je werkt bij de rocker van de forum in obscurantisme. Goed verstopt... kleine manipulator, zonder spanwijdte.

Opgevouwen!!!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par pedrodelavega » 24/01/22, 18:41

Obamot schreef:Er is geen overtuiging, er zijn feiten die niet zijn waargenomen, gedeeltelijk vermeld in de ECHTE OORZAKEN hieronder: : Arrowd:

AD 44 schreef:Elke dood resulteert in een hartstilstand... toch?

Van daaruit om er de oorzaak van te maken en niet het gevolg...
Deze zin betekent niets in de context. de echte oorzaken "wij" kennen ze (om alleen de belangrijkste te noemen, om nog maar te zwijgen van de verantwoordelijkheden):

1) slechte regulering van vergunningen voor het in de handel brengen van levensmiddelen (Codex Alimentarius).
2) slechte levensstijl, verergerd door de aanvankelijke poit.
3) grond voor het virus dat zo ons “ecosysteem” infiltreert
4) kwetsbaarheid voor virussen (allemaal) die hieruit voortkomen
5) sterkere verspreiding van het virus
6) parallelle ontwikkeling van comorbiditeiten met verhoogde kwetsbaarheid in aanwezigheid van virussen (allemaal)
7) en bereiken we een eerste kritieke fase met het verbod op behandeling met het therapeutisch arsenaal als geheel en de opzettelijke vermindering van ziekenhuisbedden en schoven.
8} en we bereiken het toppunt met omgeleide verplichte vaxchinaties en hun toename van het aantal gevallen door ziek te maken of mensen in perfecte gezondheid te doden!



9) Een slechte val tijdens het skiën....
: Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten