GEZONDHEIDSKAART DAN VACCINATIE: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Obamot » 24/01/22, 21:53

GuyGadeboisLeRetour schreef:
AD 44 schreef:Obamot... Junkgoeroe.

Je werkt bij de rocker van de forum in obscurantisme. Goed verstopt... kleine manipulator, zonder spanwijdte.

Opgevouwen!!!! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

En de man vindt het heerlijk om te genieten van wat hij veroorzaakt op basis van niets, ah als een poging tot opzet. : Roll: : Cry: : Roll:
De man in totale onevenredigheid ... de benadering in het proces van zichzelf teleurstellen Beeld Beeld Beeld Beeld Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par GuyGadeboisTheBack » 24/01/22, 22:00

(Je zult zien dat over vijf minuten de ander, waarvan ik niet de enige ben die beseft dat hij in ondergang is, zal beweren dat ik zijn antwoorden op AD 44 dicteer... zielig!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Obamot » 25/01/22, 00:17

Om zijn rug te bedekken voor het geval dat?
En hier is Bourla CEO van Pfizer die liegt als Fauci


de essayist houder van drie doctoraten Idriss Aberkane voelde dat als een crimineel behandeld worden door Albert Bourla “was meer een compliment"




Bron FrankrijkSoir
Nadat hij op 17 januari in Frankrijk op BFMTV was verschenen, gaf Albert Bourla, CEO van Pfizer, op 22 januari een reeks interviews aan verschillende Israëlische media waarin hij degenen die "desinformatie" verspreidden ervan beschuldigde verantwoordelijk te zijn voor "miljoenen doden".
Bourla zegt precies wat ik tegen de leden van de Comedy Club heb gezegd: dat zijn de criminelen! Bourla moet me voorlezen, Guy, val je hem niet aan? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Kortom, hij geeft simpele pekins de schuld van wat Pfizer doet met zijn vaxchins (mogelijk in gecorrigeerde geneesmiddelenbewakingsgegevens). Bij gebrek aan echte cijfers, maar op een dag zullen we ze hebben. Ik hoop dat het je niet te veel pijn doet, val ik je maat Bourla aan of zo? Bij jou weten we niet meer wat we moeten/kunnen zeggen? Ben je nu pro-vax? Wij weten het niet meer...



Terloops merk ik op dat Bourla de strafrechtelijke klachten die tegen hem worden ingediend door pools van advocaten in transversaal gebied niet aanvalt, hij geeft er de voorkeur aan de lokale huisvrouw aan te vallen die op internet klaagt omdat hij gedwongen is zijn kinderen te vaxchinen!

Hij stelt in het bijzonder:

« Ils weet heel goed alles wat er te weten valt, ils maak er gewoon een manier van leven van door deze desinformatie te verspreiden, het zijn criminelen”
Dus ik vind het heel leuk om Bourla in het verfijnde verhaal te zien!
In feite is hij in volledige paranoia, zou hem lessen in goed gedrag moeten geven, huh... :P
Dernière édition par Obamot de 25 / 01 / 22, 00: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par GuyGadeboisTheBack » 25/01/22, 00:23

Ik vind het niet erg als je me zelfs maar een bericht stuurt waarin ik goede dingen zeg over messenger RNA-vaccins en/of goede dingen over Pfizer-klootzakken... Schaam je vooral niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Obamot » 25/01/22, 00:26

Ach, zie je, we weten het niet meer! : Mrgreen:

Ben me het is hetzelfde voor uw proef van opzet!

Stop of opnieuw? :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par GuyGadeboisTheBack » 25/01/22, 00:35

Ik zie dat je vooral over het tapijt struikelt. 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Janic » 25/01/22, 10:58

GuyGadeboisLeRetour »25/01/22, 01:23
Ik wil dat je me zelfs een bericht stuurt waarin ik goede dingen zeg over boodschapper-RNA-vaccins
mRNA of niet, het is dezelfde vernuftigheid van alle vaccins gecombineerd, aangezien geen enkele ooit hun effectiviteit tegen infectieziekten heeft bewezen en dit nieuwe pseudovaccin alleen in de continuïteit van de andere is en gemakkelijk te verifiëren is.
en/of de goede klootzakken bij Pfizer... Schaam je vooral niet.
pfitzer verschilt op geen enkele manier van andere BP-handelaars, aangezien hun belangrijkste doelstelling is, en blijft, om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de naïviteit en angst van consumenten, van hun producten, (grotendeels geholpen en ondersteund door bepaalde regeringen (producenten van deze producten) omdat wij het zijn die deze charlatanismen ondersteunen en betalen.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par jean.caissepas » 25/01/22, 11:58

Piek in Britse sterfgevallen onder kinderen en jongvolwassenen: dringend onderzoek geëist

Meer dan 80 wetenschappers en gezondheidswerkers hebben een open brief ondertekend aan de staatssecretaris van Volksgezondheid. Twee andere senior gezondheidsbeleidsmakers vragen of deze sterke stijging van het sterftecijfer iets te maken heeft met geninjecties.


bron: https://www.profession-gendarme.com/fla ... te-exigee/
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Obamot » 25/01/22, 12:00

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »25/01/22, 01:23
Ik wil dat je me zelfs een bericht stuurt waarin ik goede dingen zeg over boodschapper-RNA-vaccins
mRNA of niet, het is dezelfde vernuftigheid van alle vaccins gecombineerd, aangezien geen enkele ooit hun effectiviteit tegen infectieziekten heeft bewezen en dit nieuwe pseudovaccin alleen in de continuïteit van de andere is en gemakkelijk te verifiëren is.
en/of de goede klootzakken bij Pfizer... Schaam je vooral niet.
pfitzer verschilt op geen enkele manier van andere BP-handelaars, aangezien hun belangrijkste doelstelling is, en blijft, om zoveel mogelijk geld te verdienen aan de naïviteit en angst van consumenten, van hun producten, (grotendeels geholpen en ondersteund door bepaalde regeringen (producenten van deze producten) omdat wij het zijn die deze charlatanismen ondersteunen en betalen.

Zoiets zou ik ook zeggen Janic, bovendien”de wetenschappelijke voorwaarden om de effectiviteit van vaccins echt te kunnen verifiëren, zijn nooit vervuld.”

Dans cette crise du covid, il y avait moyen de faire des grandes choses pour arriver à certifier (ou non) une fois pour toute l'efficacité de vaccin une fois pour toute, mais l'OMS dont ce serait le rôle a délibérément tout sabrer voor “laat de markt beslissen”, de farma zijn veel erger, ze hebben de uitvoering van de tests verschillende keren vervalst, zelf of bij volmacht....

Het is bijvoorbeeld totaal onbegrijpelijk dat er geen “conventionele” vaccins met verzwakt virus op de markt zijn gebracht, om ze te vergelijken met hun mRNA-mest.

Er zijn significante aanwijzingen dat alles zo is georganiseerd dat er niets met openbare statistische gegevens gedaan kan worden.

— “AH Maar heuuuuh gtemps z'est drien: yg t'faug dgué gproofs signon blue gonfianch” : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: GEZONDHEIDSKAART DAN VACCIN: hoeveel meer doden onder jonge meneer Macron?




par Janic » 25/01/22, 12:46

obamot
bovendien "is nooit voldaan aan de wetenschappelijke voorwaarden om de effectiviteit van vaccins echt te kunnen verifiëren."
Integendeel! aan alle voorwaarden werd voldaan vanaf het idee van vaccinatie, omdat naarmate de mislukkingen zich opstapelden, de veronderstelde effectiviteit van de vaccins vervaagde. Dit is waarom het niet op dit aspect is dat de vaccinmythe is gebouwd, maar op de hoop, dus de psychologie van de massa, dat deze ziekten uiteindelijk zouden verdwijnen met een wonderbaarlijk product waarvan de gevolgen werden "vergeten uitsluitend ten behoeve van deze ijdele hoop die kenmerkend is voor traditionele religies: geloof alleen en je wordt gered ! "
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten