Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19-pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par ABC2019 » 23/12/21, 18:40

Janic schreef:abcon
in jouw wereld, ik weet het niet, maar in de mijne wel!
eindelijk herken je dat je bent in je gesloten wereld van narcisten die zijn eigen realiteit uitvindt die volledig uit de pas loopt met de echte realiteit op de grond.

ja ja Janic, dat is het...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par ABC2019 » 23/12/21, 18:41

sicetaitsimple schreef:
Janic schreef: vraagt ​​organisaties die homeopaten vertegenwoordigen, zonder tussenpersoon.


Ah, jij de grote baas van de geneeskunde "H" hierover forum, houdt u zich zelf niet eens op de hoogte van de vorderingen in de strijd tegen Covid? Ik geef toe dat ik teleurgesteld ben.

Dus we blijven zitten met de persberichten van de Boiron-laboratoria voor het eerste kwartaal van 2020, die in feite zeiden: "Pas op, geen van onze producten is effectief tegen Covid 19"? (Ik vat het een beetje samen, maar we konden het vinden).


aan de andere kant zijn er producten om het effect van vaccins te verbeteren (nou, ze lijken niet te weten dat vaccins geen effect hebben, deze homeopaten die wetenschappelijk zeer bekwaam zijn)

https://www.pharma-medicaments.com/soin ... n-covid19/
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par Janic » 23/12/21, 18:45

eenvoudig »23/12/21, 19:30

Janic schreef:
vraagt ​​de vertegenwoordigende instanties van homeopaten, zonder tussenpersoon.

onnozele
Ah, jij de grote baas van de geneeskunde "H" hierover forum, houdt u zich zelf niet eens op de hoogte van de vorderingen in de strijd tegen Covid? Ik geef toe dat ik teleurgesteld ben.
Ik ben nergens de baas over! Heb gestudeerd wat is H en omdat ik H niet heb gestudeerd, heb ik geen representatieve waarde van de vooruitgang van deze wereldgeneeskunde.

Dus we blijven zitten met de persberichten van de Boiron-laboratoria voor het eerste kwartaal van 2020, die in feite zeiden: "Pas op, geen van onze producten is effectief tegen Covid 19"? (Ik vat het een beetje samen, maar we konden het vinden).
Je zit er inderdaad behoorlijk in! Nogmaals je onwetendheid over het onderwerp dat je beter zou kunnen bestuderen dan het herhalen van aannames die door onwetende mensen zijn verteld.
PS; nogmaals een herinnering, L'H behandelt geen ziekten maar patiënten die allemaal van elkaar verschillen, wat jij (de grappige in het algemeen) niet wilt begrijpen. : Roll:

abcon
ja ja Janic, dat is het...
ja, ja klootzak, dat is het!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par ABC2019 » 23/12/21, 18:50

Janic schreef:
Ah, jij de grote baas van de geneeskunde "H" hierover forum, houdt u zich zelf niet eens op de hoogte van de vorderingen in de strijd tegen Covid? Ik geef toe dat ik teleurgesteld ben.
Ik ben nergens de baas over! Heb gestudeerd wat is H en omdat ik H niet heb gestudeerd, heb ik geen representatieve waarde van de vooruitgang van deze wereldgeneeskunde.

dat is begrijpelijk, want we kunnen er nergens een spoor van vinden.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par Janic » 23/12/21, 20:28

abcon
dat is begrijpelijk, want we kunnen er nergens een spoor van vinden.
hoe zou je iets gaan begrijpen? We vinden er echter nergens een spoor van!
Bedrieg op een dag, bedrieg voor altijd! Amen!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par Obamot » 12/01/22, 23:04

De omslag naar 'normaliteit' komt weer een beetje dichterbij!

In Spanje zijn we er (bijna)



Taaaaaaaah! : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par GuyGadeboisTheBack » 12/01/22, 23:36

Ja, maar nee, de griep moet worden ingeënt als je de hoop wilt hebben om de winter door te brengen en aangezien het gevaarlijker is dan Omicron, moeten alle sanitaire maatregelen worden versterkt. Bovendien is de griep QR-code voor het verkrijgen van de Gold pass in studie. De macht is zelfs van plan om een ​​rijbewijs te maken, met punten, zoals voor auto's. Je wordt gecontroleerd in de bioscoop en je bent niet ingeënt tegen hepatitis A, vier punten minder, gele koorts, twee punten, griep in de winter vier punten, de andere seizoenen anderhalve punt, etc, etc. Na 12 punten staat u thuis met een armbandje onder huisarrest. Ah maar oh, huh, wie is de baas? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par Obamot » 13/01/22, 00:01

Mensen volgen tot op zekere hoogte. Om vrijheidsdodende maatregelen (en de sanitaro-politaro) toe te passen, moeten de mensen ze volgen. Daarvoor moeten ze gerechtvaardigd zijn of er is een "gevaar" als dat niet het geval is, gaan mensen na een tijdje niet meer mee... Niemand controleert of de maskers correct zijn opgezet, niemand controleert nooit of controleert het verbruik van de maskers. Al deze maatregelen en opsluitingen waren er om een ​​psychose te veroorzaken, maar niemand gelooft er meer in, net zomin als in een te hoge ziekenhuissterfte...

Zolang mensen niet meer volgen, zullen journalisten, politiediensten en natuurlijk burgers, waaronder ook de associatieve wereld, die van sport, vrije tijd, vervoer (met name lucht) en al het andere niet meer volgen. Dan zullen degenen die de regering in de media steunden voor haar beleid, loslaten (dat is het, het is begonnen, we zijn er al) en dit alles zal een domino-effect veroorzaken (vrij traag in het begin) en dat zal een einde maken aan de wip .

Dat is wat de "baas" maakt, niet de Macron... Dat is het einde... Mensen willen uit deze nachtmerrie komen, de druk zal toenemen en ik hoop dat ze zullen worden uitgeworpen (tenzij stemfraude zal gebeuren).
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par izentrop » 13/01/22, 00:44

We weten het antwoord op deze vraag: dit is wanneer covid-hospitalisaties minder dan 10 zullen zijn :P ...

We kunnen binnen een paar maanden zeggen, behalve dat de nieuwe variant "smeriger" is dan ommicron :? :?
toebehoren
NbHospi.gif
NbHospi.gif (30.01 KiB) 1638 keer bekeken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Open vraag: wanneer te bedenken dat de COVID-19 pandemie voorbij is en geen speciale maatregelen meer vereist




par Obamot » 13/01/22, 00:49

Niemand heeft een vraag gesteld, beantwoord je jezelf? : Mrgreen:

Zoals je ziet, is het slecht voor de verkiezingen dan: opzettelijk of niet, het kan een manier zijn om Macron electoraal te "doden" (dan om het punt naar huis te rijden met een vaccinatiepas) ...
Dernière édition par Obamot de 13 / 01 / 22, 01: 07, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten